Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מועדים לשמחה, 
לפני כחודשים שלושה נתקעתי בכביש מהיר עקב תופעת 'גיר מחליק'. 
המנוע נותר מונע אך הגיר (אוטומט) סירב להשתלב ולא משנה באיזה הילוך (D,R,1,2,L) 
הרכב נגרר ונעמד במקומו עד עתה. 
חשבתי בחול המועד להתפנות מעט ולבצע החלפת גיר - ולחזור להשמיש את הבלנו,
אך למרבה הפליאה היא הניעה ונסעה בכוחות עצמה (ללא כל זכר לתקלה) מס' רחובות והגיע לחניה. 
חיפשתי ואיתרתי מתחת לגיר את מקור הנזילה, וכיום כבר אנחנו אחרי כל תהליך פירוק התושבת חליצת הפלח כיסוי, אטימה חדשה והרכבת הכל למקום. 
רגע לפני שאני ממלא שמן דקסרון 4 במלואו ונחשף שוב לסיכוי להתקע באחד הכבישים.. 
רציתי להתייעץ ולקבל חוות דעת מכם - מהיא הסבירות כי התופעה התרחשה עקב איבוד שמן (מיזערי יש לציין) וכעת הגיר יחזור לפעולה שיגרתית. 
או שמדובר בתקלה (אף נזק) שניגרם ואין מנוס מהצורך לפתוח ולשלוח לשיפוץ מקיף ויסודי. 
מבחינתי, האם יהיה נכון להסתמך על כך או שעדיף כבר לבצע את כל הפעולה של הורדת הגיר ולהחליפו ברזרבי שברשותי ?

אצרף מס' תמונות בכדי לייעל לחדי ההבחנה את ניראות הדברים בפועל, 
תודה מראש, עדי 

20241021_001452.jpg

20241021_001537.jpg

20241021_001705.jpg

20241021_002030.jpg

IMG_20241021_144902_535.jpg

IMG_20241021_144910_789.jpg

IMG_20241021_144913_163.jpg

IMG_20241021_144958_450.jpg

פורסם

אינני מומחה בתחום, אבל אני בספק שנזילה מזערית יכולה לגרום לאי תפקוד טוטלי של הגיר, בטח ברכב ישן כזה.

האם הפקק בתמונה מגנטי? אם כן, האם הפסולת שדבוקה אליו מתכתית? אם התשובה היא, טוב זה לא יכול להיות.

הגיר כבר לא צעיר ואינני יודע כיצד הוא טופל במשך השנים אם בכלל, אבל אני במצב הזה כנראה הייתי ממלא ובודק מה המצב,

אולי התקלה הרגעית לא תחזור על עצמה בהקדם ותוכל עוד להנות הרבה מהרכב וכמובן יש מצב שלא תהיה ברירה אלא להחליף/לשפץ.

עושה רושם שאתה מבין לא מעט בעצמך, כל הכבוד על התושיה ושיהיה בהצלחה

כבר חתמתי...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...