Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב4 - מפגר טורבו דיזל עם צלב(אוויר) או C5 Aircross 2020 1.5BHDI


lanosforce

פוסטים מומלצים

הרכב היום נכנס להתקנה אצל יוסי "אלפיין" או במילים אחרות ecaudio.co.il 

 

 

מדובר בהתקנה "פשוטה" לכאורה - מיקרו מגברים, מעבד קול ומקלט BT שתומך WIRELESS HIR RES

 

אבל כמו שאתם כבר רואים - שום דבר לא פשוט בהתקנה הזו - מדובר בסטנדרטים של חו"ל ומחר אני כבר מתכוון לפתוח את השרשור המורחב בפורום אודיו. 

 

הפלטה לאחר החיתוך:

 

 

image.thumb.jpeg.b2b0e045c686cdf82aebdc5ed7aca651.jpeg

 

 

איפה הפלטה תיכנס? זה כבר נשאיר לדמיון שלכם לחגוג - אבל מכירים את הבדיחה עם "טפיייי איך הוא חונה"? זה זה... 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמי שרוצה להתעדכן בפרטים הקטנים ביותר של הפרוייקט - PROJECT MATCH-BOX.

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טפייי איך הוא חונה!

 

     image.thumb.jpeg.b557b0386f030afd8f77c7b3387ca19e.jpeg

 

למי שמתקשה להבין איפה הותקנו שלושה מגברים - 

image.thumb.jpeg.6a5f755f0f27407b174954e19e4dcc39.jpeg

image.thumb.jpeg.9c4d4cafb7a7ba7e77463f635fe6ad1e.jpeg

הצד השני - הקרוסים של הסט רמקולים - מלמעלה. 

 

ואיך זה נראה כשמחזירים למקום את התעלות אוורור - 

 

image.thumb.jpeg.0294d91f5b527bc5222f80d06a15d8a0.jpeg

 

כמובן כאשר סוגרים את הפאנלים של התעלה המרכזית משני צידיה - אין לכם שום דרך להבין שהוטמעה במערכת הזה מערכת הגברה שלמה!

 

לכל המידע מציע לעקוב אחרי פרוייקט המערכת עצמו.

 

וכן התעלה הזו אמורה להיות זהה ב3008 וכנראה גם ב5008 

 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, lanosforce כתב:

וכן התעלה הזו אמורה להיות זהה ב3008 וכנראה גם ב5008 

מאשר.

בקונסולה הזו יש מקום לא רק למיקרו-מגברים אלא גם למגברי CLASS D רגילים ולא אגזים אם אומר גם CLASS A+B שהם לא מפלצתיים מידי. יש שם שטח עצום.

אגב, להעברת כבל + למצבר יש מקום ייעודי מפלסטיק מתחת לדוושת הברקס שניתן לקדוח בו ולהעביר לא מעט חוטים. מדובר בפלסטיק עם 2 קירות ואין בעיה לפרק אותו ולבצע את הקידוח בחוץ ולהחזיר חזרה.

עוקב.

  • אהבתי 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו הds כנראה נמכרה סוף שבוע שעבר.

 

מקבל sms מסלופארק על כניסה לחניון. ידעתי ששכחתי איזשהוא מנוי😅

  • מצחיק 3

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

למי שרוצה לעקוב אחרי העדכונים האחרונים שקשורים בפרוייקט האודיו - בידוד בדלת ימין נעשה - כאן

 

והיום עשינו לגברת תמונת בוק ראשונה (סליחה על משבר הזהות - לאדון! לואי ברנארדט קרואסולר!!!)

 

image.thumb.jpeg.3be17d596d1df23d5ad190cd7c665a39.jpeg

 

דוגמנית - "ביג סייז"? 

 

אמממ - You know I'm all about that bass bout that bass, no treble... 

 

כן... 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמים מנהיגה בקרואסולר (לואי ברנרדט) לאחר תקופה ממושכת 

 

אני לא אוהב סיקורי רכבים. 

אני אוהב סיקורי רכבים. 

 

בד"כ אני רואה המון, פשוט כמויות מבחילות, של סיקורי רכב, על דגם שמעניין אותי. 

 

למה? 

 

כי בין 99 סיקורים שפחות או יותר אומרים את אותם דברים - אני מחפש את האחד שהרגליים שלו מחוברים לקרקע ואומר משהו שונה ואחר. 

 

אז כן - יש דברים שרואים שכולם חוזרים עליהם והם נכונים - למשל זה שתא המטען פשוט היכל קבורה - נו ברור, רואים גם בתמונות וזה גם נתון רשום ע"י היצרן. 

התאוצה אפס למאה וכך הלאה גם.

סיקורי של כל מיני פיצ'רים ברור... וכך הלאה וכך הלאה. 

 

אבל אף אחד לא ממש יכול להעביר לכם איך זה באמת מרגיש ועד כמה הרכב באמת נוח או לא נוח - יש כאלה שעושים סיקורים שמבוססים על לפחות שבוע של שימוש ברכב וכך הלאה. 

 

בקיצור - בכל הסיקורים הרכב הזה הוא MAGIC CARPET RIDE - התחליף הזול לרולס רוייס, אתם לא מרגישים כלום כשאתם נוהגים בו. 

 

ואז הגיע ביקורת אחת עם נהגת שפשוט אמרה - זה ממש לא נכון. 

 

והיא פחות או יותר צדקה.

 

כן הרכב נוח - מאוד! 

הוא נוח ברמה מופלגת ויוצאת דופן - כן, כולם צדקו בזה. 

הרכב הזה מגהץ את הכביש נהדר, את רוב הבאמפרים הוא פשוט מחליק יפה מאוד - את רובם הרכב יורד בכזו רכות מעוררת פליאה שזה מדהים. 

 

אבל יש גם מהמורות, בורות קטנים שאותם למרות הכל - אתם תרגישו היטב, זה לא נעים באותה מידה שזה לא נעים ברכב מוקשח וכאן - הסוקרת הבודדה צדקה בזמן שכל האחרים חיים בלה לה לנד. 

 

הדברים הטובים

 

המנוע והגיר חלקים להדהים ב99 אחוז מהמקרים - לא צריך לגעת בדוושה של הגז יותר מ"קצת" או "קצת יותר" לנסות לתאר את זה. 

הגיר עובר חלק ואין ממש מושג באיזה הילוך אתם כמעט לאורך כל הנסיעה. 

 

הרכב נוח, מושבים נוחים, מתלים רכים ומכויילים נהדר לצד יציבות מעוררת התפעלות. 

 

האבזור בסיסי אבל יש בדיוק את מה שצריך בשביל להנות מנסיעה מפנקת - הרכב שקט מאוד ובחלונות סגורים פעולת המנוע כמעט ולא מורגשת אם בכלל. 

 

המערכת הבסיסית טובה בעיני.

 

שלושה מושבים מאחור שניתן לתפעול נפרד - זה נהדר. 

 

צריכת דלק טובה מאוד. 

 

הדברים הרעים - 

 

בקרת סטיה מנתיב מעצבנת - לא מתערבת הרבה אבל יש מקרים שהיא פשוט מרגיזה ואני מכבה אותה וברוב המקרים לא באשמתה, סימון נתיב שלא מחקו כמו שצריך, סדקים בכביש שמזוהים כקצה נתיב וכך הלאה. 

 

זה שאין תפעול ידני למזגן וכשמכבים אותו המדחס לא נדלק אוטומטית - אחד המרגיזים אבל התרגלתי לחלוטין. 

 

בלימת מנוע בדיזל מורגשת באופן ברור בהרבה מאשר במנועי בנזין 

 

הרעש הזה של ה"טרקטור" כשזה כן עובר לתא הנוסעים - מזעזע. 

 

המרחב של הספסל האחורי פשוט קטן ביחס לזה שהרכב "מונגי" שכזה - מוזר לחלוטין. 

 

לסיכום 

 

זה בחירה מצויינת בעיני לדיילי דרייבר למשפחה צעירה ורזה - שני הורים ושלושה ילדים לדעתי, יחיו בשלום ובאהבה עם הרכב. 

חמישה מבוגרים - בעייתי. 

למעט הסייג לגבי הרביזיה של השרשרת במנוע - פשוט בחירה שפויה, עם קמצוץ של "פרימיום" כי הרכב מאוד איכותי בסופו של דבר, אפילו חבילת הבסיס - היא מקום מאוד נעים להיות בו. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שמחזיק 3008 דיזל 2022 ונוסע לא מעט במוניות מטעם העבודה, רבות מהאיירקרוס דיזל הראשונות, וכנראה גם 3008, פשוט כאלה נדיר למצוא במונית, חוו קטסטרופות בראש המנוע בגלל השרשרת.

אולי כולן.

כרגע יושב באיירקרוס עם 250k.

לדברי הנהג הוחלף מנוע ב 50k (שבמונחי מונית זה בגיל חצי שנה או קצת יותר).

מאז שקט בגזרת המנוע.

את האוריאה הוא ביטל…

  • מעניין 1

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העדכון.

תקרא את השרשור המתגלגל שפתחתי בזמנו לדגם, עם התייחסות לגבי נוחות הנסיעה לעומת ההצהרות של סיטרואן על ה"שטיח המעופף", היא הכי נוחה מהרכבים ה"קונבנציונלים", אבל אכן הם נסחפו עם ההצהרות... ואגב תנסה בהזדמנות רכב כזה בגרסת הבנזין - הוא מעט רך ונוח יותר בעיקר בעיר, מחוץ לעיר הריסון חסר.

 

התייחסתי גם לנושא המושב האחורי, המרווח ברכיים אכן לא להיט, ומרווחי הראש למבוגרים בצדדים גם כן נפגעים מהקורות הבולטות של הגג בצדדים, ניכר מאוד שסיטרואן תיכננו את המושב האחורי בדגם הזה שיש מתאים לילדים בהתקני ריסון, שם אין את הבעיה הזאת.

 

הגיר הוא אכן פנינה טכנולוגית ויתרון גדול של הרכב לעומת תיבות רובוטיות ורציפות שיש אצל חלק מהמתחרים,  הם גם כיום בין היחידים שמשתמשים בתיבה המשובחת הזאת eat8 של אייזן, לעומת הגרסאות הקודמות eat6 שהיו נפוצות יותר גם אצל יצרנים אחרים בשימוש.

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi
  • אהבתי 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, ניצן א כתב:

ולגבי המנוע..... הודעה חדשה בקבוצת 3008 בפייסבוק. 

Screenshot_2024-01-07-17-42-23-31_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

 

אין ספק שהנושא הזה מפחיד אותי מצד שני אם אומרים לי בוא קבל מנוע חדש אני רץ למסור להם את הרכב עושה מנוי VIP במוסך שלהם ומבקש רכב חליפי - אני חושב שיש חוקים בפן הזה לגבי רכב חליפי. 

 

בכל מקרה אני מתכוון להתפנות לנושא הזה של איך לתקוף את נושא הטיימינג אבל כרגע משאיר את זה לא כתוב. 

 

לפני כשעה, Liran xsi כתב:

תקרא את השרשור המתגלגל שפתחתי בזמנו לדגם, עם התייחסות לגבי נוחות הנסיעה לעומת ההצהרות של סיטרואן על ה"שטיח המעופף", היא הכי נוחה מהרכבים ה"קונבנציונלים", אבל אכן הם נסחפו עם ההצהרות... ואגב תנסה בהזדמנות רכב כזה בגרסת הבנזין

א. כחלק מהשיעורי בית שלי על האחיות SUV מבית PSA - קראתי את השרשור שלך והגבתי לך שם עם LIKE 

ב. המנוע שממנו עברתי אליה היה THP בגרסאת ה156 כוחות סוס עם הEAT6 וכבר בסיקור שלי רשמתי שזה מרגיש לגמרי כמו V6 - אני מכיר גם את ה165 מנהיגה קצרה ונהגתי גם על ה1.2 בנזין שהיה מפתיע מאוד מאוד לטובה ה-180 צריך להיות חוויה מדהימה לנהיגה אבל לא בחרתי בו כי לא רציתי את כל האבזור ותיכף אגיע גם לזה. 

 

לפני כשעה, Liran xsi כתב:

המשובחת הזאת eat8 של אייזן

אכן משעשע תיבת הילוכים שהשם שלה באנגלית הוא לאכול-אכל אם מקשיבים לאיך שהשם שלה נהגה. 

 

תמיד חשבתי לעצמי אם הם חשבו על זה וזה מכוון. 

 

 

לגבי האבזור בSHINE PACK - זה בדיוק מה שלא רציתי. 

נכון יש גג פנורמי נפתח - אבל זה סיוט לקרר את הרכב - ובDS היה לי לא סתם גג פנורמי - היו לו שלושה פתחים וכל הגג כולווווו היה זכוכית והרכב היה שחור - זה היה סיוט! 

נכון יש יותר שימוש בחומרים רכים - הDS למשל היתה ONE BIG PLUSH - פשוט רף שקשה מאוד מאוד מאוד מאוד לשבור אותו - נותנת פייט לכל רכב יוקרה שתשים מולה - לא מציק לי... הפלסטיקה הפשוטה להחריד ברמת מסחרית באיירקרוס הבסיסית שלי - באמת, העיצוב שהם נתנו שם והבידוד רעשים - מגמד את זה. 

 

נכון יש לך תא מטען נפתח חשמלית אם אתה מעביר את הרגל - אם אני מעביר את הרגל אני הולך למיון - היא תישבר על הוו גרירה שהרכב הגיע איתו וגם התא מטען לא יפתח כי אין לי את הפיצ'ר הזה ואני אראה כמו משוגע ובצדק - נוגע בתא מטען - הבוכנות ההידראוליות מרימות אותו לבדן - יש להן איזה 400 ניוטון נראה לי ככה בכיף - לא צריך פיצ'ר לאקסטרא עצלנות אוריד לרגע את סלי הקניות לרצפה. 

 

אין לי פנסי עדשות - רפלקטורים תודה לאל - עוד משהו עמיד שלא נהרס עם השנים. 

 

אני באמת חושב שLESS IS MORE בהמון מובנים - גם בפן שפיות תחזוקתית - אני כל כך כל כך כל כך מעריך - מינימליזם. 

 

לגבי הנוחות - הסובארו לא פחות נוחה מהסיטרואן והקטע המצחיק זה שהמושב האחורי של הסובארו הררררבה יותר מרווח. 

 

אבל ההיגוי של הC5 מדהים ברמות אחרות! 

 

 

בסופו של דבר סיטרואן אלופים! בלהיות מוזרים ומשעשעים - בעיני, אי אפשר שלא לאהוב את זה. 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתי עברה מפיקאסו 165 ל5008 180

לפעמים כשאני נוהג בו, הרכב חזק מאוד, לא חסר כח בשום מצב. גם  בנסיעה בeco

אני עברתי מספייסטורר 1.2 לc5 דיזל.

גם פה במצב eco, שאני מפעיל בכל נסיעה, אין שום חסרון כח, ההאצה הראשונית כמובן קצת יותר כבדה/איטית.

מצב ספורט לא מצאתי לנכון להפעיל.

דווקא רצינו את המאובזר יותר, 2 סיבות 1. התרגלנו כי הפיקאסו/ספייס היו exclusive.
2. לא היה בסיסי ברכב מתחת ל150000 ק"מ.
 

 

 

  • אהבתי 1

Peugeot  5008 2023 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב ספורט - מוציא רעשים מהסוג שיכולים לשלוח פטרולהד נורמטיבי - לטיפול נגד התקפי חרדה. זה פשוט לא נעים. 

 

בECO - אני נוסע רק אחרי שהמנוע התחמם כמו שצריך אחרת זה כל כך SLUGGISH שזה גורם לך לעשות את הפרצוף הבא: 

 

image.png.c330708d4799856c3f301773e8d4a1b5.png

 

האמת זה בדיוק אותו פרצוף במצב ספורט. 

 

מבחינתי יש לדוושה הזו שני מצבים עיקריים - קצת, קצת יותר. 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

טוף בזה הרגע מתחדש ברביעיית גודייר אפישנט פרפורמנס, אחרי השובר של לובינסקי נדרשתי להוסיף 1700 לשדרוג. 

 

יצא שקניתי ב425 לצמיג במידה שקשה להשיג 215/65/17 אז יאללה.

 

את ההנחה ניצלתי לטובת מצבר וארטה סילבר AGM בקיבולת 70 אמפר שעה.

 

image.thumb.jpeg.9677a5dd46f3026b8dff37fc8fa29dc9.jpeg

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לאמר - השינוי באיכות הנסיעה של הרכב מורגש!

לא ציפיתי לזה כי גם ככה הרכב הזה נתפס בעיני כנוח מידי, כן כן יודע זה קטנוני ברמות להתלונן על זה שנוח לי מידי אבל בחיי יש כזה דבר מתברר.

 

הנסיעה של הרכב נעשתה רכה כמו משי ועוד יותר נוחה והאמת אני לא חושב שזה ספציפית המותג צמיגים והדגם אלא פשוט מעבר לגומי טרי מצמיגים שכבר היו ממש יבשים.

 

לא יודע אבל ממש שיפור מורגש.

 

בגדול, רציתי לקחת את הצמיגים שהשובר הקנה לי בחינם - מדובר על צמיגים סיניים של גרינלנדר. אבל לא היה במלאי וגם לא היה במידה הזו צמיגים של TIGAR - וכבר היו לי צמיגים שלהם בעבר עם הקורולה 96 והאמת - החזיקו 4 שנים והיו נוחים על אותה קורולה.

 

קראתי ביקורות על הגרינלנדר ודווקא עושה רושם שמדובר בצמיגי קיץ טובים! סינים אבל טובים.

 

בסוף שידרגתי לגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס - הימור בטוח אין מה להצטער כאן והעלות היתה נוחה אז באמת למה לא.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...