Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה - 100 סוסים של תקווה


פוסטים מומלצים

פורסם

פאביה דור ראשון, שנת 2006
מנוע 1,400 סמ"ק 16 שסתומים,
100 כוח סוס גיר ידני 5 הילוכים.

שווקה בין השנים 1998-2006.
סקודה בשנים האלו חלקה מכלולים רבים בשיתוף עם האמא - פולקסווגן.

פלסטיקים וקרקושים פה ושם אינן דבר שכיח כיאה לאותן שנים של הרכבות ספרד.

שווקים בנוסף בחול כדגם vRS שכלל מנוע בנפח 1,900 סמ"ק טורבו דיזל 130 כוח סוס ומגוון מנועים אחר שהפך אותה לקלילה, במיוחד בשילוב עם גיר ידני.

ה1400 סמ"ק 16v ו100 כוח סוס עושה את העבודה בצורה שגורמת להרמת גבה בכביש; הרכב מאיץ ומשתלב בקלילות.

מי בכלל צריך מנוע עתיר נפח ודלק עם גיר אוטומטי?

נהדרת. למי עוד יש כזאת כאן?
אולי נפתח קבוצת בעלי רכב.😉

IMG20250117151043.jpg

פורסם

היתה לי פעם פולו 16v שלוש דלתות עם מנוע זהה. אאלט 

שום חדוות נהיגה לא היתה לרכב.

מנוע סתמי, אמינות נמוכה. 

זאת דעתי

image.thumb.jpeg.bdea9b916b7cf6b787fa26d7b2a6e8f8.jpeg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

היתה לי פעם פולו 16v שלוש דלתות עם מנוע זהה. אאלט 

שום חדוות נהיגה לא היתה לרכב.

מנוע סתמי, אמינות נמוכה. 

זאת דעתי

image.thumb.jpeg.bdea9b916b7cf6b787fa26d7b2a6e8f8.jpeg

וואו הבאת פה לבני השלושים-לקראת-ארבעים חתיכת נוסטלגיה. על הסאן-רוף שנפתח עם מנואלה... ואיך הם התהדרו עם ה16v הא?

  • אהבתי 2
פורסם

יצור צ'כי... לא ספרדי.

היו לנו 2 כאלה, 2002 ו-2006 (עם רישוי לא רחוק משלך, 226 באמצע).

 

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

היתה לי פאביה 2010. אוטו מצוין שעבר איתי חוויות טובות וזכרונות כייפים.  גיר ידני. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

כמעט רכשתי כזאת בתחילת באזור 2010. אבל מנוע 1.4 עם 68 כ״ס. ללא ספק הדגם עם 100 כ״ס זה הדגם הנכון לקנות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מחזיק באיביזה 2011 זה אותו מכלול בדיוק, החלקים עם סמל של הקונצרן פולסווגן ולמטה אאודי סיאט וסקודה, ואצלי המנוע מצויד ב86 סוסים 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 16 דקות, saar5555 כתב:

לדעתי 86 כ"ס. זה מה שהיה לי. 

בדוק הבא היה 86, בהראשון היה 68.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המנוע עם ה-68 כ"ס היה הנדוניה מימי סקודה כיצרן עצמאי. מנוע עם שסתומים עיליים, אין לו שום קשר ל-VW. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

עד לא מזמן היתה להורי פולו 2007 ששירתה אותם נאמנה מעל 13 שנה עם מנוע 1.4 וגיר רגיל. לדעתי היו לה 80 כ"ס אבל היא עשתה את העבודה. 

סוס עבודה עם אמינות דיי טובה. 

  • אהבתי 1
פורסם

תמיד חיבבתי את הדגם הזה ויזואלית, בעיקר בגרסת הסדאן שלא זכתה לפופולריות בעולם. במשך שנים הייתה לו אחיזה חזקה בשוק המוניות, ושם גם יצא לי לנסוע בו ולגלות שהדשבורד היה עשוי מפלסטיק כ"כ גס וקשיח שניתן היה לגרד עליו גבינה.

 

לקחת רכב בגודל הזה ולהשתמש בו כמונית זה די בושה ונחשב לגיטימי בעיקר במדינות מתפתחות, אבל איכשהו בישראל לנהגים זה לא הפריע והנוסעים... למי אכפת מהם. אני שמח לראות שהתקופה הזאת חלפה.

 

פורסם

אני הייתי נוסע לא מעט בדור הבא של הפאביה, האמת היה בסדר גמור, זה לא מונית לנתבג אבל לעיר היא מעולה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, Derish כתב:

תמיד חיבבתי את הדגם הזה ויזואלית, בעיקר בגרסת הסדאן שלא זכתה לפופולריות בעולם. במשך שנים הייתה לו אחיזה חזקה בשוק המוניות, ושם גם יצא לי לנסוע בו ולגלות שהדשבורד היה עשוי מפלסטיק כ"כ גס וקשיח שניתן היה לגרד עליו גבינה.

 

לקחת רכב בגודל הזה ולהשתמש בו כמונית זה די בושה ונחשב לגיטימי בעיקר במדינות מתפתחות, אבל איכשהו בישראל לנהגים זה לא הפריע והנוסעים... למי אכפת מהם. אני שמח לראות שהתקופה הזאת חלפה.

 

 

תמיד היו מוניות קטנות שנועדו בעיקר לנהגי מוניות מתחילים, או כאלה שרוצים לתת כמה שעות בתור הכנסה נוספת.

למרות שהיא היתה קטנה, הפאביה דיזל כמונית היה כלי אמין וזה מה שהנהגים חיפשו.

הפולו קלאסיק גם שימשה בתור מונית ואחריהם גם היו מוניות קטנות של קיה ריו ודאצ'יה לוגאן וכיום בעיקר טויוטה יאריס.

 

וחייב לציין שגם באירופה נתקלתי במוניות קטנות.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ב-2007 כשחיפשתי רכב, הפאביה הזו הייתה אחת המועמדות , עד כמה שזכור לי , צריכה דלק אוקטן 98 בגלל ההספק המוגבר וזו אחת הסיבות שפסלתי אותה

 

בסופו של דבר קניתי את אחותה - הפולו 1.4 הידנית שנמצאת איתי עד היום...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...