Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רפידות ברקסים לבד - אפשרי ?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

נפח שווה ל (מסה חלקי צפיפות)

צפיפות של נוזל קירור 50:50 פג'ו היא 1.07 ק"ג לליטר

 

לאחר ההחלפה, היה לי על המשקל 3 ק"ג (כולל המיכל עצמו כמובן שלא יודע כמה הוא שוקל, לא שקלתי לפני שהחלפתי)

ז"א שנשאר לי 2.8 ליטרים (לאחר ההמרה של ק"ג לנפח)

היה בהתחלה 5 ליטרים

 

ז"א ששמתי 2.2 ליטרים בערך, אבל שוב, לא יודעים כמה המיכל שוקל.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

מה קשור משקל? 

נוזל מודדים בנפח ואז לא צריך להיכנס לחישובי מסה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

לא מכיר את הגלון שלך, אבל בכל בקבוק של שמן או נוזל קירור שנתקלתי היה בצד חריץ שקוף עם שנתות.

וכשאתה מפנה את הנוזל הישן, אתה בתקווה גם ממלא אותו לתוך כלי כלשהו?

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, amosbmw כתב:

וכשאתה מפנה את הנוזל הישן, אתה בתקווה גם ממלא אותו לתוך כלי כלשהו?

לא הצלחתי לפנות הכל לתוך המיכל הרחב שקיבלתי מעליאקספרס, בגלל שלא הצלחתי להסיר את ה undertray מתחת לחלק שהצינור מתלבש עליו, הנוזל עף לכל עבר וברחתי כדי שלא ייכנס לי לעיניים.. @Deutz912כשרוקנת את הנוזל הסרת את ה undertray מתחת לזה? לא הצלחתי.. חיפשתי ברגים או קליפסים ולא מצאתי..

הסרתי כמה וזה עדיין לא יצא. ולא מצאתי עוד.

 

בסופו של דבר, הגשם שטף את האיזור ולא נשאר זכר לגליקולים שירדו מהרכב שלי.. ככה שנזק לסביבה לא עשיתי..

 

חששתי אגב שאותו דבר יקרה לי כשרציתי להחליף רצועת אלטרנטור, כי בלי זה אי אפשר להחליף, אבל שם הסתדרתי.. הצלחתי להסיר את כל ברגי ה10 מ"מ והקליפסים המפורסמים שיש ב PSA-BMW ועוד.. שצריך מברג שטוח להסיר..

לפני 17 דקות, amosbmw כתב:

לא מכיר את הגלון שלך, אבל בכל בקבוק של שמן או נוזל קירור שנתקלתי היה בצד חריץ שקוף עם שנתות.

בדקתי שוב, אין שנתות

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
בתאריך 6.2.2026 בשעה 12:38, amosbmw כתב:

אי אפשר ביונדאי/רנו לשחרר את הבלם החשמלי בפקודת מחשב?

אפשר אבל אין לי מחשב.. ואני מכיר גם מכונאי מקצוען מאוד שמשתמש בשיטה הזאת בכל הבלמי יד החשמליים.

מערכת קירור של מנוע 4 צילינדרים בד"כ לא יותר מ5 ליטר.

שהחלפתי למאזדה 5 נכנס - 4 ליטר נוזל קירור.

כאן רק 2.5-3 ליטר, ניקזתי את המים דרך הצינור התחתון של הרדיאטור, יש עוד מקום שצריך לנזק דרכו ? לא ידוע לי על דבר כזה.

@גולדן191 אצלו הכיסוי התחתון שתחת הרדיאטור קצר כך שהוצאתי את הצינור הכל התנקז החוצה.

פורסם
לפני 6 שעות, Deutz912 כתב:

אצלו הכיסוי התחתון שתחת הרדיאטור קצר כך שהוצאתי את הצינור הכל התנקז החוצה

גם אצלי הכיסוי התחתון קצר ועדיין זה התחיל להישפך לכל עבר.. הזיה זה היה

כמובן שחזרתי הביתה רטוב אחר כך 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...