Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פח אשפה המלצה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 22 דקות, לירון .ה. כתב:

כרגע פח זה גם חלק מעיצוב המטבח והנראות

 

אולי אני קצת מיושן - אבל רק אצלי הפח נמצא מוחבא מתחת לכיור ואין לו שום משמעות עיצובית?

ובגלל זה זה פח הכי פשוט שיש ובלי מכסה אפילו?

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מתחת לכיור, לא יהיה מקום לפח גדול. ואני לא אוהב כל יום לזרוק.

בלי קשר אני ממחזר כמעט הכול. אז יש לי חלוקות.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

יש לי פח מתחת לכיור שמכיל שקיות של 75X90, מה שנקרא בסופר XXL ועדיין יש מקום גם לדברים נוספים (קופסת טבליות למדיח, מבריק מדיח, מלח, מעמד שקיות סופר קטנות למחזור ועוד כמה חומרי ניקוי). עם זאת, אין לי טוחן אשפה שתופס מקום, אלא רק את חיבורי המים והסיפון של הכיור והמדיח.

פורסם

קניתי פח מתכת (גלילי)  בהום סנטר -- עלה בערך 300 אם אני זוכר נכון,
עכשיו אחרי כמעט 3 שנים המנגנון מתחיל להראות שחיקה ומצריך לחיצת רגל בריאה מידי לפתיחה.

פורסם
לפני 17 שעות, חולה רכב#1 כתב:

כל הפחים שציינת על הפנים. 

ניסינו את כולם, בסוף חזרנו לנוסחה המוכרת והטובה של פח פשוט עם פתיחה ידנית. 

בלי מכאניקה מיותרת, והכל עובד פיקס. 

 

כמו זה :

פח אשפה למטבח 60 ליטר כסוף כתר - KETER - פחי זבל

זה בדיוק גם מה שיש אצלי כבר בערך שנתיים אם אני זוכר נכון. 

רק שלשום הייתי צריך לתקן אותו (מה שמחזיק את החלק הנע, נשבר- תיקון זריז עם בורג ושייבה).

מעבר לזה, אני מתקשה להבין את הצורך בפח עם דוושה. יש לי כזה בעבודה. דוושה או ידני, כולם אותו דבר- פח אשפה... פותח, זורק, סוגר. עם הרגל, עם היד, מה זה כבר משנה.

כשימציאו אחד שבא אליך מיוזמתו, פותח את עצמו ואומר תודה כשאתה זורק את הזבל בתוכו- אולי אז אשקול להחליף למשהו כזה. 

ומי שלוקח את הרעיון מפה לסטארטאפ, אני מבקש 1% מהרווחים על המוצר. לא יותר.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חפש במרקט פלייס של פייסבוק פח על רגליים של חברת barbantia. 

רמה גבוהה, גימור מעולה ומחיר גבוה בהתאם, אבל בפייסבוק ראיתי אנשים שמוכרים חדש בערך ב500 ₪. בעיניי מחיר מעולה למוצר מעולה. יש להם גם עגולים מנירוסטה יקרים יותר, מן הסתם.  

image.jpeg.79a289f0d563699e9a6dfbea9383c331.jpeg

פורסם
לפני 40 דקות, ברווז כתב:

זה בדיוק גם מה שיש אצלי כבר בערך שנתיים אם אני זוכר נכון. 

רק שלשום הייתי צריך לתקן אותו (מה שמחזיק את החלק הנע, נשבר- תיקון זריז עם בורג ושייבה).

מעבר לזה, אני מתקשה להבין את הצורך בפח עם דוושה. יש לי כזה בעבודה. דוושה או ידני, כולם אותו דבר- פח אשפה... פותח, זורק, סוגר. עם הרגל, עם היד, מה זה כבר משנה.

כשימציאו אחד שבא אליך מיוזמתו, פותח את עצמו ואומר תודה כשאתה זורק את הזבל בתוכו- אולי אז אשקול להחליף למשהו כזה. 

ומי שלוקח את הרעיון מפה לסטארטאפ, אני מבקש 1% מהרווחים על המוצר. לא יותר.

אתה מבשל הרבה?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 7 שעות, Night Driver כתב:

אחרי שהאישה דוחסת את הזבל.

 

מי שדוחס את הזבל הוא מי שמתעצל להוריד אותו, ברוב המקרים, אם לא כולם- זה הגבר.

עובדה פיזיקלית מוכחת היא, שהחומר הכי דחוס שהמדע מכיר הוא פח זבל שאתה מתעצל להוריד.

  • מצחיק 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לפני שעתיים, Johnathan כתב:

חפש במרקט פלייס של פייסבוק פח על רגליים של חברת barbantia. 

רמה גבוהה, גימור מעולה ומחיר גבוה בהתאם, אבל בפייסבוק ראיתי אנשים שמוכרים חדש בערך ב500 ₪. בעיניי מחיר מעולה למוצר מעולה. יש להם גם עגולים מנירוסטה יקרים יותר, מן הסתם.  

image.jpeg.79a289f0d563699e9a6dfbea9383c331.jpeg

 

יש לנו בדיוק כזה בתמונה. עלה כ 550 ש"ח. לדעתי יותר מחמש שנים. 

בינתיים עובד כמו חדש. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 7 שעות, גור אדם כתב:

אולי אני קצת מיושן - אבל רק אצלי הפח נמצא מוחבא מתחת לכיור ואין לו שום משמעות עיצובית?

כשהייתי צעיר ופוחז - בהחלט.

עם 5 ילדים - פח גדול. מה גדול, עוד מעט "צפרדע"...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעתיים, שביט כתב:

 

מי שדוחס את הזבל הוא מי שמתעצל להוריד אותו, ברוב המקרים, אם לא כולם- זה הגבר.

עובדה פיזיקלית מוכחת היא, שהחומר הכי דחוס שהמדע מכיר הוא פח זבל שאתה מתעצל להוריד.

זהו, עד שאני חוזר מהעבודה הוא כבר דחוס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

חייב לשתף. לפני כ4 שנים הייתי באותה דילמה.

הלכתי למקס סטוק לחפש פח גדול לבית. מצאתי פחים גדולים. לקחתי אחד. בדרך לקופה עברתי ליד סלי הכביסה.

בחיי המחיר היה סביב ה 20 שקל. אמרתי מה ההבדל נוריד את המכסה והינה - יש פח לבית.

 

סל כביסה עגול  מכסה

 

 

מפה לשם, יש לי סל כביסה כפח אשפה.

99% מהזמן השקית נקרעת כי איזשהו שפיל יוצא דרך אחד החורים.

 

אני 4 שנים רב עם השפילים כשאני שולף את השקית זבל.

מה עוד למדתי כבר שלדחוס את הזבל - זה יוצר יותר בעיות.

 

ככל שהזמן עובר הפלסטיק מסביב נשבר ובחיי רבע מהסל קרוע - מה שמאפשר לשפילים גדולים יותר

(דוגמאת פינה של קרטון מגש פיצה) להיתקע כשאתה מרים את השקית.

אז לפני שאתה מוציא אתה צריך לדחוס אותו חזרה פנימה. 

 

4 שנים אני מקלל כל פעם שאני מוציא את השקית ועוד לא תפסתי את עצמי ללכת לקנות פח נורמלי.

 

תלמד ממני - קנה פח.

  • מצחיק 5
פורסם (נערך)

לא שווה כלום. היה לי כזה שתוך שבוע הפך לסל האחסון של מוצרי המדיח (טבליות, מלח, נוזל). הדבר הזה קטן וכל עודף קטן של אשפה תוקע אותו. במטבח פעיל זה פשוט לא מספיק. בדירה הנוכחית ויתרתי עליו.

נכון להיום יש לי פח גדול - אני חושב ש-30 ליטר אבל אולי יתר - אני לא זוכר אם מהסטוק או מקספ (קניתי משני המקורות, אחד היה זבל ועף אחרי כמה שבועות ,השני מחזיק כבר כמה שנים. רק שאיני זוכר מי הוא מי).

לגבי Brabantia שהוזכר - מה אתם מופתעים. איכות הולנדית, אמא שלי מגהצת על קרש מתוצרתם עוד לפני שנולדתי, לא יצא לפנסיה גם בגיל 70.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...