Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.2.2025 בשעה 21:25, itaimoto כתב:

תיעוד מפורט מעבר לדרישה


מעט האנשים שפגשתי ועשו את זה בצורה חריגה לטובה שלא לומר מדהימה היו תותחים רציניים.
בתחום הזה עובדים עם הרבה אנשים חכמים, אבל אותם אני זוכר במיוחד.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
בתאריך 28.2.2025 בשעה 02:50, DubelBoom כתב:

חברה בינונית, בערך 300 עובדים. בקרוב אתחיל, אני מקווה זה תלוי בלימודים, לעבוד 3 ימים בשבוע. עוד לא יודע אם היחס יהיה 2-1 לטובת הבית או המשרד, הוא פיזית מאד רחוק ממני.

זו חברה קטנה.

לא סטארטאפ אולי , אבל נגיד כמה אנשים יש בתחום המקצועי שלך פלוס מינוס ? עשרות עד 100-150 ? חברה קטנה.

 

יותר חשוב מזה - מה התפקיד לא אמרת ?

קשה להסביר זה נחמד - אבל בא תן קצת פירוט לגבי הקשה להסביר - אתה הולך להיות לדוגמא מפתח כחלק מצוות מפתחי תוכנה , מהנדס חשמל כחלק מצוות מעורבב בכל מני דברים וכו.

 

זה יאפשר לתת לך תשובות יותר רציניות.

אבל בגדול:

1. ברוב החברות יש בהתחלה תקופת למידה וחונך / אחראי עליך על הליך הonboarding - נצל את זה כמה שיותר להבין מי נגד מי - מה מצפים ממך.

2. עם המנהל - חשוב ליצור שיח פתוח ולקבל פידבק בצורה קבועה - מה הציפיות ממך , האם אתה עומד בהן , איפה התחומים שהוא ירצה שאתה תשקיע כדי לגדול וכדי לעזור לצוות / לארגון.

3. אגו וציניות -> להשאיר בבית. אתה במקום עבודה - תבוא עם גישה חיובית ורצון ללמוד. אח״כ כשתיצור איזה נישה חברית - אפשר לדבר על זה. (אבל אגו עדיין ישאר בבית)

 

אם תתן יותר פרטים זה מאוד יעזור.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תודה רבה לכל העצות, גם מה שנראה לכם כמובן מאליו לי הוא אחלה עצה :)

 

לבינתיים נראה לי שיש לי פה מספיק חומר למחשבה ודברים לשים לב אליהם.

אני מקווה להגדיל משמעותית את כמות הזמן בעבודה, ואז דברים יתחילו להתבהר גם אצלי. אני עדיין על מספר חד ספרתי של ימי עבודה בפועל, ואפילו לא כולם מהמשרד.

 

הטיפים בנוגע להתנהלות היו לי חשובים, כמו שאמרתי זה מאד זר לי. כנראה שקצת חטפתי שוק כשהגעתי :)

פורסם
לפני 14 שעות, DubelBoom כתב:

כנראה שקצת חטפתי שוק כשהגעתי

נשמע בעייתי מאחר ואתה מתחום החשמל... 

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 6 שעות, ברווז כתב:

נשמע בעייתי מאחר ואתה מתחום החשמל... 

 

ברווז, אם הוא התכוון לשוק ברווז אז זה יותר בעייתי לך...

  • מצחיק 2
×
×
  • תוכן חדש...