Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רפידות ברקסים לבד - אפשרי ?


Deutz912
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, Buki כתב:

מה שאלי הסביר זה רק איך לשחרר את הקליפר מהמקום. אחרי שמשחררים אותו מהמקום  מכנסים את הבוכנה פנימה עם כלי יעודי או עם קלמרה שהעלו פה או עם פלייר משאבות. 

 

 

אם אתה לא משתמש בכלים האלו אתה חייב להכניס צברג ולדחוף את הבוכנה פנימה כשהקליפר עוד מורכב במקום. 

הבנתי, תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בבלם דיסק בסרן האחורי למשל בVAG צריך לדחוף את הבוכנה תוך כדי סיבוב, ולכן מלחציים/מברג/ מכווץ רגיל לא יעזרו.

הכיוונים של הסיבוב מנוגדים בצד ימין ובצד שמאל ולכן צריך מכווץ עם כלים לשני הכיוונים.

אני משתמש בזה: https://www.amazon.com/gp/product/B01FW3U26G/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&th=1

כמובן פועל גם על בוכנות רגילות ללא הברגה.

 

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי גם ערכה כזאת בגלל זה יש שתי כלים בערכה? אחד לסיבוב עם כיוון השעון והכלי השני נגד סיבוב השעון?

גם במאזדה 3 זה בסיבוב באחורי וברוב הרכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Buki כתב:

יש המון מכוניות שבשני הצדדים בגלגלים האחוריים כיוון ההברגה של הבוכנה זהה אז הכלי הפשוט שהעליתי מקודם מספיק.

 

 

 

ראיתי מישהו ביוטיוב שהשתמש עם הכלי הזה "מכווץ בוכנות" והכלי פשוט עשה לו נזק בגומיה של הבוכנה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, NTZSV כתב:

אין סיבה שיעשה נזק. תעלה את הסרטון לכאן.

 

לפני 2 דקות, Buki כתב:

לא הכלי עשה נזק אלא הבן אדם עשה נזק תוך שימוש לא נכון או לא זהיר בכלי הזה.

תראה - 12 דק' ו 15 שניות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הרעש רקע הוא בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון
לפני 12 דקות, Deutz912 כתב:

תראה - 12 דק' ו 15 שניות.

בדיוק!!!

 

הוא משתמש בכלי הלא נכון ועושה את זה לא נכון.

 

זה כלי שמשתמשים כשאין את היעודי מחוסר ברירה. ואז צריך להניח הרפידה ישנה על הבוכנה ועם הכלי ללחוץ על הרדיפה ולא על הבוכנה ישירות, אז אין סיכוי לפגוע בגומייה.

 

גם עם המכווץ היעודי בבלמים קידמיים פועלים כככה, לחיצה על הבוכנה דרך רפידה ישנה.

 

 

תמונה ממדריך אחר שלי, בין המכווץ לבין הבוכנה נמצאת רפידה ישנה:

31.thumb.jpg.d8ca9956f0ade22ff87df0b2b6289c65.jpg.689de514d41dd13d73c3654795a5aae7.jpg

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Buki כתב:

בדיוק!!!

 

הוא משתמש בכלי הלא נכון ועושה את זה לא נכון.

 

זה כלי שמשתמשים כשאין את היעודי מחוסר ברירה. ואז צריך להניח הרפידה ישנה על הבוכנה ועם הכלי ללחוץ על הרדיפה ולא על הבוכנה ישירות, אז אין סיכוי לפגוע בגומייה.

 

גם עם המכווץ היעודי בבלמים קידמיים פועלים כככה, לחיצה על הבוכנה דרך רפידה ישנה.

 

 

תמונה ממדריך אחר שלי, בין המכווץ לבין הבוכנה נמצאת רפידה ישנה:

31.thumb.jpg.d8ca9956f0ade22ff87df0b2b6289c65.jpg.689de514d41dd13d73c3654795a5aae7.jpg

 

תודה, לגבי המובילים איך הם יושבים ראיתי שהם בלי הברגה, הבורג שמכניסים בתוכם לוחץ עליהם והם יושבים ?

והדיסק במדריך שלך יש 2 ברגי טורקס שתופסים אותו, וראיתי אחרים שאין להם כלל ברגים אלא מוציאים אותם ע"י הכאה בפטיש, לאחר מכן שמרכיבים אותם מה תופס אותם התושבת של הרפידות ?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המובילים הם פינים גליליים, הם נעים פנימה והחוצה. והם מהודקים עם 2 הברגים שאוחזים את הקאליפר לתושבת שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Deutz912 כתב:

תודה, לגבי המובילים איך הם יושבים ראיתי שהם בלי הברגה, הבורג שמכניסים בתוכם לוחץ עליהם והם יושבים ?

והדיסק במדריך שלך יש 2 ברגי טורקס שתופסים אותו, וראיתי אחרים שאין להם כלל ברגים אלא מוציאים אותם ע"י הכאה בפטיש, לאחר מכן שמרכיבים אותם מה תופס אותם התושבת של הרפידות ?

תודה.

תסכל פה בתמונה הזו יש מובילים כמו במכוניות הנפוצות ולא המוזרים כמו אצל הצרפתיים.

 

מתחתי לגומיה הקטנה בצורת גרמושקה יש גריז וזה החלק שנע - פנימה/החוצה עם התנועה של הקליפר. 

 

המוביל תפוס על ידי בורג אותו כני פותח עם רצ'ט ובוקסה ובמקביל  נותן קונטרה עם מפתח פתוח בשביל לתפוס את המוביל, אחרת כל המוביל מסתובב.

 

2.thumb.jpg.2543e4bead98ae656f1d1acd61f59d6d.thumb.jpg.c888cdde8448390680584d5e87b356b4.jpg

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 11.3.2024 בשעה 06:15, EliC25 כתב:

סליחה אבל לפי השאלות ניכר שלא צפית במדריך או לפחות לא העמקת וצפית בעניין ועד הסוף.

תחזור ותצפה בו ובעוד כמה מספר פעמים לפני שאתה ניגש לעבודה. הכל מצוין שם.

יש לי דז'ה וו.. דרך אגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפות"ש, 

מצטער אם זה אולי אגרסיבי מידי, 

אבל אתה לא שם.

אל תתעסק בבלמים לפי הידע הנוכחי שלך. 

 

נתונים פה עצות על בסיס סרטונים, 

נותנים פה עצות על בסיס מדריכים, 

לא חסר סירטוני הדרכה ברשת, 

אבל אתה נותן ( לי אישית) הרגשה של חוסר הבנה טכנית, רצינות לביצוע, רצינות לעיניין הבטיחות. 

 

לשאול ולהתעניין זה מעולה ומצויין. 

אבל לשאול ולא להתייחס על מלא לאלו שרוצים לעזור (ואולי גם חוששים)

מדליק לי נורונת לא קטנה. 

 

מהיכן אתה בארץ? 

על איזה רכב מדובר? 

האם אתה חושב שיש לך את כל הכלים? 

אם כן, תן לנו רשימה, וננסה לכוון יותר טוב. 

 

בלמים זה לא וישרים, הם לא נועדו לטיפול והחלפה בחניה של אוטו דיפו.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...