Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות מאזדה 2008-2014


amobiman

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני שאנשים יגיבו לשאלתך,

עליך לפרט הרבה יותר,

איזה דגם של מאזדה??? 3/6/5 /2 וכו'

 

בשביל תשובה יותר מקצועית, הייתי מציע שתפרט את הצרכים שלך ברכב,

סך נסיעה צפוי ברמה חודשית / שנתית , מספר נוסעים, דברים שחשובים לך ברכב (אבזור, נוחות וכו')

 

יותר פרטים מצידך,

תשובות יותר עניניות וממוקדות מצידנו!

 

בהצלחה ושנה טובה~!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2

נסיעה קלה 30/40 קמ ביום גג

בגדול אני אדם רווק שנוסע לבדו, מעדיף להוציא סכום של 25 אלף אבל יכול לחרוג ל-35/40 אלף אם זה שווה את זה.

נסיעות עירוניות בעיקר, כן מעדיף רכב לא גדול בשביל חניות וגם בשביל חסכון בדלק.

אבל רוצה שהוא יהיה חזק מספיק כדי שלא תהיה לי שום בעיה לעלות לירושלים במידת הצורך.

הסתכלתי בעיקר על ניסאן מיקרה - זול ויחסית אמין פרט לגיר, אומרים שיש צפי לבעיות גיר, והאוטו נראה די יפה אבל המראה האחורי שלו נראה חנוני מידי לתחושתי, מתחבר אבל לא מתחבר מה שנקרא.

מאזדה 2 2015 הדגם החדש - יקרררררר, מחיר כמו פעמיים ניסאן מיקרה.

סוויפט 2014 ו-i20 גם אופציות, דעתכם ?

 

הכי חשוב לי אמינות וחשוב לי גם שיהיה מעט גברי (לטעמי כמובן), כלומר לא אלטו, כן מאזדה, מיקרה המממממ בעייתי קצת בגלל החלק האחורי, סוויפט נראה כמו נסיך כזה אז בסדר.

i20- מרגיש טיפה גדול אבל עובר מבחינתי.

בסופו של דבר אני די חם לקנות ואתפשר

 

עריכה אחרונה על ידי amobiman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסכון לא תמצא לא במאזדה 2 לא בI20, גם לא זריזות גדולה במיוחד כל האופציות ירגישו חלשות למדי אבל יעשו את העבודה.

אם אתה מכניס את המיקרה, תכניס גם את השלישית איגו/C1/107 וגם את השלישיה UP/CITIGO/MII שני השלישיות האלו גם כן יהיו אלטרנטיבה טובה לצריכים שלך,

ובניגוד לאופציות הקודמות אשכרה חסכוניות בדלק(לעומת יונדאי ומאזדה שהצאת), ויהיו איכותיות יותר לעומת המיקרה והאלטו,

יש לי אישית C1 אחלה בסהכ, גם דיי זריז(בהשוואה למשל לקורולה מרגיש הרבה יותר זריז בנסיעה עירונית), עליות יש לרכב מספיק כוח לצלוח, פשוט תצטרך קצת לאמץ ולנסוע בהילוך נמוך(דבר שיהיה נכון למאזדה 2 או היונדאי גם כן)

 

בסכום של 25 אתה בכיף מוצא C1 בדור השני שממש משופר ביחס לראשון(הרבה יותר הומאני) ועוד ישאר לך גם עודף וגם שנתון גבוה יחסית.

לגבי האמינות שני השלישיות משתמשות במנועים מיושנים, פשוטים ואמינים. כמובן שעדיף בכולם לקחת את השילוב של הגיר ידני שיהיה הרבה יותר נחמד לתפעול מהאוטומט שמוצע.

סוויפט לדעתי מבחינת ערך לכסף מהנמוכים שיש ביחס לאלטרנטיבות

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה 2 בין הזריזות לקטגוריה למעט רכבים עם טורבו, חפש באמת אבזור דינמיק ולא אקטיב שכן לאחרונה יש רק 2 כריות אוויר.

הסוויפט אמינה וחסכונית, פחות זריזה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על פיג'ו 107 / 108 - מה שנכנס בתקציב (טויוטה אייגו וסיטרואן C1 הן אותו דבר בדיוק)

זה רכב שמבוסס על מנוע וגיר של טויוטה, ממש נוח וזריז.

חסרון - חלונות אחוריים הן חלונות ואקום

יש מקום סה"כ ל-4 נוסעים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא עליהם פחות הייתי ממליץ, בעיר הגיר רובוטי מעצבן ובעליות הם לא זריזות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ik3 כתב:

חסכון לא תמצא לא במאזדה 2 לא בI20, גם לא זריזות גדולה במיוחד כל האופציות ירגישו חלשות למדי אבל יעשו את העבודה.

אם אתה מכניס את המיקרה, תכניס גם את השלישית איגו/C1/107 וגם את השלישיה UP/CITIGO/MII שני השלישיות האלו גם כן יהיו אלטרנטיבה טובה לצריכים שלך,

ובניגוד לאופציות הקודמות אשכרה חסכוניות בדלק(לעומת יונדאי ומאזדה שהצאת), ויהיו איכותיות יותר לעומת המיקרה והאלטו,

יש לי אישית C1 אחלה בסהכ, גם דיי זריז(בהשוואה למשל לקורולה מרגיש הרבה יותר זריז בנסיעה עירונית), עליות יש לרכב מספיק כוח לצלוח, פשוט תצטרך קצת לאמץ ולנסוע בהילוך נמוך(דבר שיהיה נכון למאזדה 2 או היונדאי גם כן)

 

בסכום של 25 אתה בכיף מוצא C1 בדור השני שממש משופר ביחס לראשון(הרבה יותר הומאני) ועוד ישאר לך גם עודף וגם שנתון גבוה יחסית.

לגבי האמינות שני השלישיות משתמשות במנועים מיושנים, פשוטים ואמינים. כמובן שעדיף בכולם לקחת את השילוב של הגיר ידני שיהיה הרבה יותר נחמד לתפעול מהאוטומט שמוצע.

סוויפט לדעתי מבחינת ערך לכסף מהנמוכים שיש ביחס לאלטרנטיבות

אני הייתי בטוח שמאזדה 2 (2015) דגם חזק ספורטיבי יחסית וזריז, אחרי הכול זה 112 כח סוס..

 

לגבי המלצות על פג'ו/סיטרואן/רנו, כל כך הרבה ביקורות רעות שמעתי שזה קשה להתעלם גם אם זה לא נכון.

בחיפוש במכוניות יד שניה אני מוצא בעיקר רכבים עם ק"מ נמוך במכוניות מהסוג הזה אם זיכרוני לא מטעה.

אני למשל רואה למכירה הרבה ניסן מיקרה או סוויפט וכאלו עם 200 אלף ק"מ, לעומת רכבים מהסוג הקודם עם ק"מ נמוך יותר, מה שגורם לי לחשוב שיש סיבה לכך.

עריכה אחרונה על ידי amobiman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, amobiman כתב:

אני הייתי בטוח שמאזדה 2 (2015) דגם חזק ספורטיבי יחסית וזריז, אחרי הכול זה 112 כח סוס..

 

לגבי המלצות על פג'ו/סיטרואן/רנו, כל כך הרבה ביקורות רעות שמעתי שזה קשה להתעלם גם אם זה לא נכון.

בחיפוש במכוניות יד שניה אני מוצא בעיקר רכבים עם ק"מ נמוך במכוניות מהסוג הזה אם זיכרוני לא מטעה.

אני למשל רואה למכירה הרבה ניסן מיקרה או סוויפט וכאלו עם 200 אלף ק"מ, לעומת רכבים מהסוג הקודם עם ק"מ נמוך יותר, מה שגורם לי לחשוב שיש סיבה לכך.

ספורטיבי זה לא רחוק מאוד מאוד מזה, הוא עגלה אבל קטן ודיי אמין.

וגיר שגורם לרכב להרגיש עוד יותר עגלה ועוד יותר להיות זללן.

הדגמים שדובר כאן הם ליטרלי דגם של טויוטה עם סמל של פיגו(או סיטרואן), כל המכלולים זה טויוטה בדיוק כמו באייגו.

כאמור הרכב הזה טוב בעיקר עם גיר ידני, האוטומט פחות נעים.

הרכבים מגיעים מאותה המדינה, אותו המפעל אחד לאחד הרכבים.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי.

פגו 208 זה רכב שטויוטה ייצרו ?

רמת האמינות שלו גבוהה ?

 

ובנוגע למאזדה 2 2015 הבנתי שהרכב אמור להיות יחסית חסכוני בדלק.

עריכה אחרונה על ידי Guyrguyr
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה למנוע 1.0 ליטר שיש רק ב אייגו/108/c1

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אם בא לך גם אמינות - כל סופר מיני יפנית / קוריאנית תהיה לך מצויינת

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2 כן רכב זריז.

לא ספורטיבי בשום צורה.

אני כן הייתי קונה מאזדה כזאת, הכי חדשה שנכנסת לתקציב וברמת אבזור דינמיק, כי הרכב אמין מאוד, לא יקר לתחזוקה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Guyrguyr כתב:

לא ברור לי.

פגו 208 זה רכב שטויוטה ייצרו ?

רמת האמינות שלו גבוהה ?

 

ובנוגע למאזדה 2 2015 הבנתי שהרכב אמור להיות יחסית חסכוני בדלק.

לא דיברנו על פיגו 208, אלא על 107(108 חלקם כנראה צריך לבדוק המנוע המדובר הוא 1.0), C1 ואייגו.

שלושתן אחיות תאומות.

לפני 12 שעות, הייהייהיי כתב:

לדעתי אם בא לך גם אמינות - כל סופר מיני יפנית / קוריאנית תהיה לך מצויינת

קוריאניות אמינות אבל רק לכאורה, לא נראה לי משווק כאן ייצרן עם יותר מקרים של בוצה במנוע

לפני 12 שעות, vladclar כתב:

מאזדה 2 כן רכב זריז.

לא ספורטיבי בשום צורה.

אני כן הייתי קונה מאזדה כזאת, הכי חדשה שנכנסת לתקציב וברמת אבזור דינמיק, כי הרכב אמין מאוד, לא יקר לתחזוקה.

דווקא בדור הראשון לא הייתי מתקרב אליו, לדעתי אלטרנטיבה עדיפה תהיה מאזדה 3 דור ראשון תמצא גם ביותר זול מה 2 המודברות.

מבחינת אכילת דלק היא תהיה דומה שניהן חזירות, מבחינת כוח שניהן עגלות, אבל המאזדה 3 דור ראשון יש מבחר מאוד גדול ורכב יותר מפנק ואיכותי למרות שישן בכמה שנים.

הכוונה שלי היא שאני לא רואה בשום פרמטר כמעט יתרון למאזדה 2 דור ראשון(שמקבילה בשנים למזאזדה 3 דור שני)לעומת המזאדה 3 דור ראשון, אולי פרט לכניסה לחניות וגם זה לא כזה משמעותי עד כדי כך אם מדובר על 3 האצבק

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה 2 בצורה החדשה מרגישה יותר רחבה מבפנים, יותר איטית, אבל יותר נוחה לנסיעות בינעירוניות, יותר מאובזרת מן הסתם.

 

בצורה הישנה מרגישה יותר זריזה, קצת יותר רועשת בבינעירוני (אבל זה יכול להיות גומיות ישנות), יותר נוחה לתמרונים עירוניים וחניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...