Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

TURABO KIT(שאלה)


NEON
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שזה בדיחה.

לא רק שבניית טורבו זה לא לגו ולא משחק ילדים , אלא עדיף לך לקנות נוס ולספור את הימים....

מה עם כיוונים , חיזוקים וכו.

בקשר לקיט הנ"ל הם טוענים למספרים מגוחכים,

Stage 1 (Kit Details)

out about 200-225

 

Stage 2 (Kit Details)

out nearly 250-275

 

That's an additional 50 horsepower with just the addition of the intercooler.

 

נשמע לי כמו אלטעזאכן אלטעזאכן.

חבל לך על הכסף, נזקים & עצבים.

אם אתה מעוניין בטורבו עלייך להשקיע סכום ג-ד-ו-ל + לצפות להרבה ימי מוסך.

 

עכשיו שמתי לב, עוד נתון מגוחכך , 13 שניות 400 מטר?

גם עם ה סליקים האלה שהם מציינים וה"MILD WEIGHT REDUECTION"

זה נתון לא מהעולם הזה

פורסם

האמת שאלתי על החלקים....של ה KIT....

 

וHP200 זה אפשר......מיHP 133....לHP200...+67HP

ו225....אתה מגיע מי150HP....ל225HP

אז אני חושב שזה אפשרי...אבל שאלה שלי יותר על החלקים של הKIT....כיאלו עם הם טובים...

אבל תודה..

בכאשר לזמן אני חושב שאתה צודק....

וזה מה שיש בו

  • Super 16g Mitsubishi turbo
    (This turbo is highly known in the DSM communities for its efficiency, and fast spool up times and reliability.)
  • Cast Stainless Steel Exhaust Manifold
  • Ceramic coated, mandrel bent 2 1/4 Down Pipe
  • Single pipe, stepped design from 2" to 2 1/4"air piping.
  • Standard, OE 3000 GT Blow off valve
  • Fuel pressure gauge for tuning of system
  • Fuel pump
  • regulator
  • hoses
  • fittings
  • lines
  • electronic mods
  • K&N w/ mandrel bent piping



 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם

בקשר לחלקים, הסעפת לא נראית לי כאילו היא יצא מבית JUN אלא מבית חברות EBAY.

הטורבו הוא ככה ככה.

 

כשאתה מבקש דעה אתה צריך להסביר קודם למה החלקים ישמשו.

וכשאתה אומר 70 כ"ס אפשרי כאילו זה היה מים אתה טועה. ציפ לא מעלה 20% ואגזוז לא מעלה 10%.

לעלות ב 70 כ"ס זה שיפור גדול מימדים.

יום טוב

  • Super 16g Mitsubishi turbo
    (This turbo is highly known in the DSM communities for its efficiency, and fast spool up times and reliability.)

בעיקר פקה פקה, טורבו די זול בחו"ל אבל הוא חמוד ל פרוייקטים מסויימים. אני חושב שהוא לא יתאים לך

  • Standard, OE 3000 GT Blow off valve - נשמע אלטעזאכן
  • Fuel pressure gauge for tuning of system ----- חרטא
  • Fuel pump ----- לא מציינים איזה...
  • regulator --- חרטא

לאוטו כמו שלך אני מניח שחובה מזרקים בשביל להתקין טורבו שכן זה לא אימפרזה טורבו שבאה עם 440 CC !

 

זאת דעתי חכה לעוד תגובות

פורסם

דבר אחד שאני חושב שזה טוב זה הטורבו ביגלל שקראתי בהרבה מקומות וכולם אומרים שהטורבינות של

מיצובישי ממש טובים לניאון....

וכן אני יודע שחייבים מזרקים יותר גדולים ועוד דברים...

____________________

רק אמרתי שזה אפשרי...לא אמרתי שאני יודע שזה כך...ואני אפילו לא יודע עם הוא טוב....

תודה על העזרה....

ועם למישהו יש להוסיף משהו ....

 

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם

הבנייה של הסעפת נראית מרשימה מפה(ראיתי כבר סעפות תוצרת בית ,זה נראה טוב לידן ) ,בסה"כ הם מוכרים טורבו בלחץ די נמוך (בערך חצי באר) , שמנוע בעל יחס דחיסה כמו של ניאון (9.8:1) יכול להחזיק בלי בלאי היסטרי , מה שכן עם תוספת כוח שכזאת צריך להחליף בלמים ,קלא'ץ (כנראה ,אני לא מכיר את היכולות של הרכב)

למפות את הפרמטרים של ההזרקה

13 שניות לרבע מייל אחרי כל זה - אפשרי בהחלט ,הניאון קלה יחסית

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
הבנייה של הסעפת נראית מרשימה מפה(ראיתי כבר סעפות תוצרת בית ,זה נראה טוב לידן ) ,בסה"כ הם מוכרים טורבו בלחץ די נמוך (בערך חצי באר) , שמנוע בעל יחס דחיסה כמו של ניאון (9.8:1) יכול להחזיק בלי בלאי היסטרי , מה שכן עם תוספת כוח שכזאת צריך להחליף בלמים ,קלא'ץ (כנראה ,אני לא מכיר את היכולות של הרכב)

למפות את הפרמטרים של ההזרקה

13 שניות לרבע מייל אחרי כל זה - אפשרי בהחלט ,הניאון קלה יחסית

סעפת מרשימה? אני מקווה שאתה צוחק. ראית פעם איכות של JUN? HKS?

ומה זה הם מוכרים טורבו בלחץ נמוך, טורבו הזה גם יכול לגודש 1.5 באר !

מה הקשר בין יחס דחיסה לבלאי ועומס יתר של כוח ולחץ על חלקים כמו בוכנות וטלטלים? לא הכל בחיים זה אטם ראש ;)

למפות את ההזרקה? איך? עם טלפתיה?

ו13 שניות זה לא הגיוני בעליל שכן STI דנדשה לא תוציא כזאת תוצאה גם בחלומות !

פורסם
סעפת מרשימה? אני מקווה שאתה צוחק. ראית פעם איכות של JUN? HKS?

ומה זה הם מוכרים טורבו בלחץ נמוך, טורבו הזה גם יכול לגודש 1.5 באר !

מה הקשר בין יחס דחיסה לבלאי ועומס יתר של כוח ולחץ על חלקים כמו בוכנות וטלטלים? לא הכל בחיים זה אטם ראש ;)

למפות את ההזרקה? איך? עם טלפתיה?

ו13 שניות זה לא הגיוני בעליל שכן STI דנדשה לא תוציא כזאת תוצאה גם בחלומות !

אין לי כוח להתווכח איתך ,אין לי נסיון מעשי עם הגדשת רכבים (אולי בקרוב מי יודע)

ראיתי סעפות פליטה לטורבו בחיי ,הנ"ל נראית עשויה כמו שצריך עבור עבודה בסדר גודל של סדנה

הם כותבים באתר שהטורבו בלחץ של 8-10 אטמוספרות ,זה לחץ נמוך

רוב המנועים מחזיקים לחץ כזה מבלי להחליף בוכנות ותלתלים ואני גם מתאר לעצמי שחברה שמציעה בוכנות מחושלות של je , לא תדחוף אותם בכל קיט טורבו שהם מוכרים אלא רק כשבאמת צריך

 

האתר אומנם נראה די מעפן , אבל הסדנה לדעתי לא חאפרים זו דעתי ואולי אני טועה

אבל זה לא אומר שאם אין למוצר Iso 9000 אז צריך לשלול אותם מראש

ומיפוי ההזרקה נעשה ע"י הוצאת הפאקינג eprom מהמחשב מנוע , וצריבתו מחדש :x

 

sti דנדשה גם שוקלת כמו טנק יחסית לניאון אחרי דיאטה מוגדשת עם סליקס עוד נקודה למחשבה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני יעזור עם המישקל........

 

מישקל של ניאון.....1250

מישקל של סובארו STI

....1450

זה אומר משהו? .......

________________________

כמו שאני רואה עכשיו שווה לי לרדת מי כל העניין.....ואנשים בפרום של NEON אומרים לי לשים את

המנוע עם הטורבו של SRT4

זה יעלה יותר זול....ויותר חזק...(אבל יש אתה הבעייה להביא את זה לארץ.....)אז נחייה וניראה.....

תודה על כל העזרה:p

 

NEON.

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם
אני חושב שזה בדיחה.

לא רק שבניית טורבו זה לא לגו ולא משחק ילדים , אלא עדיף לך לקנות נוס ולספור את הימים....

מה עם כיוונים , חיזוקים וכו.

בקשר לקיט הנ"ל הם טוענים למספרים מגוחכים,

Stage 1 (Kit Details)

out about 200-225

 

Stage 2 (Kit Details)

out nearly 250-275

 

That's an additional 50 horsepower with just the addition of the intercooler.

 

נשמע לי כמו אלטעזאכן אלטעזאכן.

חבל לך על הכסף, נזקים & עצבים.

אם אתה מעוניין בטורבו עלייך להשקיע סכום ג-ד-ו-ל + לצפות להרבה ימי מוסך.

 

עכשיו שמתי לב, עוד נתון מגוחכך , 13 שניות 400 מטר?

גם עם ה סליקים האלה שהם מציינים וה"MILD WEIGHT REDUECTION"

זה נתון לא מהעולם הזה

דעתי היא שדעתך הממש לא מלומדת מנפיצה פה ערימה של שטויות שלא ממש נראה לי שיש לך איזשהו מושג על מה אתה מדבר.

 

ה-16G הוא מגדש טוב מאוד שניתן להפיק ממנו הרבה סוסים (ראיתי כבר 16G על מנוע 4G63 שמוציא 350 סוסים לגלגלים..), הסעפת נראית בסדר גמור (יציקת נירוסטה, תחזיק הרבה זמן) והשסתום פריקה (מקורי של מיצובישי, גם אני משתמש בו) יחזיק מצויין את הלחץ המדובר, ואני גם מבטיח לך שזה יעבוד הרבה יותר טוב מכל קיט נייטרו מסריח (שאגב יעשה נזק לאוטו, ו-NOS זה בכלל שם של מותג לידיעתך).

מדובר פה בגדישה נמוכה כ"כ שאין שום צורך לפתוח מנוע.

הם מציינים בפירוש שיש להשתמש בדלק באוקטן הכי גבוה בנמצא (ובארץ הוא די נמוך אז אין מה לדבר על להעלות גדישה בלי שינויים מתאימים).

 

יתרה מזו, עם הפחתת משקל, 250 סוסים וצמיגי דראג אין שום סיבה שבעולם שאוטו כזה לא ייכנס לתחום ה-13 שניות במירוץ ל-400 מטר.

 

מוטי.

פורסם

לא יודע כמה ניסיון יש לך מוטי אבל נעבור על התגובה שלך.

 

דעתי היא שדעתך הממש לא מלומדת מנפיצה פה ערימה של שטויות שלא ממש נראה לי שיש לך איזשהו מושג על מה אתה מדבר.

- כל מקום שהינך טוען אחרת לטענתי אני מבקש שתראה לי הוכחות שאומרות אחרת.

 

ה-16G הוא מגדש טוב מאוד שניתן להפיק ממנו הרבה סוסים (ראיתי כבר 16G על מנוע 4G63 שמוציא 350 סוסים לגלגלים..)

 

מגדש טוב מאוד? הצחקת אותי. 350 כ"ס בגלגל? הפלת אותי הרצפה.

אנא עשה חיפוש על הטורבו הנ"ל בגוגל & תוריד את מפה שלו.

במקרה כשחיפשתי טורבו בשבילי אני קראתי על האח הגדול שלו ה 20G והטענות שלך מצחיקות.

 

, הסעפת נראית בסדר גמור (יציקת נירוסטה, תחזיק הרבה זמן)

נראית כמו סעפת מטייבה. סורי. זאת דעתי.

 

והשסתום פריקה (מקורי של מיצובישי, גם אני משתמש בו) יחזיק מצויין את הלחץ המדובר, ואני גם מבטיח לך שזה יעבוד הרבה יותר טוב מכל קיט נייטרו מסריח (שאגב יעשה נזק לאוטו, ו-NOS זה בכלל שם של מותג לידיעתך).

 

בקשר לפורק, הצדק אולי עמך אבל אני הייתי ציני בקשר לנוס, אנא עבור על תגובתי מחדש.

 

מדובר פה בגדישה נמוכה כ"כ שאין שום צורך לפתוח מנוע.

 

לא צריך לפתוח מנוע? מצויין!

שיתקין טורבו ישים איזה ווסת ומשאבת דלק וע"פ מה שאתה טוען, יאללה בלאגן!

אנחנו נספור את הימים עד שהוא יגרור את האוטו למוסך !

 

הם מציינים בפירוש שיש להשתמש בדלק באוקטן הכי גבוה בנמצא (ובארץ הוא די נמוך אז אין מה לדבר על להעלות גדישה בלי שינויים מתאימים).

 

מה זה מציינים להשתמש באוקטן הכי גבוה שנמצא!?

צריך לכוון את האוטו בשביל זה! בכלל צריך לכוון את האוטו מחדש בשביל טורבו! (ולא רק מנוע) אני לא מבין איך אתם מדברים על להתקין טורבו כאילו זה היה ספוילר ?

 

יתרה מזו, עם הפחתת משקל, 250 סוסים וצמיגי דראג אין שום סיבה שבעולם שאוטו כזה לא ייכנס לתחום ה-13 שניות במירוץ ל-400 מטר.

 

זה תוצאה מופרכת לפי מה שאתה טוען עם כ-350 כ"ס הוא יוציא 11.0 שניות שזה בלתי הגיוני בעליל (למקרה הנ"ל !)

פורסם

תודה רבה מוטי זה עזר מאוד

_____________________

ואני יודע ששמים על ניאון אוקטן 100

וזה מעלה הספק(פה אין לנו אוקטן 100)

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

Guest תמיר .א.
פורסם

מה הקטע של הטורבו? הוא מכניס יותר אויר לקרבורטור?! (במקרה שזה רכב עם קרבורטור).

 

מה זה עושה בדיוק? ממש בקצרה

 

תמיר

פורסם

בקצרה, בכללי:

מנוע עובד על דלק ואויר, ככל שיכנס יותר דלק + אויר ביחס מסויים = נקבל יותר כ"ס.

דלק ניתן להוסיף ע"י משאבות דלק יותר חזקות....

אויר ניתן להוסיף ע"י טורבינה שתכניס אויר בלחץ חזק למנוע = זהו בעצם הטורבו,בשילוב עם פילטר אויר פתוח שיאפשר כניסה יותר מהירה של אויר.

 

מכאן אם נתקין טורבו, נקבל הרבה יותר כ"ס ,תלוי בגודל הטורבו שנכניס, כמובן שבמנועים מסויימים נצטרך חיזוקים כדיי שהטורבו מהלחץ לא ייפרק את המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...