Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה, רק מי שיודע בודאות, ולא עפ"י השערות.

ברכבים כמו BMW/מרצדס, וכד'. האם מוסיפים כסף על התוספות האלה או לא?

בלוי יצחק כמובן כתוב שכן, אבל השאלה איך נהוג בשוק האמיתי...

והכוונה היא על רכבים חדשים יחסית, 2001-2003.

עד עכשיו מכל האנשים ששאלתי, לא מצאתי תשובה...

 

תודה

פורסם

אם הלוי יצחק כתב שזאת תוספת אז זאת תוספת.

חוץ מזה למה שאלה לא יהיו תוספות?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

שלום

ברגע שזה מופיע כתוספת ודאי שצריך להוסיף , יש רכבים שהסנרוף והגנטים כלולים במחיר הרכב שבמקרים כאלה לא מוסיפים.

במקרים שבהם זה תוספת , מה שאתה שואל זה כמו ללכת ולקנות חליפה עם עניבה ולשאול האם צריך לשלם על העניבה.

פורסם

חבר'ה, אני יודע מה כתוב בלוי יצחק, ואומנם מע' החינוך שלנו דפוקה, אבל לקרוא למדו אותי.

בגלל זה כתבתי ושאלתי, מה קורה בפועל ! בעולם האמיתי שבו מוכרים עומדים מול קונים,

ולא מול ערימת דפים שנקראת לוי יצחק.

נכון שמצויין מחיר עבור תוספות, אבל הרבה פעמים בפועל, אף אחד לא מוסיף על זה כסף.

אז מה אם כתוב או לא כתוב?!

ולכן ביקשתי תשובה ממי שיודע, ויש לו נסיון עם רכבים כאלה.

פורסם

ברוב המקרים משלמים רק חלק מעלות התוספות, בעיקר ברכבי יוקרה שאין בעיה לאבזר אותם ב50K בלי בעיה. אם זאת זכותו של המוכר לדרוש איזה מחיר שהוא רוצה, והקונה מוזמן להחליט לא לרכוש. לפעמים שווה לשלם קצת יותר על רכב שמור ובמצב טוב במיוחד. ככל שיש יותר תוספות, בעלות מאוד גבוה, הסיכוי לקבל את כל העלות שלהם כפי שרשום במחירון נמוכה יותר.

 

גיא

פורסם
ברוב המקרים משלמים רק חלק מעלות התוספות, בעיקר ברכבי יוקרה שאין בעיה לאבזר אותם ב50K בלי בעיה. אם זאת זכותו של המוכר לדרוש איזה מחיר שהוא רוצה, והקונה מוזמן להחליט לא לרכוש. לפעמים שווה לשלם קצת יותר על רכב שמור ובמצב טוב במיוחד. ככל שיש יותר תוספות, בעלות מאוד גבוה, הסיכוי לקבל את כל העלות שלהם כפי שרשום במחירון נמוכה יותר.

 

גיא

וזה בדיוק מה שאני שואל, מה קורה בפועל.

ריפודי עור וסאנרוף, יכולים להגיע ל 30K תוספת במכוניות שציינתי, ולכן שאלתי מה קורה בפועל.

אני שאלתי כמה אנשים, שאפשר לומר שהם מאוד מעורים בכל העולם הזה של סחר ברכב,

והדיעות היו חלוקות. חלק אמרו שזה לא תוספת, ושלא מתייחסים אליה, ושאם לא היה את זה, אז

הבנאדם לא היה מוכר עוד מאה שנה את הרכב, וחלק אמרו שזו כן תוספת ושצריך לקחת את

זה בחשבון.

פורסם

לא ברור לי מה אתה מנסה להשיג... שאלת כמה אנשים, שאלת גם פה ולא קיבלת תשובה נחרצת. מה שאומר שכנראה אין כזו. גם אם היתה תשובה ברורה, ובעל 745 היה רוצה בדיוק 52K שקל על התוספות שיש לו באוטו, והיית אומר לו - אבל אף אחד לא לוקח שקל על זה, אני בספק שזה היה משכנע אותו.

 

מה שמשכנע אנשים הם כוחות השוק. מי שרוצה למכור ולא מצליח למכור חצי שנה, יתפשר. מדובר במשחק מסויים, אתה רוצה את הרכב, הוא רוצה עוד 30K, אתה יכול לספר לו סיפורים מפה עד הודעה חדשה, הוא יגיד לך לא. עכשיו אתה יכול לשלם את ה30K האלו, או לתת לו לחכות חודש, אם בחודש הזה מישהו יבוא ויציע לו 25K והוא יגיד OK, הפסדת. אם לא, ובעוד חודש הוא ירד ל15K יותר, או שני שקל יותר, הרווחת.

 

גיא

פורסם

אני לא מנסה להשיג כלום, רק לדעת מה מקובל.

אני חושב לקנות רכב כזה, ולא רוצה לצאת סאקר. זה לא רכב שעולה שקל או

שניים, אלא הרבה יותר, ובגלל שלא קיבלתי ממי שאני מכיר תשובה, אני שואל כאן,

כי זה פורום מכובד וגדול, ויש בו בודאי אנשים עם נסיון בכאלה מקרים.

אם המקובל הוא לא להוסיף כסף, אז מי שרוצה תוספת, ברגע ששמעתי את זה, אני אומר לא תודה וזהו.

ויושב ומחכה בסבלנות. ברור שגם אם אני יגיד לו אלף פעם זה לא ישנה את דעתו,

ורק אחרי שהוא ינסה למכור ולא יצליח, הוא יוריד את המחיר.

פורסם

לפי דעתי זה לגיטימי מאוד להוסיף את מחיר התוספת למחירון,או לפחות את רובו לפי מה שמופיע בלוי יצחק.

אם הרכב היה יד 10 לא היית דורש מבעל הרכב להוריד במחיר,כי לפי לוי יצחק יש הורדה?,אז למה שלפי לוי יצחק כשיש תוספת במחיר פתאום לזה הקונה לא מתייחס???

הבן אדם השקיע ברכב שהוא קנה את מיטב כספו וברכבים הללו כמו שאמרו לפני זה כמה עשרות אלפי שקלים,לכן רכב מאובזר שווה יותר,נקודה.

(תסתכל לדוגמה כמה עולה תוספת של אלקנטרה או הגה עץ לוולוו S80 ותחשוב לבד כמה בעל הרכב הוסיף בשביל תוספות אלו.)

פורסם
אני לא מנסה להשיג כלום, רק לדעת מה מקובל.

אני חושב לקנות רכב כזה, ולא רוצה לצאת סאקר. זה לא רכב שעולה שקל או

שניים, אלא הרבה יותר, ובגלל שלא קיבלתי ממי שאני מכיר תשובה, אני שואל כאן,

כי זה פורום מכובד וגדול, ויש בו בודאי אנשים עם נסיון בכאלה מקרים.

אם המקובל הוא לא להוסיף כסף, אז מי שרוצה תוספת, ברגע ששמעתי את זה, אני אומר לא תודה וזהו.

ויושב ומחכה בסבלנות. ברור שגם אם אני יגיד לו אלף פעם זה לא ישנה את דעתו,

ורק אחרי שהוא ינסה למכור ולא יצליח, הוא יוריד את המחיר.

בעיקרון נהוג לא להוסיף כסף כי המכוניות הללו נמכרות גם ככה מתחת למחירון.

על איזה רכב מדובר? יהיה קל יותר לענות לך.

 

אבל נניח לדוגמא, audi a6 1.8T תימכר באותו האזור של המחיר בין אם יש עור ובין אם אין עור.

מה שחשוב הרבה יותר מהתוספות זה הדברים הרגילים (הק"מ, הידיים, ועד כמה הוא שמור. בעיקר על עד כמה הוא שמור. במכוניות כאלו אנשים לא מתפשרים על זה יותר מדיי - ובצדק).

 

דוגמא אמיתית מלפני חצי שנה,

ב.מ.וו 740 שנת 00' עם מחירון של 280 לדגם הבסיסי (מחירון מלפני חצי שנה), 110 אלף קילומטר ויד 4. התחייבות על הכל. האוטו בא עם כל תוספת אפשרית - 3(!!!) די.וי.די, ג'אנטים מיוחדים 18', קסנון, מערכת שמע יוקרתית, עור ועץ מצד לצד, ובנוסף לכל - זה היה הדגם הארוך (740LONG).

כמה רצו עליה? 230 אלף. בתשלומים. למה? כי היד גבוהה יחסית לתקופה הנתונה והק"מ לא נמוך בכלל. ובנוסף, האוטו הזה גם ככה לא נמכר במחיר שקרוב למחירון שלו.

אם תוסיף את כל התוספות כאן למחירון, לפי לוי יצחק אתה מגיע ל...320! אבל על תוספות לא משלמים את מחירן המלא אלא סכום סימלי על תוספות מיוחדות.

Back to the original - NC again.

פורסם

מה שאומר, שרכב יוקרה כדאי לקנות מיד שניה. הבעלים הראשון שילם על כל התוספות, אבל הוא לעולם לא יקבל את הכסף הזה בחזרה, וגם אם כן, זה יהיה רק חלק מזערי ממנו.

 

ד"א, עברתי על המחירון של אודי לא מזמן, את ה-A8 או ה-A6 החדשות ניתן לאבזר במאות אלפי שקלים מעל מחיר המחירון. זה מגיע למחירים מופרכים לגמרי, יש תוספות שעולות 40000 ש"ח ויש אפילו כאלו שעולות 80000 ש"ח, כמו מכונית קטנה. יש גם תוספות מאוד קטנות וחסרות משמעות שעולות עשרות אלפי שקלים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מה שאומר, שרכב יוקרה כדאי לקנות מיד שניה. הבעלים הראשון שילם על כל התוספות, אבל הוא לעולם לא יקבל את הכסף הזה בחזרה, וגם אם כן, זה יהיה רק חלק מזערי ממנו.

 

ד"א, עברתי על המחירון של אודי לא מזמן, את ה-A8 או ה-A6 החדשות ניתן לאבזר במאות אלפי שקלים מעל מחיר המחירון. זה מגיע למחירים מופרכים לגמרי, יש תוספות שעולות 40000 ש"ח ויש אפילו כאלו שעולות 80000 ש"ח, כמו מכונית קטנה. יש גם תוספות מאוד קטנות וחסרות משמעות שעולות עשרות אלפי שקלים...

 

רוני

ושתיהיה בעניינים, גם ה A8 הכי מאובזרת מקבלת בסופו של דבר כשהיא נמכרת את המחירון הבסיסי שלה במקרה הטוב. לא זכור לי מקרה של רכב כזה שנמכר במעל המחירון...זה מעלה לי חיוך על הפה כשאני רק חושב על זה.

 

כדאי לקנות רכב יוקרה רק מיד שניה?

נכון.

גם כדאי לקנות רק יפנית אוטומטית ולא צרפתייה ספורטיבית. אז כדאי...

Back to the original - NC again.

פורסם

תודה חברים. עזרתם לי מאוד.

עכשיו אני מקבל תמונה הרבה יותר טובה של המצב בשוק...

חשבתי על BMW סדרה 3, או אולי 5, למרות שהן שונות מאוד אחת מהשניה,

או מרצדס סדרה C, או אולי אאודי A4/A6. הבעיה שזה לא רק אני בוחר...יש שותפים בבית...

התקשרתי גם לכמה מודעות, ומה שקורה זה שמי שרק פרסם עכשיו, והאוטו שלו

"חדש" בשוק, טוען בחירוף נפש שכן מתייחסים לתוספות, ומי שכבר מנסה למכור

כמה שבועות, לא מזכיר את זה בכלל...

זה מתאים למה שמציין TB, שהמכוניות האלה לא נמכרות ככל הנראה במחירון, אלא

הרבה מתחת, גם עם כל התוספות.

ונכון רוני, רכב יוקרה שווה לקנות יד שניה...

×
×
  • תוכן חדש...