Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסד

 

אני לא מוצא רכב מהסוג שאני מחפש (פביה או איביזה סטיישן ) עם קילומטרג נמוך ...

 

האם משתלם לקנות רכב עם קילומטרג גבוה יחסית וישן 

ולקחת למוסך טוב שיעשה ישור קו יסודי 

 

) נניח לקנןת ב 15 אלף 

איביזה 2013 עם 230 קילומטרג ולשפץ ב 15 אלף 

 

 

במקום לקנות איבעזה סטיישן 2019 ב55 אלף ( עם 100000קילומטרג ?(

פורסם

ומה עם בטיחות שהשתפרה לאורך השנים?
בכל מקרה לטעמי האחזקה של איביזה 2019 עם 100K ק"מ תהיה (כנראה) זולה מאחזקה של אחת ישנה בהרבה עם קלומטרג' יותר מכפול למרות שהיא "שופצה"

 

פורסם

התשובה שלילית. רוב המכללים הרלוונטיים לא בהכרח ברי שיפוץ. וגם אם כן - זה לא משלם כלכלית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נוסף על כך אי אפשר לעשות יותר מידי ב 15.000, זה נראה סכום גבוה אבל נגיד החלפת 4 צמיגים, 2000 ש"ח, עשית שיפוץ גיר, 7000 ש"ח, עשית צבע כללי לאוטו - עוד 5000-6000, זהו, לא נשאר כבר כסף לשום דבר. 

 

אפשר לעשות יישור קו רצוני, זה כן. ריענון  מתלים, 4 בולמי זעזועים חדשים, כל גומיות המתלים, צמיגים ועוד -  ישאר עודף מ 15. האוטו יסע יפה אם המנוע והגיר תקינים.

 

אבל זה עדיין יהיה אוטו ישן עם 230 אלף ק"מ. 

 

 

עדיף ב 30 לקנות אוטו חדש יותר עם פחות ק"מ ולעשות יישור קו בסיסי. 

  • רעיון טוב! 2

 

 

פורסם

אתה יכול לרדת בשנתון וגם לרדת בק"מ, מצאתי שם כמה פעמים, בדיקה אחרונה לפני שבוע שנתון 11-12 עם 150K ק"מ

עדיף (מבחינתי לפחות) לרדת בשנתון וגם בק"מ במיוחד ש11 ו13 הם בגדול עם אותם נתונים

 

פורסם

בסד

 

האמת שצבע ופחחות לא מענין אותי בכלל...

רק אכפת לי שהרכב יסע

 

הבעיה היא שאני ממש לא מוצא סטיישן עם קילומטרג סביר.

חוץ מאשר ברכבים ממש חדשים שמגיעים למחיר 50000 ... וגם המחיר המקורי שלהם ) ולפיכך גם השווי שימוש ( גבוה בהרבה )

פורסם

בכל מקרה. 

 

תקנה משהו במצב הכי טוב שאתה מוצא במסגרת התקציב ותעשה יישור קו בסיסי של כמה אלפי שקלים. 

 

שום שיפוץ לא מחזיר שום דבר למצב חדש, החלקים שמשתמשים בהם בשיפוצים ותיקונים ברמה נמוכה יותר מהמקוריים (ואם רוצים באותה רמה אז המחיר יהיה כזה שאתה לא תהיה מוכן לשלם). עדיף לקנות רכב שכל או רוב המכלולים שלו עדיין מקוריים מהיצרן. 

 

 

פורסם

גם תא המטען של האיביזה סטיישן ממש לא ענק.
יש גם את הקליאו סטיישן שדומה לה במידות רק שבקליאו מומלצת גרסת הדיזל (מנוע הבנזין פחות מומלץ).

פורסם (נערך)

מה עם i30cw?

יש יחסית הרבה כאלה בארץ, אז יש סיכוי למצוא אחת עם קילומטראז׳ סביר. 

גם הסיוויק טורר יכולה להיות אופציה. 

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
×
×
  • תוכן חדש...