Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לבעלי נסיון עם האתר- המשלוחים מגיעים? האם במסגרת הזמן? מגיע לבית או שצריך לאסוף? המוצרים בהתאם לפרסום?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

Etsy זו פלטפורמה כמו איביי לחנויות של אנשים פרטיים מעצבים וכולי רק בלי מכירה פומבית.

הזמנתי פעם פעמיים והמוצרים היו כמו שמתואר והגיעו בזמן סביר, אבל זכור לי שקראתי לאחרונה שחלק מהמוכרים ביטלו הזמנות לישראל בתירוץ של מלחמה.

אז לפני שאתה קונה תוודא ששולחים לארץ.

אם אני זוכר נכון זה הגיע לדואר כמו חבילות סטנדרטיות, אבל נראה לי שזה תלוי מה אתה בוחר.

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם

פועל בדיוק כמו ebay - אנשים פרטיים מציעים למכירה - תתייחס לזה כמו ל-ebay 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כמו שכתבו - כל מוכר לגופו. זה marketplace - אין סטנדרט אחיד.

 

יחד עם זאת מבחינת האתר עצמו - הזמנתי עשרות פעמים , 0 בעיות.

היתה לי רק פעם אחת בעיה עם המוצר עצמו -> נשלח חדש בלי שאלות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

האתר מאוד אמין וגם המוכרים שם, תבדוק כמה מכירות עשה האתר ממנו אתה בוחר להזמין את המוצר ותראה כמה פידבקים קיבל המוכר.

המוכרים לא יכולים לשחק כמו באיביי, כי מיד חוסמים אותם , אבל בתור קונה אתה מקבל את כספך בחזרה, שלא כמו באיביי, ברוב המקרים

אתה  פשוט אוכל אותה בהונאה.

תרשם ללא חשש לאתר, תקנה ותראה מדיניות משלוח, שם המוכר מתחייב ומה רושם בקשר למשלוחיו .

אני בעצמי מוכר באתר ומתחייב ועושה שמיניות באויר כדי שלקוח יקבל את מה שקנה, לא אפרסם מה אני מוכר, מכבד את קארספורום מן הסתם.

אבל תרגיש בטוח מאוד ותקרא את האותיות הקטנות כמו באיביי. אבל אני מוכר שם מוצרים שלי יקרים יחסית.

בגדול, המוכרים באטסי בחנויות פרטיות מאוד מחויבים לקונים שלהם וגם הנהלת האתר מחויבת לקונה יותר.  

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...