Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני עוזר לחבר שמחפש רכב חדש ל3 ילדים (ילד בן 3 ותאומים בני חצי שנה)

מאוד חשוב לו הרוחב של הרכב (3 כסאות בטיחות) ותא מטען, כמובן שאמינות היא הדבר החשוב ביותר, כי להיתקע בלילה עם אישה ו3 ילדים זה הסרט הגדול ביותר...

בכל מקרה אלה 2 האופציות שעלו לו משיחה עם gpt

אם הייתם צריכים לבחור בין שני הרכבים האלה במה הייתם בוחרים?

האם יש עוד רכב שאולי כדאי להכניס לרשימה?

 

הוא רוצה לקנות מסוכנות

עריכה אחרונה על ידי YogiBear2k
פורסם

שני  הרכבים  זהים מבחינת מנועים / גירים.

הדגמים המומלצים עם מנוע 2000 סמ"ק בנזין. 

מה התקציב?

לקיה מערכות בטיחות אקטטביות הגיעו בחצי השני של 2016, ליונדאי שנה אחרי זה.

אם התקציב מתאים לספורטאז'/ טוסון 2017, יש עדיפות לקיה.

 

באותו הסגנון אפשר לשקול גם מאזדה CX5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הוא מחפש להתחדש? גם ברכב משומש?

או רק חדש מהחברה?

אם הכוונה לחדש חדש,

לאח שלי יש טוסון חדש דגם elite מרוצה מאוד,

שים לב שהדגם החדש רק עם מנוע 1.6 טורבו גיר רובוטי, שמתנהג יפה מאוד, אך לא יודע לגבי אמינות, ימים יגידו, לאחי אין תקלות אך הרכב עדיין חדש,

לגבי השוואה מול ספורטאג׳ נראה לי זה עניין של טעם, שניהם דומים בשלדה ובמנועים, אותו אבא ואמא,

תבדוק לפי אבזור מה מתאים יותר,

שיעשה נסיעת מבחן,

שים לב שהטוסון שנמכר עכשיו הוא החדש אחרי מתיחת הפנים, והספורטאג׳ אחרי מתיחת הפנים צפוי להתחיל שיווק בקרוב.

פורסם
לפני 22 שעות, wildlands2019 כתב:

הוא מחפש להתחדש? גם ברכב משומש?

או רק חדש מהחברה?

אם הכוונה לחדש חדש,

לאח שלי יש טוסון חדש דגם elite מרוצה מאוד,

שים לב שהדגם החדש רק עם מנוע 1.6 טורבו גיר רובוטי, שמתנהג יפה מאוד, אך לא יודע לגבי אמינות, ימים יגידו, לאחי אין תקלות אך הרכב עדיין חדש,

לגבי השוואה מול ספורטאג׳ נראה לי זה עניין של טעם, שניהם דומים בשלדה ובמנועים, אותו אבא ואמא,

תבדוק לפי אבזור מה מתאים יותר,

שיעשה נסיעת מבחן,

שים לב שהטוסון שנמכר עכשיו הוא החדש אחרי מתיחת הפנים, והספורטאג׳ אחרי מתיחת הפנים צפוי להתחיל שיווק בקרוב.

 

הוא מחפש להתחדש, לא מכוון למשומש.

דווקא לפי המידע הזה עדיף לקפוץ על הספורטאז' לפני שהמחיר שלו עולה, לא?

פורסם

לא ציינת תקציב, ואופי נסיעה (רוב הנסיעות בתוך העיר/פקקים, או מחוץ לעיר/ללא פקקים?).

 

כרגע, אין יותר קיה ספורטאג' או יונדאי טוסון חדשות עם מנועי 2 ליטר, אלא רק 1.6 טורבו עם תיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית.

אני מניח שאופי הנסיעה הוא בעיקר בעיר/פקקים, ככה ש-2 אלה פחות מתאימים (מה-גם שתיקון הקלאץ' בגיר הזה יקר).

 

בגלל הרוחב למושבים, במקרה הזה, הייתי בודק גם קיה סורנטו/יונדאי סנטה-פה. הבעיה שאין אותן כרגע למכירה, אז נפסלו.

 

רכבים שיכולים לענות על מה שרצה:

 

טויוטה RAV4

מיצובישי אאוטלנדר (עם 7 מקומות)

 

אפשר גם לא ג'יפונים -

טויוטה קאמרי

יונדאי סונטה

 

אופציה נוספת, אבל רק עם מנוע דיזל ופחות מתאימה לעיר/פקקים (בגלל אופי המנוע) - 

סיטרואן C5 AIRCROSS

 

חשוב שיבדוק אם 3 כיסאות-בטיחות נכנסים ברכב. אפילו כדאי שייקח את הכסאות איתו לבדיקה באולם התצוגה.

 

בהצלחה

פורסם (נערך)

מאזדה CX5.

ואם בכל זאת הבחירה בין ספורטאז' לטוסון, אז לפי העדפה אישית ( אולם תצוגה + נסיעת מבחן).

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

Cx5 החדש, מיושן ברמות שקשה לתאר ב2025,

רכב מעולה, ללא ספק, אך הגיע הזמן להחליף את הדינוזאור הזה,

אין לו מה לחפש מול רכבים הרבה יותר מודרניים ממנו כמו הקוריאנים.

פורסם

אין למאזדה מה לחפש במוסך (מעבר לטיפולים) גם אחרי 10 שנים, מה שקשה להגיד על גירים רובוטיים של קיה / יונדאי,  ואין כבר דגם חדש של טוסון/ ספורטאז' עם גיר אוטומטי פלנטרי.נכון, מנוע 1.6 טורבו חזק יותר, אבל לא חסכוני.

חוץ מזה, אני לא מוצא את מאזדה פחות איכותית מבחינת ההרכבה/ חומרים בתוך הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 15 דקות, wildlands2019 כתב:

Cx5 החדש, מיושן ברמות שקשה לתאר ב2025,

רכב מעולה, ללא ספק, אך הגיע הזמן להחליף את הדינוזאור הזה,

אין לו מה לחפש מול רכבים הרבה יותר מודרניים ממנו כמו הקוריאנים.

אם הכוונה שלך לנהוג ולהנות מנהיגה ברכב אז המאזדה עדיפה בכל מדד , הגה מתקשר, מתלים מכוילים הרבה יותר משתי הקוראניות אשר כל ניסיון ללחוץ מעט על הדוושה נתקלות בהגה אילם לחלוטין ומתלים שלא באמת מבינים מה לעזאזל אתה רוצה מהם.

כרכב להעביר נסיעה נינוחה עם המשפחה לטעמי הטוסון טובה יותר.

הבעיה היא שהרכבים הללו שתיינים כרונים במיוחד אם עיקר הנסיעה היא עירונית, ולכן נדרש להבין מה הנסועה השנתית ובאיזה תווואי דרך.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

אני מדבר על אבזור וטכנולוגיה,

לך שב בcx5 ואחרי זה בטוסון, להשווה עם הדגם elite הכי מאובזר כי רק אותו בדקתי,

ומיד שמים לב לגיל הcx5 רכב מיושן, נקודה.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
פורסם (נערך)

כן, כן - יהיה הרבה זמן להתמקד בתכנולוגיה  החדשנית ואבזור, בזמן שהרכב מחכה בשוליים עד השגיר יתקרר.

היו משאירים מנוע 2.0, הרכב הראשון שהייתי ממליץ עליו.

אישית, הייתי מעדיף לרדדת לשנתון האחרון בו הוא נמכר עם מנוע אטמוספרי ולקנות רכב משומש כזה, עם גיר אוטומטי.

וזה לא רק אני - כל מכונאי מקצועי שמכיר את הרכבים האלה מציע להתרחק מדגם 1.6 טורבו בנזין.

אלא אם מחליפים רכבים כל 3 שנים, כאשר ישנה אחריות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא המנוע, הגיר הרובוטי מתחמם, המצמדים עולים יותר מאשר ב DSG.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שמעתי שהגיר כן מתחמם לפעמים בפקקים בעליות בעיקר,

לא יודע אם קורה בדגם החדש,

בינתיים בחיפה לא קרה לנו אף פעם,

עדיין לא הייתי שולל רכב בגלל זה, זה לא תקלה, וגם לא מכיר את אופי הנהיגה של אלה שקרה להם,

נכון לכרגע לנו במשפחה למדו איך לחיות עם גיר רובוטי,

עם אינסוף ואגיות סקודות בעיקר, פיג׳ו 108 והטוסון החדש אין תקלות, הטוסון עדיין חדש, הימים יגידו

,בכוונה לא הזכרתי את ב301 שכן סבלתי ממנה מהיום הראשון.

פורסם

אנחנו בעלים של טוסון מודל 23 המצויד במנוע 2.0 גיר אוטומטי רגיל .

בת הזוג שלי אשר נוהגת ברכב מאוד אוהבת את הרכב , עונה לדרישות שלה באופן מושלם , לא דורשת יותר מדי , נסיעה נוחה , שקט קל לתימרון יחסית בעיר , מבחינתה הכל טוב.

השאלה היחידה היא מה מחפש פותח השירשור ועל פי התשובה יש לבחור את הרכב העדיף מבחינתו לאחר נסיעת מבחן.

 

באם הקונה רוצה לחסוך לא מעט שקלים, מוצעים רכבי 23/24 למכירה עם נסועה נמוכה מאוד באתרי יד 2 , חיסכון ניכר ברכישה ובתמורה מקבלים רכב במצב של כמעט חדש לחלוטין + אחריות יצרן לעוד שנה\ שנתיים כתלות ברכב הנרכש. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...