Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדאסטר החדש בישראל


CX25GTI

פוסטים מומלצים

חדשות רכב - נחת בארץ: דאצ'יה דאסטר חדש

 

לאחר שראיתי את הרכב בחו"ל וקראתי מבחני דרך אשר הראו שמדובר בעיסקה לא רעה בכלל (באירופה...) , השאלה שלי ליודעי הדבר פה בפורום לגבי מחירים צפוים בעיקר לגירסא ההיברידית ומועד השקה מתוכנן.

מניח שהרכב אמור להיות זול יותר מהרנו ארקנה אשר הגירסא הבסיסית מוצעת במחיר של 178K.

כיוון שהתחרות היום עומדת מול גירסאות הפלג אין של הסיניות , המחיר צריך להיות בסביבות 165-170 אם היבואן רוצה למכור יותר מ1000 יחידות בשנה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שדאציה איבדה את אחר היתרונות- מחיר, הסנדרו כבר לא זולה, מניח שגם זאת תהיה יקרה, מילא אנשים היו קונים בכמויות אבפ לא בדיוק עפים על דאציה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע יש מחירים רק לגירסה ההברידית הקלה:

 

רמת גימור EXPRESS מחיר 139990 ש"ח גיר 6 הילוכים ידני הנעה קדמית מנוע 1.2 3 צילינדרים 131 כ"ס עם מערכת הברידית קלה, מערכות בטיחות: בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית - רמת אבזור בטיחותי 3.

רמת גימור EXPRESS מחיר 154990 ש"ח הנעה כפולה השאר כמו ההנעה הקדמית

רמת גימור EXTREME מחיר 169990 ש"ח הנעה כפולה בנוסף יש ניטור עצמים בשטח מת, רמת אבזור בטיחותי 5.

 

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולחשוב שהרכב התחיל את חייו בישראל במחיר של 99K לגירסאת הבסיס ידנית והיום 140K...

נראה שהמחיר של ההיברידי המלא לא יהיה תחרותי מספיק על מנת לשקול אותו כאלטרנטיבה  , נראה מה יתחדש בשוק הרכב עד אמצע השנה , נקווה שיהיה משהו מענין במחיר סביר.

 

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

נראה שהמחיר של ההיברידי המלא לא יהיה תחרותי

דאסטר היברידי 2X4 לא מעניין גם אם יהיה מחיר תחרותי (אני בספק) כי לא חסר קרוסאוברים היברידיים אוטומטיים 2X4.

 

 

מה שמעניין בדאסטר זה הגדם הידני הזול (יחסית...) ודגם 4X4, מה שאין לרוב המתחרים ובגרסאות האלו אני מניח שיהיה ביקוש סביר כלשהו. 

 

 

  • מעניין 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, CX25GTI כתב:

ולחשוב שהרכב התחיל את חייו בישראל במחיר של 99K לגירסאת הבסיס ידנית והיום 140K...

נראה שהמחיר של ההיברידי המלא לא יהיה תחרותי מספיק על מנת לשקול אותו כאלטרנטיבה  , נראה מה יתחדש בשוק הרכב עד אמצע השנה , נקווה שיהיה משהו מענין במחיר סביר.

 

כן אבל בראיה המוצר התקדם משמעותית, באיבזור, באיכות ובבטיחות וזה גם עולה כסף (לא יודע לקמט בכמה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Buki כתב:

 

מה שמעניין בדאסטר זה הגדם הידני הזול (יחסית...) ודגם 4X4, מה שאין לרוב המתחרים ובגרסאות האלו אני מניח שיהיה ביקוש סביר כלשהו. 

השאלה מה לגבי אמינות המנוע. זה לא המנוע שהבעייתי של רנו?

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, דור-- כתב:

זה לא המנוע שהבעייתי של רנו?

זה לא אותו מנוע, ההוא היה 4 צילינדרים והחדש תלת צילינדרי בנפח דומה. 

לא יודעים עליו עדיין כלום.

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדאסטר הראשון- שני יש קהל מעריצים בשל הפשטות היחסית שלו ויכולת השטח המפתיעה ביחס למחיר שלו, בייחוד לכרסאות הדיזל הידניות.

כלים טובים ושמורים נמכרו מעל המחירון תוך ימים בודדים בלוח יד 2. אחרים נמכרים מפה לאוזן או דרך קבוצת פייסבוק שם הן מחליפות ידיים במהירות מסחררת.

שוק אפטר מרקט של מיגונים והגבהות ונעילות כאלה ואחרות הוריד לכביש כלים מאוד מוצלחים עם עבירות שעומדת ראש בראש עם כלים שעולים מאות אלפי שקלים יותר.

יש לי הרגשה שמעבר למחיר שכבר הרבה פחות ייחודי ואטרקטיבי, דווקא המעבר ממנוע דיזל אמין ומכלולים פשוטים לרכב מורכב יותר יפגע לו במכירות יותר מאשר יועיל, בטח לגרסאות ההנעה הכפולה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.1.2025 בשעה 14:03, llaavvii כתב:

כן אבל בראיה המוצר התקדם משמעותית, באיבזור, באיכות ובבטיחות וזה גם עולה כסף (לא יודע לקמט בכמה).

נכון, אבל המותג דאציה יועד בתחילת דרכו להימכר כרכב ערום וזול, רכבים מאובזרים ויקרים יותר לא חסר ושם אין לו שום יתרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.1.2025 בשעה 10:14, CX25GTI כתב:

ולחשוב שהרכב התחיל את חייו בישראל במחיר של 99K לגירסאת הבסיס ידנית והיום 140K...

נראה שהמחיר של ההיברידי המלא לא יהיה תחרותי מספיק על מנת לשקול אותו כאלטרנטיבה  , נראה מה יתחדש בשוק הרכב עד אמצע השנה , נקווה שיהיה משהו מענין במחיר סביר.

 

 

כמה עלתה אז קיה פיקנטו וכמה היום?

בשנת 2022 חטפנו עליית מחירים בכל הקטגוריות.

 

מי היה מאמין שלפני 10 שנים היה סנדרו ידנית ב-55 אלף ומיקרה ידנית במחיר מבצע שהגיע ל-50 אלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הפשטות, הפרקטיות והמחיר הזול של הדגם הקודם, בנוסף ליכולות שטח מפתיעות. הדגם החדש, לעומת זאת, השמין, התברגן והתייקר, ובדרך איבד את רוב המאפיינים שהפכו את הדאסטר המקורי לרכב כל כך מיוחד.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב מגניב, המנוע מפחיד. המנוע הכי מפחיד ביקום כרגע. תכנון משוגע לגמרי. אין סיכוי שזה יעבוד כמו שצריך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...