Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

ברכב של אישתי מאזדה 5 2011 יש רעידות חזקות (מרגיש כאילו אני מתנדנד מצד לצד) בזמן שאני מאיץ מ 90-100 קמש בלחיצה די חזקה על דוושת הגז (סלד 3000 +)

אם אני מאיץ בצורה יותר עדינה זה לא כל כך מורגש.

זה קורה רק ב 90 עד 100 קמש ואז זה נחלש מאוד על גבול הלא מורגש כמעט.

החליפו במהלך השנתיים האחרונות משולשים , בולמים + תושבות בולם, תושבת מנוע, מוטות מייצבים, צמיגים קידמיים ,רפידות ברקס וכמובן יישור פרונט.

יש תיקתוק מהצירה (כאשר אני פונה שמאלה) שאני צריך לסדר אותה אבל הוא לא קריטי לפי דברי המוסך.

מה לדעתכם יכול להיות?

 

נ.ב

אני לא נוסע הרבה ברכב למעט בסופשים , לפני שבועים שהתחלתי להרגיש טיפה את הרעידות אם אני זוכר נכון זה היה גם כשהאוטו היה במהירות נמוכה / עמידה אבל אני לא בטוח לגבי זה, זה היה די חלש. אבל שוב זה רק משהו שאני חושב שההרגשתי ואני לא זוכר כל כך 

תודה

עריכה אחרונה על ידי Guyy140
פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, ba323f כתב:

זה התחום שלי, אבל אתה מוזמן גם להקשיב לעצת אחרים אם אתה מתקשה להאמין.

אני לא 

תראה שרשמתי שהאוטו לפעמים רועד שהוא בעמידה אבל ממש ממש חלש.

 

בכל אופן , מה אומר להחליף את הצירה שמתקתקת לי? או את שתיהן?

עריכה אחרונה על ידי Guyy140
פורסם (נערך)

יש להבדיל בין סוגי ה"רעידות".

1. רעידות בזמן האצה - ציריות, לעיתים רק אחת ולעיתים זוג צריך לבדוק למי מהן קיים חופש מוגבר.

2. רעידות במהירות גבוהה ללא קשר בין האצה או שיוט - איזון גלגלים לקוי, צמיגים במצב רע, ג'אנט עקום.

3. ויברציות מהמנוע במיוחד בזמן עצירה ועמידה במקום- תושבות מנוע/גיר.

4. רעידות רק במצב בלימה- עיוות בצלחות הבלם.

 

כמובן שכדי לאתר במדוייק את הבעיה צריך לקחת את הרכב לבדיקה אצל בעל מקצוע מומלץ.

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 41 דקות, Guyy140 כתב:

איך אתה בטוח בזה?

כי זה אופייני לתאור התקלה, גם אני נתקלתי בזה הרבה פעמים. רעידות תחת האצה - שחיקה בדרך כלל בפרק הפנימי של הציריה או במפרק ביניים של הציריה הארוכה אם קיים כזה.

 

 

רעידות במצב עמידה זו תקלה אחרת ולא קשורה.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, ba323f כתב:

יש להבדיל בין סוגי ה"רעידות".

1. רעידות בזמן האצה - ציריות, לעיתים רק אחת ולעיתים זוג צריך לבדוק למי מהן קיים חופש מוגבר.

2. רעידות במהירות גבוהה ללא קשר בין האצה או שיוט - איזון גלגלים לקוי, צמיגים במצב רע, ג'אנט עקום.

3. ויברציות מהמנוע במיוחד בזמן עצירה ועמידה במקום- תושבות מנוע/גיר.

4. רעידות רק במצב בלימה- עיוות בצלחות הבלם.

 

כמובן שכדי לאתר במדוייק את הבעיה צריך לקחת את הרכב לבדיקה אצל בעל מקצוע מומלץ.

 

 

תודה על התשובה, החכמתי המון, אגש לטפל בציריה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...