Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רפידות ברקסים לבד - אפשרי ?


Deutz912
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,

פוסטים מומלצים

לא. את הקדמי אפשר עם אלתורים כאלה ואחרים (כמו קליבה או דברים כאלה), למרות שזה לא אופטימלי.

את האחורי אי אפשר בלי כלי ייעודי.

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 דקות, שחר 1 כתב:

לא. את הקדמי אפשר עם אלתורים כאלה ואחרים (כמו קליבה או דברים כאלה), למרות שזה לא אופטימלי.

את האחורי אי אפשר בלי כלי ייעודי.

מה זה אומר אופטימלי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיז'ו 301 שזה האוטו של פותח השירשור בלמים אחוריים זה תוף, לא רלוונטי שם מכווץ בוכנות המדובר.

 

את הקידמיים אפשק לכווץ עם "פלייר משאבות".

 

8e2b493ee58f6af522632ab5af20b59077b05f5e.thumb.jpg.ff00bb21ffce481afa7b5ca3ffd9c36e.jpg

 

 

הדבר הכי חשוב!

אחרי שסיימת את העבודה, הכרבת הכל, אתה מניע את האוטו. עדיין בלם יד למעלה. 

 

לוחץ כמה פעמים על הבלם, בפעמים האלו הדוושה תרד הרבה כי הרפידות רחוקות מהדיסק. תמשיך ללחוץ עד שהדוושה מקבלת את התחושה הרגילה.  

אם תסע בלי לעשות את זה לא יהיו לך בלמים בכמה לחיצות ראשונות. 

 

 

תאשר בבקשה שקראת.

 

  • אהבתי 5

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה היא שלכווץ עם אילתורים לא יהיה נוח ומהיר כמו לכווץ עם כלי ייעודי (שלא עולה הרבה בעליאקספרס), ויש סיכוי שלא תצליח בלי כלי ייעודי.

מבחינתי הסיכוי (גם אם קטן) שאני אצטרך להחזיר הכל ולעשות את כל העבודה מההתחלה (או להשבית את הרכב עד שאתארגן על פתרון) אומר שאני אוודא שיש לי את כל מה שצריך לפני העבודה.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Buki כתב:

בפיז'ו 301 שזה האוטו של פותח השירשור בלמים אחוריים זה תוף, לא רלוונטי שם מכווץ בוכנות המדובר.

 

את הקידמיים אפשק לעטוף עם "פלייר משאבות".

 

8e2b493ee58f6af522632ab5af20b59077b05f5e.thumb.jpg.ff00bb21ffce481afa7b5ca3ffd9c36e.jpg

 

 

הדבר הכי חשוב!

אחרי שסיימת את העבודה, הכרבת הכל, אתה מנוע את האוטו. עדיין בלם יד למעלה. 

 

לוחץ כמה פעמים על הבלם, בפעמים האלו הדוושה תרד הרבה כי הרפידות רחוקות מהדיסק. תמשיך ללחוץ עד שהדוושה מקבלת את התחושה הרגילה.  

אם תסע בלי לעשות את זה לא יהיו לך בלמים.

 

 

תאשר בבקשה שקראת.

קראתי תודה!, לא ידעתי אף אחד לא אמר את זה...

למה צריך ללחוץ, בד"כ שיש אוויר במערכת צריך לעשות את הפעולות האלה עם פעולות נוספות, לא ?

מה זאת אומרת "את הקידמיים אפשר לעטוף עם "פלייר משאבות". "

אתה מתכוון ללחוץ על הבוכנה של הקליפר ולהכניס תוך כדי את הקליפר על התושבת של הרפידות, כן ?

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Buki כתב:

אפשר לכווץ עם פלייר משאבות. זה תיקון שגיאות אוטומטי.

 

ערכתי. 

שאלתי -

1. למה צריך ללחוץ, בד"כ שיש אוויר במערכת צריך לעשות את הפעולות האלה עם פעולות נוספות, לא ?

2. מה זאת אומרת "את הקידמיים אפשר לעטוף עם "פלייר משאבות". "

אתה מתכוון ללחוץ על הבוכנה של הקליפר ולהכניס תוך כדי את הקליפר על התושבת של הרפידות, כן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בהחלפת רפידות  אתה דוחף את הבוכנה של הקליפר פנימה עד הסוף.

שם רפידות חדשות, מרכיב את הקליפר.

בגלל שדחפת את הבוכנה עד הסוף פנימה היא רחוקה מהרפידות. כל לחיצה על הדוושה מוציאה את הבוכנה מעט.

אם לא תבצע את הפמפום הזה, הבוכנה תהיה רחוקה והרפידות לא יגיעו לדיסק, לא תהיה בלימה. 

 

סדרת פמפומים מוציאה את הבוכנה, מקרבת אותה לרפידות ומבטלת את המרווח. 

 

 

2. ערכתי. המילה לעטוף הייתה בטעות. זה צריך להיות "לכווץ".

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Buki כתב:

1. בהחלפת רפידות  אתה דוחף את הבוכנה של הקליפר פנימה עד הסוף.

שם רפידות חדשות, מרכיב את הקליפר.

בגלל שדחפת את הבוכנה עד הסוף פנימה היא רחוקה מהרפידות. כל לחיצה על הדוושה מוציאה את הבוכנה מעט.

אם לא תבצע את הפמפום הזה, הבוכנה תהיה רחוקה והרפידות לא יגיעו לדיסק, לא תהיה בלימה. 

 

סדרת פמפומים מוציאה את הבוכנה, מקרבת אותה לרפידות ומבטלת את המרווח. 

 

 

2. ערכתי. המילה לעטוף הייתה בטעות. זה צריך להיות "לכווץ".

אפשר לכווץ את הבוכנה רק עם "מכווץ משאבות" או גם עם לחץ של היד ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכוח היד לא תוכל להכניס את הבוכנה.

 

נדרש שם כוח משמעותי ואין אפשרות נוחה לאחיזה ולהפעלת לחץ עליה עם היד. 

 

 

אזהרה נוספת. בזמן  הכנסת הבוכנה, מפלס נוזל בלמים בכוסית יעלה. 

אם לפני תחילת העבודה המפלס היה קרוב למקסימום, הנוזל ישפך החוצה. לכן צריך לשאוב קצת עם מזרק. גם כשהפקק סגור הוא יכול להישפך דרך הנשם שיש בפקק.

 

אם המפלס בחצי בדרך כלל אין צורך לשאוב, הוא יעלה למקסימום. 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 51 דקות, Buki כתב:

בכוח היד לא תוכל להכניס את הבוכנה.

 

נדרש שם כוח משמעותי ואין אפשרות נוחה לאחיזה ולהפעלת לחץ עליה עם היד. 

 

 

אזהרה נוספת. בזמן  הכנסת הבוכנה, מפלס נוזל בלמים בכוסית יעלה. 

אם לפני תחילת העבודה המפלס היה קרוב למקסימום, הנוזל ישפך החוצה. לכן צריך לשאוב קצת עם מזרק. גם כשהפקק סגור הוא יכול להישפך דרך הנשם שיש בפקק.

 

אם המפלס בחצי בדרך כלל אין צורך לשאוב, הוא יעלה למקסימום. 

תודה בוקי, האמת שזה לא בשביל הרכב שלי זה בשביל יונדאי גטס 2004, שהבלמים שלו חורקים בחוזקה שלוחצים על הדוושה.

חשבתי שאולי זה הרפידות, אבל זה יכול להיות גם צלחות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגטס ברמת האבזור הגבוהה יד בלם דיסק מאחורה אבל אין שם את הפטנט של בוכנה שחוזרת בסיבוב. רמות איבזור נפוצות - בלם תוף.

 

לגבי החריקה. על הרפידות יש אינדיקטור שחיקה. כשהרפידה נשחקת למצב שצריך החלפה האינדיקטור נוגע בדיסק ומרעיש. אולי זה זה. את מצב הדיסקים צריך לבדוק ולמדוד עובי או לפחות להעריך ויזואלית את גובה המדרגה בהיקף הדיסק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Buki כתב:

בגטס ברמת האבזור הגבוהה יד בלם דיסק מאחורה אבל אין שם את הפטנט של בוכנה שחוזרת בסיבוב. רמות איבזור נפוצות - בלם תוף.

 

לגבי החריקה. על הרפידות יש אינדיקטור שחיקה. כשהרפידה נשחקת למצב שצריך החלפה האינדיקטור נוגע בדיסק ומרעיש. אולי זה זה. את מצב הדיסקים צריך לבדוק ולמדוד עובי או לפחות להעריך ויזואלית את גובה המדרגה בהיקף הדיסק.

יכול להיות שזה באמת מהאינדיקטור שחיקה, איך אני יודע כמה מ"מ הדיסק של יונדאי גטס בשביל למדוד עם קליפר ? ואם יש מדרגה בדיסק איך אדע שהדיסק כבר דרוש החלפה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובי חדש 19 מ"מ, עובדי מינימלי 17 מ"מ. 

זאת אומרת מותר מדרגה עד 1 מ"מ בכל צד, אם יותר מזה צריך להחליף דיסקים.

 

מצרף דף נתונים.

Brembo_09.9541.11.pdf

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...