Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון עד 100K


ArikC

פוסטים מומלצים

אהלן
מחפש לזוג פנסיונרים המלצה לגיפון עד 100K.
עלו בחיפוש; 

יונדאי וניו,סיאט אטקה,סקודה קאמיק,מיצובישי ASX.
הרכב יחליף יאריס 21 שנגנבה,עדיפות למשהו לא גניב,עם צריכת דלק טובה,היאריס עשתה 1/25 אבל אני לא מצפה לצריכה כזו.

שנתונים 21 ואילך.
החשש שלי מהסקודה / סיאט הוא גניבות, והגיר, הייתה לי אוקטביה שלא הפסיקה לעשות בעיות.

למיטב ידיעתי גם לוניו יש איזו בעיה בגיר אבל לא כ"כ גורפת, אם מישהו מכיר לעומק את הנושא אשמח לדעת.
הרכב הולך לבלות את רוב זמנו בעיר,ופעם פעמיים בשבוע נסיעה לצפון.

תודה.


 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאריס קרוס בנזין? או שהם חוששים שוב מגניבה?

בעיקרון וניו קטן מהדגמים האחרים שציינת וגם פשוט יותר אבל עקרונית יכול להתאים. לא ציינת יותר מדי דרישות.

אטקה ו-ASX הם על הצד הגדול יותר. אטקה מרווח ופרקטי, זריז ובסך הכל חבילה טובה. המיצובישי מיושן יותר וזה מורגש בתא הנוסעים ובבידוד הרעשים אבל לפרופיל השימוש שמופיע כאן הוא יכול להתאים.

הקאמיק קטן מהאטקה ומרווח פחות, בעיני תמורה קצת פחות טובה למחיר.

אני מציע לבדוק מאזדה CX-30 שמציע תא נוסעים איכותי ונעים, נוחות נסיעה לא רעה והתנהגות כביש טובה.

קיה סלטוס מזכיר את המיצובישי במימדים והמאפיינים אבל מודרני ממנו ויכול להיות בחירה סולידית לא רעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה בלבול שלי,לא אטקה , ארונה. 

היאריס קרוס יקרה מידי,ולמען האמת זה רכב בינוני מינוס מינוס. 

הסתכלתי על סלטוס , קצת מעבר לתקציב, צריך לבדוק גם מה צריכת הדלק בפועל. 

הcx30 יש מעט מאוד רכבים למכירה כרגע וזה גם רכב גניב. 

על היאריס הם הפסידו הרבה מאוד כסף ,וגם חדש התייקר  ב25 אלף שקל אז אפילו לרכוש את מה שהיה להם זה בעייתי. 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי וניו מאוד גניבה (יחס של גניבה 1 ל62 מכוניות בכביש) והבעיה בגיר הרציף לא כזאת מזערית ויש כבר תביעה ייצוגית בנושא.

אפשרות טובה לרכב לא גניב ויחסית מוצלח : פורד פומה.

הגיר כפול מצמד בפומה מציג אמינות לא רעה והמנוע סה"כ בסדר בתנאי שמטופל כנדרש. מעבר לכך זה רכב מוצלח ומאובזר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על הפומה חשבתי, אוהב מאוד את הרכב.
גם שם הרכב מצויד בגיר רובוטי כפול מצמדים, פחות מכיר את הגיר הנ"ל, אם למישהו יש ניסיון אשמח לשמוע.

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי שבעה הילוכים רטוב של גטרג 7DCT300 בשימוש פורד ורנו ואולי גם מיני.

לי יש ניסיון איתו רק עם מגאן דיזל מ-2020, עשתה 80 אלף ק"מ ללא תקלות או בעיות.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בעלים של CX30. הרכב לא גניב (לפחות לא כרגע). יש לי גם CX5 - הוא - כן.
לראיה - הביטוח של ה CX5 עולה 50% יותר משל ה CX30.
ה CX30 רכב שובב, מאוד מהנה לנהיגה. בין היתר כי המתלים שלו מכוילים לקשיחות.
הצמיגים בקוטר 18'' פחות נוחים, ומאחור יש לו קורת מתח במקום מתלים נפרדים.
אם חשובה לך ההתנהגות כביש וכיף בנהיגה - אני ממליץ בחום. אם יותר חשובה לך נוחות - אני ממליץ על רכב אחר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה סטוניק 1.4 יתאים לדרישות.

יחידת ההנעה עם מנוע אטמופרי ותיבת 6 הילוכים פלנטרית פשוטה ואמינה.

אבזור הבטיחות טוב וכולל בלימת חירום ותיקון סטייה מנתיב ואבזור הנוחות תלוי ברמת הגימור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...