Jump to content

מחפש סטיישן חסכוני

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי מחפש סטיישן חסכוני

  1. אני מתכוון לקנות רכב לעסק ! לשם כך אני רוצה לדעת כבר בשלב החיפוש דגם - מה יהיה שווי השימוש העתידי וההפרש הוא ענקי דציה סנדרו יעלה לענין מס כ1500 (תלוי בשנתון ) מיצובישי סופר סטאר כ1700. אבל פביה שבדקתי שווה לענין מס 3000 שח אגב אותו דגם (נניח הונדה גאז ידני ) יש שנים שהוא נימכר ב 79000 (שווי למס בערך 2000). ושנים שהדגם הכי זול עלה 110000(שווי למס 3000+ ) איך אפשר לדעת כמה על דגם כולשהו... כשהיה חדש
  2. בסד האמת שצבע ופחחות לא מענין אותי בכלל... רק אכפת לי שהרכב יסע הבעיה היא שאני ממש לא מוצא סטיישן עם קילומטרג סביר. חוץ מאשר ברכבים ממש חדשים שמגיעים למחיר 50000 ... וגם המחיר המקורי שלהם ) ולפיכך גם השווי שימוש ( גבוה בהרבה )
  3. בסד אני לא מוצא רכב מהסוג שאני מחפש (פביה או איביזה סטיישן ) עם קילומטרג נמוך ... האם משתלם לקנות רכב עם קילומטרג גבוה יחסית וישן ולקחת למוסך טוב שיעשה ישור קו יסודי ) נניח לקנןת ב 15 אלף איביזה 2013 עם 230 קילומטרג ולשפץ ב 15 אלף במקום לקנות איבעזה סטיישן 2019 ב55 אלף ( עם 100000קילומטרג ?(
×
×
  • תוכן חדש...