Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

הייתה לי הונדה סיוויקה האצ'בק 2018 שנאלצתי למכור אותה, 

אין מכוניות מושלמות כמו הרכב הזה אבל עדיין מחפש המלצות... 

אני מחפש רכב שיהיה מהיר, עם אחיזת כביש מעולה, ייראה טוב ומאובזר יחסית (בקטע של לפחות מצלמת רוורס, בלימת חירום , חיישנים וכו')

ובתקווה לצריכת דלק טובה כי אני נוסע נסיעות ארוכות (לרוב בכיבישים מהירים אך גם לפעמים חלק מהדרך שלי היא עירונית עד שיוצא לכביש מהיר) 

בקרת סטיית נתיב/ניתוק מצבר/אורות גבוהים אוטומטים וכל זה לא באמת מעניין... 

הכי קרובות שהגעתי זה: 

1. סקודה סקאלה - עיצוב שנראה כמו אודי A1 רק עם הסמל של סקודה, לא בהכרח תבוא עם מצלמה אחורית ואבזור שזה משמעותי בשבילי והמגרעה הכי גדולה זה שזה גיר רובוטי, 

האם אהנה מרכב כזה? 

2. סקודה אוקטביה - אמנם עיצוב ואבזור סבבה לגמרי, אך גם הבנתי שזהו גיר רובוטי ולא יודע אם יספק לי את מה שאני רוצה מבחינת חדות נסיעה 

3. מאזדות - ה-CX30, 3 ו-3 האצ'בק נראות סבבה, מאובזרות, מנופי שליטה בגיר, הבנתי גם חוץ מה-CX גם יחסית נמוכות (שאני אוהב), אחיזת כביש טובה אבל הבנתי לא מצטיינות בצריכת דלק...

 

רוצה לשמוע חוות דעת כמה שיותר, בינתיים לא סגור על עצמי מה אני יותר רוצה, 

הנסיעות שלי הן 25 ק"מ לכיוון כמעט כל יום, הרוב זה בכביש מהיר אך שוב גם יש קטעים בעיר שאני נוסע בהם עד שאני יוצא לכביש מהיר וכל זה...

תודה מראש! 

פורסם

נשמע שאתה לא מבין באמת מה אתה צריך, רוצה, או איך קוראים לזה.

אף אחד מהרכבים שציינת אינו רכב ספורטיבי, או 'מהיר' (במונחים של חובבי רכב). אלו רכבים מודרניים משפחתיים עם הרבה יתרונות, אבל לא ממוצבים בשום מצב איפה שציינת.

מה התקציב שלך? זה חשוב.

פורסם
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

נשמע שאתה לא מבין באמת מה אתה צריך, רוצה, או איך קוראים לזה.

אף אחד מהרכבים שציינת אינו רכב ספורטיבי, או 'מהיר' (במונחים של חובבי רכב). אלו רכבים מודרניים משפחתיים עם הרבה יתרונות, אבל לא ממוצבים בשום מצב איפה שציינת.

מה התקציב שלך? זה חשוב.

 

בגלל זה כתבתי ""ספורטיבי"", לא מצפה להיות ביום יום עם BRZ, M4 או TT

וגם הדגשתי שאני עוד בהתלבטות מה יותר חשוב לי 

כנראה התקציב הוא בין 80 ל-90 

אני צריך רכב שיסחוב בכיף 140 קמ"ש, יוכל לזגזג לי בין מכוניות בסבבה ולקחת פניות חדות מאוד טוב (כן, זאת הדרך שלי לעבודה כל יום ואני יודע מה אני עושה וצריך) 

רוצה שייראה טוב ומאובזר בהתאם 

פורסם
לפני 19 דקות, Michazzz כתב:

 

 

הבאת הברקה עם האינפיניטי Q30 

וואו. 

בינתיים אם אני הולך עליה אז היא משתווה למאזדות *סוג של*, אבל עדיין אשקול, 

תודה רבה! 

פורסם

אף אחת מבין המכוניות שכתבת גם לא "ספורטיבית" במרכאות.


 

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני 3 שעות, Honboy כתב:

 

בגלל זה כתבתי ""ספורטיבי"", לא מצפה להיות ביום יום עם BRZ, M4 או TT

וגם הדגשתי שאני עוד בהתלבטות מה יותר חשוב לי 

כנראה התקציב הוא בין 80 ל-90 

אני צריך רכב שיסחוב בכיף 140 קמ"ש, יוכל לזגזג לי בין מכוניות בסבבה ולקחת פניות חדות מאוד טוב (כן, זאת הדרך שלי לעבודה כל יום ואני יודע מה אני עושה וצריך) 

רוצה שייראה טוב ומאובזר בהתאם 

סליחה על הסטיגמה. התיאור של מה שכתבת + הדוגמאות שציינת הן טייפקאסט ערס שנוסע במשפחתית וחושב שהוא נוהג בפורמולה 1.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, EliC25 כתב:

סליחה על הסטיגמה. התיאור של מה שכתבת + הדוגמאות שציינת הן טייפקאסט ערס שנוסע במשפחתית וחושב שהוא נוהג בפורמולה 1.

 

כן, הדוגמה של להעמיס צ'אחלות במושב האחורי זה לא כזה פאקטור (למרות שבסיוויק היה מקום לזה) 

ואם כבר להתרברב אז וואלה זה לא הרכב  זה הנהג, לא הולך לקנות BMW שתשתה לי כסף ביחד עם השמן/מרצדס שאשלם על הביטוח יותר מדלק וכל אלו, 

אז בבקשה רק תגובות בונות כי אני יכול לעקוץ בחזרה ואני לא רוצה סתם להיחסם פה ולהשאיר טעם רע 

עריכה אחרונה על ידי Honboy
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 4 שעות, Honboy כתב:

 

אני צריך רכב שיסחוב בכיף 140 קמ"ש, יוכל לזגזג לי בין מכוניות בסבבה ולקחת פניות חדות מאוד טוב (כן, זאת הדרך שלי לעבודה כל יום ואני יודע מה אני עושה וצריך) 

רוצה שייראה טוב ומאובזר בהתאם 

נראה שזו הגדרה של נהג אוקטביה ממוצע.

  • אהבתי 2

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 15 דקות, Coro כתב:

נראה שזו הגדרה של נהג אוקטביה ממוצע.

 

אחלה, סבבה, טוב לי אז 😂😂

פורסם
לפני 5 שעות, Honboy כתב:

אני צריך רכב שיסחוב בכיף 140 קמ"ש, יוכל לזגזג לי בין מכוניות בסבבה

אתה צריך פורום אחר. 

  • אהבתי 2

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...