Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים, אתמול לצערי בדרך לארוחת החג האוטו התחיל לרעוד קצת ברמזורים. למזלי בגלל שזה עשה אותי מעט ערני למצב הרכב תפסתי את הטמפ' מנוע מתחילה לטפס מ90 והצלחתי לעצור תוך שניות בתחנת אוטובוס ולכבות מהר את הרכב. עצרתי אותו שהמחוג עוד הראה באזור ה95 מעלות. פתחתי מכסה מנוע, ראיתי טחינה במיכל עודפים וקצת על הפקק של השמן אז הבנתי שאין מה לעשות והתקשרתי לגרר.

כן היית זהיר והוצאתי מהרכב דברים יקרי ערך כמו את הבוסטר שלי, מפתח רטיטה מנפח גלגלים וכו אבל שכחתי את הלדרמן בתא כפפות. כמובן יום שהגיע הרכב בדקתי אם הכל במקום וראיתי שהלדרמן לא במקומו. כמו כן למרות שפירטתי למוקדנית שהראש מנוע הלך ואי אפשר להניע. הבחור הוריד את האוטו מהגרר והניע וישר צעקתי לו שהלך הראש מנוע ולמה הוא מניע. למזלי יש לי מצלמת רכב באוטו ורואים שמניעים את הרכב 4 פעמים. פעם אחת לעלות על הגרר, פעם אחת לרדת מהגרר, פעם אחת להעלות את הרכב על הגרר בחזרה והאוטו היה מונע 3 דקות שלמות ופעם נוספת היום שהוא הוריד את הרכב מהגרר. שומעים גם בסרטון האחרון שהוא מוריד שאני צועק לו לכבות את הרכב.

לא מציין את שם חברת הגרירה כדי לא להיות חשוף לתביעה דיבה אבל בוא נגיד שבחיפוש גוגל מהיר השם שלהם כיכב. פעם ראשונה שאני גורר את הרכב ובאסה לקבל חוויה כזאת מסריחה.

עצרתי ממש בזמן את הרכב, כנראה שלא נגרם שום נזק כי הוא נסע מצויין ולא היו רעשים, יש מצב שבגלל הרשלנות שלהם עכשיו כן נגרם נזק. מה אפשר לעשות? ולגבי הלדרמן שנגנב?

 

עריכה: בסרטון שמעלים את הרכב על הגרר שומעים את התא כפפות נפתח, היכן שהיה הלדרמן, ורק אחר כך סגירת סוויץ וסגירת דלת.

עריכה אחרונה על ידי Aviv13467
פורסם
לפני 9 דקות, mcaspi כתב:

לגבי הלדרמן, לא נראה שאפשר לעשות משהו.

גם חשבתי, אין לי הוכחה חד משמעית שהם לקחו אותו למרות שאני יודע לצערי שהוא נגנב בוודאות על ידם.

רק אפשר לשמוע מהמצלמת דרך את הגרריסט מפשפש לי בתא כפפות וזהו, האמת שגם התקשרתי אליו ושוחחתי איתו והוא מתנער מזה וטוען שהוא לא לקח. לא יודע אם להאמין לו, בגלל שגררו לאחסנה ורק אחרי יום וחצי גררו אליי לבית יכול להיות שמישהו אחר שם על זה את היד שם באחסנה, כי העבירו את האוטו מספר מקומות.

פורסם
לפני 18 דקות, Be roo כתב:

כרגע לא ידוע אם יש או אין נזק. אם יש, תחשוב איך ממשיכים הלאה.

הבנתי, יהיה קריטי אם אני לא אנקוט תהליכים מוקדם בזמן המיידי?

כרגע בתקופה קצת עמוסה בלימודים ואני מעריך שהרכב יהיה מושבת לפחות לעוד חודש חודשיים תלוי מתי אתפנה להתחיל לעבוד עליו ולבדוק את הנזק. ובכלל, אם אני מתכנן תיקון עצמאי, יש בכלל טעם ללכת בכיוון המשפטי? הרי בטח צריך אישור מוסך על הנזק ובטח לא אוכל לתבוע על נזק אם תיקנתי עצמאית ואין לי קבלה על גובה התיקון

פורסם (נערך)

בטכני אמרו לך שלא נראה שנגרם נזק,   ואם נגרם הוא לא ממעשי חברת הגרירה.

 

אז את מי אתה רוצה לתבוע ועל מה

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
Just now, ישה כתב:

בטכני אמרו לך שלא נראה שנגרם נזק,   ואם נגרם הוא לא ממעשי חברת הגרירה.

 

אז את מי אתה רוצה לתבוע ועל מה

כל הנעה קטנה עלולה לגרום נזק כמובן, ובכל אופן על עניין הרשלנות. המוקדנית שענתה כנראה לא מבינה דבר ברכב ובשיחה עם הגרריסט עצמו הוא הראה לי שבפנייה היה כתוב ״תקלה במנוע״ למרות שהבהרתי לה שהרכב מתחמם ולא להניע, בנקל זה היה יכול להיות סיטואציה שהרכב איבד את כל הנוזל קירור והנעה ל3 דק הייתה חורצת את גורל המנוע.

פורסם
לפני 3 שעות, Aviv13467 כתב:

כל הנעה קטנה עלולה לגרום נזק כמובן, ובכל אופן על עניין הרשלנות.

 

פיצוי תובעים על נזק שנגרם בפועל, לא על כזה שעלול לקרות. גם לא על רשלנות שלא גרמה לנזק.

 

לפני 3 שעות, Aviv13467 כתב:

יהיה קריטי אם אני לא אנקוט תהליכים מוקדם בזמן המיידי

בהחלט.

גם ככה, יתגכן שגם אם יש נזק תתקשה להוכיח שהוא נגרם מהתנהלות הגרריסט. הם ינסו לטעון שהוא נגרם לפני.

ואם אתה ממתין, הם ינסו לטעון שנגרם אחרי.

אתה חייב לפחות לקבל חוות דעת של איש מקצוע של התקלה, נזק נוסף אם נגרם והתיקונים הדרושים. 

 

לפני 3 שעות, Aviv13467 כתב:

לא אוכל לתבוע על נזק אם תיקנתי עצמאית

 

לאור העובדה שלמיטב ידעתי אסור לך לתקן עצמאית, יהיה בעייתי לתבוע על כך.

אבל נניח והשופט יבחר להתעלם מכך, תוכל להציג מסמכים על עלות חלפים, יחד עם הערכת מחיר ממוסך מוסמך ולומר שניסית לצמצם עלויות בכך שתיקנת לבד ולדרוש סכום נמוך יותר מההערכה.

פורסם
לפני 49 דקות, Be roo כתב:

 

פיצוי תובעים על נזק שנגרם בפועל, לא על כזה שעלול לקרות. גם לא על רשלנות שלא גרמה לנזק.

 

בהחלט.

גם ככה, יתגכן שגם אם יש נזק תתקשה להוכיח שהוא נגרם מהתנהלות הגרריסט. הם ינסו לטעון שהוא נגרם לפני.

ואם אתה ממתין, הם ינסו לטעון שנגרם אחרי.

אתה חייב לפחות לקבל חוות דעת של איש מקצוע של התקלה, נזק נוסף אם נגרם והתיקונים הדרושים. 

 

 

לאור העובדה שלמיטב ידעתי אסור לך לתקן עצמאית, יהיה בעייתי לתבוע על כך.

אבל נניח והשופט יבחר להתעלם מכך, תוכל להציג מסמכים על עלות חלפים, יחד עם הערכת מחיר ממוסך מוסמך ולומר שניסית לצמצם עלויות בכך שתיקנת לבד ולדרוש סכום נמוך יותר מההערכה.

הבנתי, נראה שבנתיים זה הולך לכיוון של לוותר על זה. עם כמה שזה מכעיס

אמורים לחזור אליי אחרי החג בנוגע לתלונת נזק, אולי שם אזכיר את הנושא של הגניבה שיבדקו במצלמות אצלם כי חוץ משיחה טלפון אל הגרריסט עצמו לא עשיתי עם זה דבר. יש לי צילום מהמצלמת רכב איפה הרכב היה באחסון ומי נהג עליו. מקווה שיפתיעו וישיבו את מה שלקחו או לפחות יקחו אחריות ויתנו פיצוי כספי.

פורסם

עדכון, הוגשה תלונה במשטרה בנוגע לגניבה. למזלי עברתי שוב על כל הסרטונים מהמצלמת דרך ושמתי לב שהזיזו את הרכב באחסנה לפנות בוקר והצלחתי למצוא פריים שרואים בבירור שהוא מחזיק את הקייס של הלדרמן כשהוא יוצא מהרכב. פניתי גם לחברה והם אמרו שהם לא יכולים למסור מידע בגלל שזה פלילי אבל הוא העביר את הפרטים הלאה עם תאריך ושעה מדויקת שמסרתי לו ופרטי החשוד. מקום האירוע מצולם בוודאות על ידי מצלמות שלהם ב-2 זוויות. אחת ממול ואחת מהצד.

  • אהבתי 6
פורסם

עדכון נוסף ומטריד, בדקתי את המדיד שמן ואחרי ניגוב נראה שהוא יבש לגמרי. כלומר יש מצב שהאוטו היה מונע עם מעט מאוד שמן. האם זה משנה את בסיס לתביעה בגין רשלנות? נראה שהרבה שמן זלג דרך המיכל עודפים החוצה.

כמה זמן כשהאוטו מונע שחסר כמות כזאת של שמן עלולה להסב נזק בלי הפיך למנוע? רק מזכיר שעצרתי את המנוע הוא עדיין רץ חלק לגמרי בלי רעשים. במצטבר החברת גרה אחראית לאוטו מונע במשך 5 דק בערך.

כדאי לרוקן את השמן ולמדוד כמה יצא או למלא ולראות כמה היה חסר למינימום?

פורסם
בתאריך 25.9.2025 בשעה 12:33, Aviv13467 כתב:

עדכון, הוגשה תלונה במשטרה בנוגע לגניבה. למזלי עברתי שוב על כל הסרטונים מהמצלמת דרך ושמתי לב שהזיזו את הרכב באחסנה לפנות בוקר והצלחתי למצוא פריים שרואים בבירור שהוא מחזיק את הקייס של הלדרמן כשהוא יוצא מהרכב. פניתי גם לחברה והם אמרו שהם לא יכולים למסור מידע בגלל שזה פלילי אבל הוא העביר את הפרטים הלאה עם תאריך ושעה מדויקת שמסרתי לו ופרטי החשוד. מקום האירוע מצולם בוודאות על ידי מצלמות שלהם ב-2 זוויות. אחת ממול ואחת מהצד.

פשוט סיפור מקומם.
מקווה שהמשטרה אכן תאתר את אותו עבריין.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 25.9.2025 בשעה 23:17, Aviv13467 כתב:

עדכון נוסף ומטריד, בדקתי את המדיד שמן ואחרי ניגוב נראה שהוא יבש לגמרי. כלומר יש מצב שהאוטו היה מונע עם מעט מאוד שמן. האם זה משנה את בסיס לתביעה בגין רשלנות? נראה שהרבה שמן זלג דרך המיכל עודפים החוצה.

כמה זמן כשהאוטו מונע שחסר כמות כזאת של שמן עלולה להסב נזק בלי הפיך למנוע? רק מזכיר שעצרתי את המנוע הוא עדיין רץ חלק לגמרי בלי רעשים. במצטבר החברת גרה אחראית לאוטו מונע במשך 5 דק בערך.

כדאי לרוקן את השמן ולמדוד כמה יצא או למלא ולראות כמה היה חסר למינימום?

איזה מיכל עודפים יש לשמן שממנו זולג שמן?

פורסם
לפני כשעה, רועי84 כתב:

איזה מיכל עודפים יש לשמן שממנו זולג שמן?

המיכל עודפים של הנוזל קירור, יש בו מעין overflow כזה שיכול לצאת החוצה מהמיכל במקרים כאלו כדי שלא יתפוצץ

שמן מנוע התערבב והגיע כנראה דרך הצינורות למיכל עיבוי של הנוזל קירור

image.thumb.png.6548d6d7d47f088c88f272162b029e4a.png

אפשר לראות בתמונה בדיוק מאיפה יוצא וגם לראות שהאזור לימין רטוב

גם מתחת לרכב באזור המשולש לגמרי רטוב משמן

 

בכל מקרה באותו יום שכתבתי שמדדתי, זה היה אחרי שהנעתי ל5 שניות כדי להכניס את הרכב לחניה שאוכל לטפל בו בפנים (הוא חנה ברחוב) והמנוע היה נשמע בסדר, מאמין שזה אומר שחסר שמן אבל שלא נגרם נזק.

אני מחר בתקווה אפרק את הקולר שמן ואראה מה מצבו ואתקדם משם. לדעתי בהתחשב בביצועים של המנוע לפני שזה קרה סיכוי טוב שזה הקולר באמת

אם זה לא הקולר, יש לי ערכת בדיקת קומפרסיה ובדיקת גזים שרכשתי מאליאקספרס, לא יודע מה טיב איכות הבדיקת גזים אבל מהביקורות נראה שיש מספר אנשים שהנוזל לא שינה צבע וכאלו שכן אז משהו שם כן עובד.ננסה את מזלי. אני מסתמך על זה שאם זה לא הקולר וכמות כזאת של שמן התערבבה עם נוזל בזמן כל כך קצר שבדוק הבדיקה תזהה את זה בקלות.

פורסם
בתאריך 28.9.2025 בשעה 21:30, Cherniy Bumer כתב:

מקווה שהמשטרה אכן תאתר את אותו עבריין

 

מניח 'שחפק לדרמן' כבר הוקם, עכשיו רק צריך לחכות שיתקצבו להם אמצעי מעקב, האזנה וסוכן סמוי שיחדור ללב הארגון הפושע. 

 

גיסינו, באיזו מציאות אלטרנטיבית אתה חי? 

  • אהבתי 2
  • מבאס 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...