Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המשולש עם הסימן קריאה כשהוא אדום זאת נורת המאסטר זה אומר שלא תקלה ברכיבי מנוע אלא במסביב כמו לחץ אויר נמוך בגלגלים או נעילת תא מטען לקויה, מתח סוללת מצבר.

לינק למידע על מערכת הפרי-קוליג'ן בטויוטה.

https://www.hybridbatteryrepairtoyota.com/pre-collision-system-pcs-warning-light/

בכל מקרה אם זה חוזר על עצמו כדאי לבדוק במוסך טויוטה.

עריכה אחרונה על ידי אלמוג א.
פורסם

ככה? לאפס תקלה בלי לבדוק ממה זה נובע? לא עדיף לבדוק אם חסר שמן כמו שהציע החבר למעלה? או גרוע מכך בעיה בבלמים כמו בקישור שצורף? 

לא הייתי ממליץ להמשיך בנסיעה אם חסר שמן או שיש בעיה בבלמים, לא נשמע לי כדאי...

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 55 דקות, לב טוב כתב:

ככה? לאפס תקלה בלי לבדוק ממה זה נובע? לא עדיף לבדוק אם חסר שמן כמו שהציע החבר למעלה? או גרוע מכך בעיה בבלמים כמו בקישור שצורף? 

לא הייתי ממליץ להמשיך בנסיעה אם חסר שמן או שיש בעיה בבלמים, לא נשמע לי כדאי...

כשחיברתי לחבר שלי מחשב אחרי שהופיע לו התקלה המחשב לא זיהה כלום, לאחר חיפוש באינטרנט הממצא היה חוסר שמן, כמו שאמרתי מילא ולא חזר לו יותר...

×
×
  • תוכן חדש...