Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצאתי בבית כמה שטרות של 100 דולר, מהסוג הישן. הלכתי לכמה צ'יינג'ים ואמרו לי לעוף משם כי הם לא מקבלים את זה.

מה אפשר לעשות עם זה?

לא נראה לי הגיוני שזה לא שווה כלום רק כי לפני כמה שנים יצאו שטרות חדשים.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

על בנק חשבת?

לדעתי יהיו חייבים לקבל (בהנחה שהשטר תקין)

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חמי נתן לי 20 כאלה של 100 דולר, כשנסעתי לאמריקה. נכנסתי לכמה בנקים בארה"ב אמרו לי בנימוס: הדלת שם, אתה יכול לצאת עם זה החוצה.

חזרתי לארץ.

פעם אחרי זה גיסי החב"דניק נסע לניו יורק, והחליף בלי שום בעיה בעזרת חב"דניקים שם.

אחרי זה מתפלאים למה יש סטריאוטיפים אנטישמיים שיהודים יודעים מה לעשות עם כסף..

בקיצור תמצא חב"דניק שנוסע לבית הרבי בניו יורק. כל חב"דניק רציני נוסע פעם בשנה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 דקות, סולל הדרך כתב:

על בנק חשבת?

לדעתי יהיו חייבים לקבל (בהנחה שהשטר תקין)

בנק ישראלי? הם מחוייבים גם לקבל מט"ח?

לפני 4 דקות, amosbmw כתב:

בקיצור תמצא חב"דניק שנוסע לבית הרבי בניו יורק

במצב הנוכחי, לא נראה לי שמישהו בקרוב נוסע לאנשהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תנסה עוד כמה צ'נג'ים. 

הייתי באותו מצב, הצ'נג' היה מוכן לקבל את השטרות אבל הוריד איזה 20 או 30 אגורות משער ההמרה. 

בסוף בטיסת עבודה לארהב פשוט השתמשתי בכסף וזהו

יום טוב גם לך

פורסם

השטרות מחכים שנים. יחכו עוד חודש חודשיים ויסעו לאמריקה.

אבל שוב, בחנויות ובנקים רגילים לא מכבדים אותם. 

צריך קשרים עם חב"דניקים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 3 דקות, amosbmw כתב:

 

אבל שוב, בחנויות ובנקים רגילים לא מכבדים אותם. 

זה עובדתית לא נכון. 

אמנם הבנק לא מוכן להחליף לך שטרות מבלי שיש לך שם חשבון (זה מה שנאמר לי) אבל כל בתי העסק לקחו בשמחה את השטרות שלי, וגם החזירו לי עודף עם שטרות חדשים בלי בעיה. לדעתי זה חוק פדרלי בארה"ב שכולם חייבים לכבד שטרות משנת יצור כלשהי אי שם באמצע המאה הקודמת או משהו כזה

יום טוב גם לך

פורסם

מעניין. אין לי הרבה זמן להסתובב בחנויות בנסיעות עבודה. מזמין את כל השופינג מאמזון, לא במזומן כמובן.

פשוט אני רגיל מאירופה שבחנויות לא אוהבים מזומן ובטח שלא בשטרות גדולים.

אני ניסיתי להחליף את השטרות הישנים בחדשים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חוק פדרלי אבל הבנקים לא מצייתים לו?

השטרות מ1996 לפי מה שכתוב. שטרות אספנות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 20 דקות, SlowRide כתב:

חוק פדרלי אבל הבנקים לא מצייתים לו?

השטרות מ1996 לפי מה שכתוב. שטרות אספנות.

הבנק האמריקאי בשמחה יכבד את השטרות שלך אם תעשה בהם שימוש כלשהו בבנק, לדוגמא להפקיד בחשבון. סתם כך הם לא מחליפים שטרות. וגם למה שיחליפו שטרות שהם תקינים מבחינתם גם ככה?!

 

אגב, מקרה משעשע שהיה לי בצ'נג' בנמל תעופה של סאן פרנסיסקו. נשארו לי עוד איזה 200$ בשטרות ישנים. נגשתי לדלפק של הצ'נג' ליד דוכני הצ'קאין וביקשתי להחליף את השטרות. הנציגה אמרה שהיא לא יכולה להחליף, ושניה אחרי זה הציעה פשוט לפרוט לי אותן, לא התנגדתי 😁

לפני 20 דקות, amosbmw כתב:

אין לי הרבה זמן להסתובב בחנויות בנסיעות עבודה.

רק על המלון הלך לי 1600$, עוד כמה מאות במסעדות... כמובן אם יש לך עשרות אלפי דולרים זה סיפור יותר מורכב

  • אהבתי 1

יום טוב גם לך

פורסם

יש באירופה מדינות שבהן המזומן כמעט לא קיים, ויש מדינות בהן עדיין אוהבים מזומן.

 

ובעניין דומה - לפני 10 שנים ביקרתי בסקוטלנד ונותרו לי כמה מאות ליש״ט במזומן. מאז הבריטים החליפו את השטרות, וביטלו את הישנים (נראה כמהלך נגד הלבנת הון). לפני שנה נסעתי ללונדון - במסגרת ההכנות לנסיעה קראתי על פרוצדורת החלפת השטרות הישנים בחדשים. מעשית נכנסתי לסניף דואר והשטרות הוחלפו בלי שום פרוצדורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, SlowRide כתב:
לפני 18 שעות, סולל הדרך כתב:

על בנק חשבת?

לדעתי יהיו חייבים לקבל (בהנחה שהשטר תקין)

בנק ישראלי? הם מחוייבים גם לקבל מט"ח?

לא.

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעדכן שמצאתי ברמת גן צ'יינג' שכן מקבל את השטרות האלה בתעריף נמוך יותר, ממש ליד העיריה ברחוב ביאליק למי שצריך. 

כמו כן, החבר היקר @NAPOLEONהמליץ לי על מקום נוסף בבני ברק ברחוב שמאי שכנראה קונה דולרים ישנים, ואפילו הציע לפרוט לי אותם בעצמו! 

מקווה שהמידע יעזור למישהו בעתיד.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...