אני מתכוון לקנות רכב לעסק !
לשם כך אני רוצה לדעת כבר בשלב החיפוש דגם - מה יהיה שווי השימוש העתידי
וההפרש הוא ענקי
דציה סנדרו יעלה לענין מס כ1500 (תלוי בשנתון )
מיצובישי סופר סטאר כ1700.
אבל פביה שבדקתי שווה לענין מס 3000 שח
אגב אותו דגם (נניח הונדה גאז ידני )
יש שנים שהוא נימכר ב 79000 (שווי למס בערך 2000). ושנים שהדגם הכי זול עלה 110000(שווי למס 3000+ )
איך אפשר לדעת כמה על דגם כולשהו... כשהיה חדש