Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רפידות ברקסים לבד - אפשרי ?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תגידו מבחינת ביטוח, אם מגלים באופן היפותטי שעבודות כאלו התבצעו לבד ולא ע"י מוסך
מה הסיכונים ? האם באמת יש צורך לעבודת כאלה רק במוסך ?

כמובן שאני נוהג להחליף לבד, אבל תמיד סקרן אותי אם יש פה איזה משהו שאשפר לאכול ממנו כאפה

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
פורסם
לפני 39 דקות, Alberrto כתב:

תגידו מבחינת ביטוח, אם מגלים באופן היפותטי שעבודות כאלו התבצעו לבד ולא ע"י מוסך
מה הסיכונים ? האם באמת יש צורך לעבודת כאלה רק במוסך ?

כמובן שאני נוהג להחליף לבד, אבל תמיד סקרן אותי אם יש פה איזה משהו שאשפר לאכול ממנו כאפה

תקרא מתחילת השרשור, אבל לפי מה שאני מבין לא קרא לך תקלות עם זה.

פורסם
לפני 6 דקות, Deutz912 כתב:

תקרא מתחילת השרשור, אבל לפי מה שאני מבין לא קרא לך תקלות עם זה.

כוונתי הייתה מה קורה  במקרה של תאונה, אם בחקירה מגלים שמשהו הפסיק לעבוד במערכת הבלימה
על מי נופלת האחריות

פורסם

אם אכן יוכלו להוכיח שהייתה בעיה במערכת הבלימה, לא בטוח שידעו מי האחרון שביצע את העבודה, אבל אם ידעו וזה אתה - יוכלו להפנות כלפיך אצבע מאשימה כמובן.

פורסם (נערך)

לפי מה שראיתי יש כאלה שהצלחות מחוברות עם 2 ברגים, ויש כאלה שהם בלי ברגים והקליפר תופס אותם, איך הוא מונע מהצלחת להסתובב אפילו מעט מאוד לצד, הוא מהדק אותו עד כדי כך ?

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

20.thumb.jpg.9f47a937687fd852de032ab36e05d178.jpg.dfd4d7f96aa877af7b4a9cc524312482.jpg

 

הברגים הקטנים (צהוב) תופסים את הדיסק לנאבה, הם רק מחזיקים את הדיסק שלא יפול בזמן העבודה. 

 

מה שמונע מהדיסק להסתובב זה הברגים של הגלגל שעוברים דרך הדיסק (ירוק). 

כשמהדקים את הברגים של הגלגל הם גם מהדקים את הדיסק ומונעים כל תזוזה שלו. 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

@Deutz912 סליחה שוב אם אני תקיף מדי, אבל לא ברור לי איך צפיתב סרטון או במדריך ולא ראית לבדך שהגלגל נסגר על הצלחת...

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Buki כתב:

20.thumb.jpg.9f47a937687fd852de032ab36e05d178.jpg.dfd4d7f96aa877af7b4a9cc524312482.jpg

 

הברגים הקטנים (צהוב) תופסים את הדיסק לנאבה, הם רק מחזיקים את הדיסק שלא יפול בזמן העבודה. 

 

מה שמונע מהדיסק להסתובב זה הברגים של הגלגל שעוברים דרך הדיסק (ירוק). 

כשמהדקים את הברגים של הגלגל הם גם מהדקים את הסידק ומונעים כל תזוזה שלו. 

תודה, חשבתי כך וחיזקת לי את זה שהברגים של הגלגל.

אבל זה נכון שיש כאלה שהם ללא הברגים הקטנים ? (אלי הסביר שהחורים האלה הם עוזרים לחלץ את הדיסק).. 

אז איך זה עובד בדיסקים בלי הברגים האלה זה משמש לחילוץ הדיסק ? ואלה עם הברגים זה בשביל שיתפוס ?

לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

@Deutz912 סליחה שוב אם אני תקיף מדי, אבל לא ברור לי איך צפיתב סרטון או במדריך ולא ראית לבדך שהגלגל נסגר על הצלחת...

צפיתי במדריך לפני ששאלתי, אני לא חושש בכל זאת לשאול. "לא הביישן למד"

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, Deutz912 כתב:

אז איך זה עובד בדיסקים בלי הברגים האלה זה משמש לחילוץ הדיסק ? ואלה עם הברגים זה בשביל שיתפוס ?

זה לא אותו דבר, או שההברגה היא על הנאבה או שההברגה היא על הדיסק. אם ההברגה על הדיסק - זה יחלוץ את הדיסק כי הבורג ידחוף אותו החוצה דרך מגע עם הנאבה.

אם ההברגה על הנאבה - אז הבורג יתברג על הנאבה ויהדק את הדיסק כלפי הנאבה.

פורסם
לפני 8 דקות, EliC25 כתב:

זה לא אותו דבר, או שההברגה היא על הנאבה או שההברגה היא על הדיסק. אם ההברגה על הדיסק - זה יחלוץ את הדיסק כי הבורג ידחוף אותו החוצה דרך מגע עם הנאבה.

אם ההברגה על הנאבה - אז הבורג יתברג על הנאבה ויהדק את הדיסק כלפי הנאבה.

זה ברור, התכוונתי לשאול האם תמיד יש את ה2 חורים האלה על היכן שמתלבש הדיסק או לא, או שתמיד יש את 2 חורים רק תלוי איך מרכיבים את הדיסק (החור של הדיסק מול החור של המקום שהיא מתלבשת עליו או שהחור לא מול החור השני ואז הבורג עושה לחץ והצלחת יוצאת)

פורסם

לא כל היצרנים מייצרים אותו דבר, אחרת אותם חלקים היום מתאימים לכל המכוניות.

 

יש דגמים שבדיסק יש חורים עם קונוס וההברגה בנאבה, במקרה זה הברגים הקטנים תופסים את הדיסק לנאבה.

5175025001.thumb.jpg.0c5b4c1cf4a6c1907f45d10e8eecea10.jpg

 

.thumb.png.2d000373462837dd680df6373681209b.png

 

יש דגמים בהם יש 5 ברגים של הגלגל וחור אחד לקיבוע הדיסק. 

 

adw194307_460x330.jpg.5aab963ac83af0bbaa3e7760e07531ed.jpg

יש דגמים עם עוד כמה פתחים טכנולוגיים.

6891376794.jpg.8c66d72fa85cd9c7a15faf605bf6362f.jpg

 

יש דגמים בלי חורים בנאבה וחורים עם הברגה בדיסק, אלו מיועדים לשחרור הדיסק מהנאבה אם נתפס. בעיה שלא הרבה נתקלים בה בארץ.

 

IMG_20240319_091130.thumb.jpg.b52ffd583409112f36fcb67bf54110ae.jpg

BLPRADT343261_1.thumb.jpg.643126567496a6079f6107d923e0c0dd.jpg

 

 

 

כל יצרן עובד בשיטה שלו, כמובן יש יצרנים שזה מאוד דומה אצלם אחד לשני.

  • מעניין 1

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
לפני 18 דקות, Deutz912 כתב:

טוב לאחר כל "העידוד" שהיה כאן בשרשור, החלפתי את הרפידות ב"ה הכל עובד טוב.

 

קיבלת כאן הסברים על פני 8 עמודים בערך. תשובות לכל השאלות כמעט, עם ציטוטים והפניות. אני זוכר תקופות ששרשור כזה היה ננעל עוד לפני שנפתח. אז אני באמת חושב שהמרכאות כאן לא במקומן.

  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...