Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת המכס ל 150$ ביבוא אישי


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, hans כתב:

אתה בטוח שאתה רוצה המלצות לסינתיסייזרים אנלוגיים למחצה? מדובר בתת-נישה של תת-ז׳אנר 😁

נשמע כמו בדיוק הכלים בשביל לנגן עליהם את נעימת הנושא של פארק היורה משום מה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 11.1.2026 בשעה 18:33, hans כתב:

אתה בטוח שאתה רוצה המלצות לסינתיסייזרים אנלוגיים למחצה? מדובר בתת-נישה של תת-ז׳אנר 😁

 

אני בטוח שאני רוצה!

פורסם

אני יודע מה זה סינתסייזרים, אנלוגיים (המונד?), דיגיטליים (אוב מה שיש)...

אבל מה זה חצי אנלוגיים?

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 12 דקות, borsood כתב:

אני יודע מה זה סינתסייזרים, אנלוגיים (המונד?), דיגיטליים (אוב מה שיש)...

אבל מה זה חצי אנלוגיים?

 

א-בינאריים בחלק העליון

 

🤣

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, borsood כתב:

אני יודע מה זה סינתסייזרים

אבל מה זה חצי אנלוגיים?

אני יכול לחטוף את השרשור או לשלוח אותך ליוטיוב עם משפט החיפוש korg volca jam

תיהנה :)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שימו לב שהעלאת הרף עלולה להתבטל עד ה23 לפברואר. 

מכיוון שהזמן הקובע הוא זמן הדיווח למכס הייתי נמנע כרגע מהזמנה של מוצרים מעל 75 דולר מחנויות ששולחות בדואר איטי ולא מדווחות למכס לפני שהחבילה מגיעה לישראל. מאמזון עדיין אפשר בלי חשש. 

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
בתאריך 14.1.2026 בשעה 18:15, hans כתב:

 korg volca jam

Qapla' - Imgur

לפני 7 דקות, שחר 1 כתב:

שימו לב שהעלאת הרף עלולה להתבטל עד ה23 לפברואר. 

תיאורטית יש אפשרות שגם הפטור עד 75 יבוטל. קשה לי להאמין (בכל זאת, כלכלת - אה, שנת בחירות) אבל זו אפשרות, עם מה שיש לנו היום ומשחקי הכוחות ההזויים על חשבון הציבור. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 12 דקות, ברווז כתב:

תיאורטית יש אפשרות שגם הפטור עד 75 יבוטל

לא מאמין.

לארה"ב היו המון שנים שהיה אפשר להביא סחורה עד 800$ בלי מיסים.

ישראל היא ארה"ב הקטנה, חייב להיות פה סכום הגיוני שיהיה פטור ממיסים. הם מפחדים מבריחת מוחות מהארץ, וביטול הפטור יכול להוביל לזה.

פורסם
לפני 23 שעות, שחר 1 כתב:

שימו לב שהעלאת הרף עלולה להתבטל עד ה23 לפברואר. 

מכיוון שהזמן הקובע הוא זמן הדיווח למכס הייתי נמנע כרגע מהזמנה של מוצרים מעל 75 דולר מחנויות ששולחות בדואר איטי ולא מדווחות למכס לפני שהחבילה מגיעה לישראל. מאמזון עדיין אפשר בלי חשש. 

שיתבטל ומהר! כרטיס האשראי שלי לא עומד בזה! אין לי עמוד שדרה! חסר אופי!

  • אהבתי 1
  • מצחיק 6

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 4.2.2026 בשעה 13:02, גולדן191 כתב:

מפחדים מבריחת מוחות מהארץ, וביטול הפטור יכול להוביל לזה.

קשה להאמין שזה יהיה הקש שישבור את גב הגמל 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, tan tan כתב:

קשה להאמין שזה יהיה הקש שישבור את גב הגמל 

לא נטו בגלל זה אנשים עוזבים אבל אם אנשים ישלמו פה מיסים על הזמנות של 30-50$ זה יבאס לא מעט אנשים וזה יתווסף לסיבות לעזוב לדעתי.

בנאדם רוצה לקנות 2 סווטשרטים מאמזון ולא אמור לשלם על זה מע"מ.

יש אנשים שתלויים באמזון מבחינת ביגוד (שמנים וכדומה).

יש להם בארץ רק חנויות כמו "מתאם לי" והם יקרות ואין מספיק מגוון בשבילם.

 

גם זה יעצבן לא מעט אנשים אם יקרה מצב שהם הזמינו איזה 5-10 פריטים מעליאקספרס ב 40$ ויהיו בסיכון לשלם מיסים, התרגלנו לחיים יחסית סבבה בקטע הזה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

לא בגלל זה אנשים יעזבו את הארץ.

 

הסיבה לעזיבה המוגברת בשנתיים - שלוש האחרונות היא ממשלת הטירוף.

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מסקרן אותי לדעת מה כבר אפשר להזמין בעלות של עד 150$ שכדאי להזמין מחו"ל שלא הזמנתם עד שהגיע הפטור הזה?

 

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

בוא נתחיל בדברים שהזמנת קודם, רק בכמות יותר גדולה.

 

מבחינתי הגורם שמונע ממני להזמין דברים מחו״ל, במיוחד מעליאקספרס, אינו המיסים אלא השילוח. קיטרתי כאן לא מעט על הרכישות שהגיעו לכל מיני מקומות מוזרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...