Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, falou כתב:

 

מניח 'שחפק לדרמן' כבר הוקם, עכשיו רק צריך לחכות שיתקצבו להם אמצעי מעקב, האזנה וסוכן סמוי שיחדור ללב הארגון הפושע. 

 

גיסינו, באיזו מציאות אלטרנטיבית אתה חי? 

יש משהו שכדאי לעשות בנתיים בעודי ממתין זמן בלתי מוגבל לקבל תשובה? אני יכול לדרוש מהחברת גרירה להוציא תצלומים לפני שהמשטרה תואיל בטובה לפנות אליהם ועד אז בטח יימחקו או שישימו עליי פס?

גם אם לא אקבל את הלדרמן שלי אני חייב להגיע לבכיר שם לבקש פיצוי, לא הגיוני כל ההתנהלות הזאת

פורסם

אני מניח שהתלונה במשטרה מהווה איזשהי הצהרת רצינות מצידך. 

מעבר לזה, כי אני רואה שאתה עומד על שלך (שאפו), הייתי שוקל תביעה קטנה.

  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, Aviv13467 כתב:

אני יכול לדרוש מהחברת גרירה להוציא תצלומים לפני שהמשטרה תואיל בטובה לפנות אליהם ועד אז בטח יימחקו או שישימו עליי פס?

אפשר לנסות להשתמש בתלונה כמנוף.תאורטית, אם הם ימחקו את הצילומים ניתן להאשים אותם בשיבוש הליכי חקירה.

לא סביר שזה יקרה, או שבכלל יפנו אליהם, אבל אתה יכול לשלוח מייל מסודר להנהלת החברה שמפרטת את המקרה, יחד עם תיעוד התלונה, ולהסביר להם שאתה מצפה שהם יפעלו לעזרתך ולא יתחבאו מאחורי נהלים ופרטיות. אולי הם יבינו שעדיף להם לפנות לעובד שיחזיר את הלדרמן.

פורסם
לפני 11 שעות, falou כתב:

 

מניח 'שחפק לדרמן' כבר הוקם, עכשיו רק צריך לחכות שיתקצבו להם אמצעי מעקב, האזנה וסוכן סמוי שיחדור ללב הארגון הפושע. 

 

גיסינו, באיזו מציאות אלטרנטיבית אתה חי? 

הבן אדם עשה את רוב העבודה של בלש, להם רק נותר לאתר את החשוד.

אני לא ביקשתי מהם להכנס לשטח פלסטיני להחזיר את האופנוע הגנוב שלי שיש לי קורדינטות שלו,
אלא להחזיר חפץ(שהוא כמו כלי נשק) לבעלים שלו.

פורסם

לאתר את החשוד בחלומות. הם יסגרו את התלונה על "עבריין לא נודע"

אם הוא יגיד להם מי זה, עם מספר טלפון, הם אולי יקראו לו לחקירה. אולי

דרך חברת הגרירה הוא יכול להגיע אליו הרבה יותר מהר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...