Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 19.3.2026 בשעה 10:12, SlowRide כתב:

מעדכן שמצאתי ברמת גן צ'יינג' שכן מקבל את השטרות האלה בתעריף נמוך יותר, ממש ליד העיריה ברחוב ביאליק למי שצריך. 

כמו כן, החבר היקר @NAPOLEONהמליץ לי על מקום נוסף בבני ברק ברחוב שמאי שכנראה קונה דולרים ישנים, ואפילו הציע לפרוט לי אותם בעצמו! 

מקווה שהמידע יעזור למישהו בעתיד.

אפשר את הכתובת של הצנג׳ הזה?
יש לי כ1000דולר ישנים שגם נתקעתי עם הסיפור הזה.
@NAPOLEONמאיפה אתה בארץ?

פורסם

מניסיון

בנק לאומי, יש לי חשבון שם וגם חשבון מט״ח וכל מה שהבאתי הפקידו לי לחשבון.

מה שכן הפקידה העבירה במכונה פעם אחר פעם את השטרות שלא עברו בפעם הראשונה. בסוף 3 שטרות לא עברו ואותם לא היו מוכנים לקבל. בנסיעה שלאחר מכן לארהב שילמתי איתם בלי בעיה (שטרות של 5).

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
לפני 20 שעות, locus כתב:

מניסיון

בנק לאומי, יש לי חשבון שם וגם חשבון מט״ח וכל מה שהבאתי הפקידו לי לחשבון.

מה שכן הפקידה העבירה במכונה פעם אחר פעם את השטרות שלא עברו בפעם הראשונה. בסוף 3 שטרות לא עברו ואותם לא היו מוכנים לקבל. בנסיעה שלאחר מכן לארהב שילמתי איתם בלי בעיה (שטרות של 5).

היתכן שה3 שטרות שלא עברו היו בעצם השטרות הישנים היחידים שהבאת, מה שמוכיח שבנק לאומי לא מקבל שטרות ישנים?

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 20.3.2026 בשעה 23:13, Paprika-Metuka כתב:

אפשר את הכתובת של הצנג׳ הזה?
יש לי כ1000דולר ישנים שגם נתקעתי עם הסיפור הזה.
@NAPOLEONמאיפה אתה בארץ?

הצ'יינג ברמת גן? ביאליק 41.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 9 שעות, Igalz כתב:

היתכן שה3 שטרות שלא עברו היו בעצם השטרות הישנים היחידים שהבאת, מה שמוכיח שבנק לאומי לא מקבל שטרות ישנים?

היו כמה עשרות שטרות 

כולם ישנים משנות השבעים ועד תחילת שנות התשעים.

האלו שלא עברו היו 3 שטרות של 5$ מתחילת שנות התשעים.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
בתאריך 20.3.2026 בשעה 12:50, garicho כתב:

פרנקים שוויצרים פגי תוקף. האם זאת הסדרה הנוכחית או הישנה?

 

אלו:

 

IMG_1791.thumb.jpeg.6c0cd2d89681926345b227700efadc40.jpeg

פורסם

פרנקים שוויצרים - אלה השטרות הכי משוגעים. גם בהנדסה וגם בקצב תחלופה.

ברגע שזה נוחת אצלך, להיפטר ומהר...

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 18 דקות, garicho כתב:

זה הסדרה השמינית שיצאה מהמחזור ב-2021. אתה יכול להחליף אותם בשווי מלא לפרנקים חדשים - אבל רק בסניפים של הבנק המרכזי השוויצרי בברן או ציריך.

מרד אלור… במרכזי…

 

לקחתי אותם איתי בקיץ כי היינו במפלי הריין, אבל לא לקחתי בחשבון שהיה יום ראשון.

אני רואה שזה גם ככה לא היה משנה.

פורסם

שים לב לפרט מעניין אחר - הצבעים מאוד דומים לצבעי השטרות שלנו ואפילו השטר של 10 פרנק נראה דומה וחשבתי לרגע שמדובר בדמות ישראלית 🙂 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לגמרי! מילא צבע אחד או שניים דומים, הסדרה כולה זהה מבחינת גוון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...