Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה - 100 סוסים של תקווה


פוסטים מומלצים

פורסם

למה היה צריך 98 לרכב עם מנוע כזה? זה היהמרשום בספר הרכב?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היתה לי איביזה קופה 2006 עם אותו המנוע 1.4 100 כ"ס, היה לו צליל מנוע חמוד שקצת הזכיר איטלקיות של פעם, היה חזק בתחושה כמו מנועי 1.6 של המתחרים, זריז ומאובזר מאוד (בקרת אקלים, בקרת משיכה, סאן רוף, מחשב דרך...)

אוטו חמוד מאוד, היה אצלי קרוב ל-6 שנים.

 


   Hapoel Jerusalem BC   

VW Golf 1.4TSI 150HP

 

פורסם
לפני 3 שעות, itsik170 כתב:

 

תמיד היו מוניות קטנות שנועדו בעיקר לנהגי מוניות מתחילים, או כאלה שרוצים לתת כמה שעות בתור הכנסה נוספת.

למרות שהיא היתה קטנה, הפאביה דיזל כמונית היה כלי אמין וזה מה שהנהגים חיפשו.

הפולו קלאסיק גם שימשה בתור מונית ואחריהם גם היו מוניות קטנות של קיה ריו ודאצ'יה לוגאן וכיום בעיקר טויוטה יאריס.

 

וחייב לציין שגם באירופה נתקלתי במוניות קטנות.

פולו קלאסיק דיזל עם המנוע הנל זה אוטו שלא מת. ז"א אני מכיר מישהו שממש התאמץ להרוג אותו והאוטו לא רצה למות גם אחרי 550000 ק"מ האוטו היה עדיין נוסע.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, itsik170 כתב:

חייב לציין שגם באירופה נתקלתי במוניות קטנות.

 

הסתובבתי לא מעט ביבשת ועד כה (לפחות מאז 2008) פגשתי את הפורמט הזה רק במדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר. סוג המקומות שבהם עד היום מזמינים מונית עם sms ומשלמים אקסטרא על הדלקת המזגן.

 

לא יצא לי לגור בכל ערי ישראל, אך בנתניה ובאזור השרון המוניות האלה עבדו ללא שום אפליה גם במסלולים בינעירוניים ואצל נהגים ותיקים. היה אפילו ילד אחד שלמד איתי בתיכון ולאבא שלו הייתה מונית כזאת (בגרסת פולו). עניין של סדרי עדיפויות ותודעת שירות.

 

פורסם

יש לה את האופי הספרדי

החשמל מנגן לי בלוח במחוונים

נורות קופצות מכל הצבעים

המצב המכני מצוין. 

המכונית הנל עברה 280 המנוע הוחלף לפני למנוע עם קילומטר נמוך יותר בערך 80 אלף.

צריך להחליף פלסטיקים

ולדאוג למכונית לטיפול טוב

לאט לאט

אם יש למישהו ספר טיפולים או חלקים למכונית. זה יהיה נפלא

IMG20250119145541.jpg

FB_IMG_1737295971769.jpg

IMG20250118180554.jpg

פורסם
לפני 14 שעות, Pecan כתב:

יש לה את האופי הספרדי

החשמל מנגן לי בלוח במחוונים

נורות קופצות מכל הצבעים

המצב המכני מצוין. 

המכונית הנל עברה 280 המנוע הוחלף לפני למנוע עם קילומטר נמוך יותר בערך 80 אלף.

צריך להחליף פלסטיקים

ולדאוג למכונית לטיפול טוב

לאט לאט

אם יש למישהו ספר טיפולים או חלקים למכונית. זה יהיה נפלא

IMG20250119145541.jpg

FB_IMG_1737295971769.jpg

IMG20250118180554.jpg

זה רק אני או שבתמונה השלישית רואים כלבים באמצע ביצוע משגל? 🫣

  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, Satori כתב:

זה רק אני או שבתמונה השלישית רואים כלבים באמצע ביצוע משגל? 🫣

מהשנה הזאת זה חיבור obd2 :) 

  • מצחיק 1
פורסם

התמונה הראשונה - נוף כלשהו. לשירשור זיהוי מקומות בארץ ישראל?

התמונה השנייה - רכב בבריטניה

התמונה השלישית - כלבים עסוקים..

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 22 שעות, Pecan כתב:

יש לה את האופי הספרדי

 

 

FB_IMG_1737295971769.jpg

 

 

למה אופי ספרדי? זה רכב צ'כי.

 

לא היה לך קשה להתרגל להגה בצד ימין? איפה אתה גר בכלל?

 

 

 

 

פורסם
לפני 28 דקות, Buki כתב:

 

 

למה אופי ספרדי? זה רכב צ'כי.

 

לא היה לך קשה להתרגל להגה בצד ימין? איפה אתה גר בכלל?

 

 

זו תמונה מהאינטרנט לא שלי חח

בדיוק רכשתי ספר היינז. 

אני אעדכן כאן על טיפולים שאעשה.

יש שרשור טיפולים פאביה מהשנים האלו בפורום? 

פורסם
בתאריך 18.1.2025 בשעה 22:14, Derish כתב:

לקחת רכב בגודל הזה ולהשתמש בו כמונית זה די בושה ונחשב לגיטימי בעיקר במדינות מתפתחות, אבל איכשהו בישראל לנהגים זה לא הפריע והנוסעים... למי אכפת מהם. אני שמח לראות שהתקופה הזאת חלפה.

 

היום יש מוניות יאריס... מעריך שהפאביה היתה פחות קטנה

פורסם
בתאריך 19.1.2025 בשעה 13:47, Derish כתב:

 

הסתובבתי לא מעט ביבשת ועד כה (לפחות מאז 2008) פגשתי את הפורמט הזה רק במדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר. סוג המקומות שבהם עד היום מזמינים מונית עם sms ומשלמים אקסטרא על הדלקת המזגן.

 

לא יצא לי לגור בכל ערי ישראל, אך בנתניה ובאזור השרון המוניות האלה עבדו ללא שום אפליה גם במסלולים בינעירוניים ואצל נהגים ותיקים. היה אפילו ילד אחד שלמד איתי בתיכון ולאבא שלו הייתה מונית כזאת (בגרסת פולו). עניין של סדרי עדיפויות ותודעת שירות.

 

 

ראיתי בשוויץ טויוטה יאריס מונית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 19.1.2025 בשעה 13:47, Derish כתב:

הסתובבתי לא מעט ביבשת ועד כה (לפחות מאז 2008) פגשתי את הפורמט הזה רק במדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר. סוג המקומות שבהם עד היום מזמינים מונית עם sms ומשלמים אקסטרא על הדלקת המזגן.

הסתובבתי גם הרבה (לא כמוך אבל הרבה) במדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר, לדעתי היום כבר בכל מקום יש אפליקציה (Gett, Uber, Bolt) למוניות. 

 

הנקודה היא שבהרבה מקומות באפליקציות האלו אפשר לבחור 3-4 סוגי מונית - אקונומי, בייסיק, סטנדרט, פרמיום, ואז הרכב בהתאם והמחיר בהתאם.

 

לדוגמא כשאתה נרשם בתור נהג ל Uber, אתה יכול להירשם גם עם רכב קטן וישן יחסית ותוגדר בקטגוריה הזולה ביותר. 

 

בארץ המחיר בפולו ומרצדס הוא אותו מחיר.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

זה אופטופיק לגמרי אבל זה לדעתי מעניין.

לדוגמא בתעריף פרמיום יש דרישות מאוד מוגדרות:

דרס קוד לנהג - חליפה, עניבה, שעון בעיצוב מוגדר, מקסימום טבעת אחת, בושם. 

רכב בצבע שחור או קרוב לשחור או לבן ולא ירוק/כחול אדום וכו', בל שריטות, בלי פנסים שבורים, בלי כיסויים על המושבים.

 

הנהג חייב לצאת מהרכב לקבלת נוסע, לפתוח לקראתו את הדלת, להציע עזרה בהעמסת מזוודות.

 

אם יש נוסע ונוסעת, קודם לפתות את הדלת לנוסעת. 

 

הכל מאד מוגדר ואין את זה בקטגוריות הזולות. 

 

 

ספציפית לקחתי את זה מרשימת הדרישות של Yango. 

 

 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...