Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים 

אני מעוניין לעשות ניקוי קרבון HHO 

משהו פה עבר ניקוי כזה ואם כן מה דעתו על תוצאות ביצועי המנוע לאחר הניקוי ?

תודה מראש לכל המשיבים.

עריכה אחרונה על ידי גילי29

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

אני עשיתי ניקוי כזה לפני מספר שנים.

הרכב היה אופל אסטרה מודל 2017, ואני בחיים לא אתן לדבר כזה להתקרב לאף אוטו שלי.

הבחור הבטיח שעשה זאת באין ספור רכבים עם טורבו וגם על כמה וכמה רכבים מהדגם שלי.

הגיע בחור נחמד עם מכונה חמודה וירוקה, חיבר לממיר מתח אצלו בבגאז, הכניס חומר למכונה ודחף את הצינורית לצינור יניקת האויר בין הפילטר לטורבו.

עשה את הקסמים שלו במשך שעה פלוס מינוס, כשסיים ניתק את המערכת שלו, החזיר את הצינורות חזרה למקום ואמר לי תסע 5-10 דקות ותלחץ קצת שירוץ על סל"ד גבוה.

התנעתי והתחלתי לנסוע, 3 דקות על השעון ונדלקה הודעת תקלה בלוח השעונים.

מפה לשם אלך הטורבו.

אפשר תמיד להגיד שזה צירוף מקרים, והאוטו עשה 125000 ק"מ.

עובדתית הרכב נכנס לניקוי קרבון עם טורבו תקין לחלוטין ו3 דקות אחרי שיצא מהתיקון הטורבו הלך.

אני לא יודע להגיד לך מה היה התהליך הכימי/ פיזי שהרס לי את הטורבו, אבל התוצאה היא שהחלפתי טורבו ואני בהחלט יכול לראות קשר ישיר לניקוי הקרבון המקולל הזה.

מפה והלאה תיקח את העצה מבוססת הניסיון האישי שלי לאן שאתה רוצה.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עדכון:

2.589 ק"מ לאחר הטיפול הרכב מגיב מהר יותר ופחות בצריכת הדלק.

עריכה אחרונה על ידי גילי29
  • רעיון טוב! 1

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
בתאריך 13.1.2025 בשעה 09:36, גילי29 כתב:

אני מעוניין לעשות ניקוי קרבון HHO 

 

לפני 54 דקות, גילי29 כתב:

2.589 ק"מ לאחר הטיפול הרכב מגיב מהר יותר ופחות בצריכת הדלק.

חסר פרטים ברשותך :-)

למה עשית? המנוע גימגם?...

איפה ואצל מי עשית?

וכמה עלה?

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, DAHUJI כתב:

חסר פרטים ברשותך :-)

למה עשית? המנוע גימגם?...

איפה ואצל מי עשית?

 

הייתי חייב לנקות את כל המערכת בגלל מנוע שאכל שמן וזיהם הכל והוחלף.

עריכה אחרונה על ידי גילי29

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 10 שעות, גילי29 כתב:

הייתי חייב לנקות את כל המערכת בגלל מנוע שאכל שמן וזיהם הכל והוחלף.

מעניין... לא הכרתי את הדבר הזה של ניקוי קרבון למנוע.

לא שאני מבין בזה במיוחד.

למה קרבון שזו המילה האנגלית לפחמן?

נשמע יותר "מקצועי" ובניחוח חו"ל? (לא באמת שואל אותך ספציפית, סתם תוהה על המקלדת ביני לבין הפורום).

 

לפני 14 שעות, DAHUJI כתב:

וכמה עלה?

כמה עלה התענוג?

פורסם
בתאריך 28.2.2025 בשעה 11:58, yairw כתב:

תחזור בבקשה לדווח עוד כמה חודשים אם צריכת השמן ירדה,

תודה

הרכב שלי עבר החלפת מנוע .

המנוע שהותקן לא צורך שמן.

בתאריך 28.2.2025 בשעה 10:12, DAHUJI כתב:

מעניין... לא הכרתי את הדבר הזה של ניקוי קרבון למנוע.

לא שאני מבין בזה במיוחד.

למה קרבון שזו המילה האנגלית לפחמן?

נשמע יותר "מקצועי" ובניחוח חו"ל? (לא באמת שואל אותך ספציפית, סתם תוהה על המקלדת ביני לבין הפורום).

 

כמה עלה התענוג?

מים שעברו תהליך כל שהו שמוריד את הפיח במנוע ובמערכת הפליטה.

600"₪

  • רעיון טוב! 1

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, thema832 כתב:

זה פותר את הבעיה הזו: Carbon buildup ???

Carbon Buildup = הצטברות של פיח (פחמן) במנוע ובחלקים שונים שלו...

וכן, זה כנראה מה שניקוי המנוע הזה (קרבון קלינינג = ניקוי פחמן) מצהיר שהוא אמור לפתור.

לא מבין מה זה בדיוק ואיך מים שעברו טיפול כלשהוא מורידים משהו... אבל מודה שלא מעניין אותי לעשות גוגל-אל על זה כדי להתחיל לחקור לעומק ולברר.

יש פה בנאדם שאומר שזה שיפר לו את צריכת הדלק וכו' (שזה לא אומר משהו בוודאות - ראייה אנקדוטלית).

יש כאלו שנשבעים שתוסף דלק עושה פלאים לרכב שלהם (יכול להיות גם סוג של הטיית אישוש).

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...