Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המכונית המגוייסת - היה מנוע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם מגויס בצו 8 למילואים במפקדה מסוימת שם יש המון אנשי מילואים במסגרות שונות. דווקא בסיס מסודר אבל כמובן עקב הגיוס הנרחב יש אולי פי 20 כח אדם מבשיגרה. 

שמתי לב שאנשי המפקדה והלוגיסטיקה של הבסיס , חברה סדירים בחובה וקבע צ'ופרו בעשרות רכבים מגויסים - רובם טנדרים אמריקאיים גדולים  ("רכבי קבלן") - דודג' ראם, שברולט סילברדו ופורדים. כמה מועדפים פונקו בג'יפי מרצדס G500. 

שמו על כולם מדבקות "רכב בשימוש צה"ל". 

הרכבים משמשים אמנם לשינוע אפסניה וחבילות צ'ופר מאזרחים למילואימניקים אבל אי אפשר היה להתעלם מהמחזה הלילי של מספר ג'יפי G-CLASS שעומדים מונעים כל הלילה עם גרגור דיזל מעודן בזמן שהנגדים שרועים בהם בכורסאות מושענות אופקית עם מזגן פועל ומוזיקה מזרחית מענגת.... 

  • מבאס 6
  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, מיץ פטל כתב:

כשמגייסים לצו 8 יש תנאי תגמול קבועים (מינימליים ומקסימליים)

האם בגיוס רכב, יש משהו דומה?

 

יש בזה הגיון, לא?

ברור,

יש מדרגות לשוי הרכב ולפי זה מתוגמלים,

כמו"כ לשאר הכלים שקימים, כמו מלגזות, שופלידם וכדו'

  • מעניין 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 4 שעות, orankohn כתב:

שמתי לב שאנשי המפקדה והלוגיסטיקה של הבסיס , חברה סדירים בחובה וקבע צ'ופרו בעשרות רכבים מגויסים - רובם טנדרים אמריקאיים גדולים  ("רכבי קבלן") - דודג' ראם, שברולט סילברדו ופורדים. כמה מועדפים פונקו בג'יפי מרצדס G500. 

 

מה עוד חדש? קצת מלחמה, זה מה שימגר את השחיתות? 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 שעות, WE988244 כתב:

ברור,

יש מדרגות לשוי הרכב ולפי זה מתוגמלים,

כמו"כ לשאר הכלים שקימים, כמו מלגזות, שופלידם וכדו'

יש פרסום כלשהו שניתן ללמוד ממנו? אולי זה כדאי ;-)

 

בכל אופן, מין הראוי שיתפרסמו קריטריונים. אפילו שישתנו לפי הצורך. אבל תחושה שסתם בגלל גחמה יפלו על הרכב שלך היא מטרידה

פורסם

רוב מוחץ של בעלי הרכבים שגויסוי ע”פ טענת צה”ל, 

היו מודעים לכך שרכבם יכול להיות מגויס,

במהלך כל שנה אמורים לבדוק איתך על הרכב.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
בתאריך 5.11.2023 בשעה 19:03, zvit כתב:

 

זה הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה. לשמור על כלי הרכב כשירים זה יקר מאד ועתיר כוח אדם - זה לא ישים.

 

גיוס כלי רכב צומצם מאד בשנים האחרונות ונוגע בעיקר לכלי צמ"ה.

 

יש כלי רכב בימחי"ם בעיקר משאיות. יש לי חבר שהוא מש"ק במרכז הובלה, בעיתות מלחמה יש לא מעט משאיות מרצדס משנות הששים של המאה הקודמת(!) שקבלנו מהאמריקאים כשהם יצאו מוויטנאם...

אנחנו קיבלנו קאדי בת 10. לא מבין למה לא יכלו לשכור איזו ברלינגו או קנגו מאחת מחברות ההשכרה בארץ במקום.

ביחידות אחרות אצלנו קיבלו דימקסים וגם ג'יפים בני כמה חודשים.

יש הכול מהכול.

 

בין היתר, ראיתי דברים שלא ראיתי הרבה זמן על הכביש, כמו טויוטה הייאס (מסחרית, לא התבלבלתי עם היילקס) צבאית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

נתקלתי אתמול בכתבה בדמרקאר.  שלתנובה גיסו 40 משאיות.

ועוד איזה חברה. שהם קנו משאיות חדשות. במקום אלה שגויסו. 

עוד היה בכתבה. שמי שמגיע אם נורת תקלה. לא מגיסים תרכב. והיו שעשו זאת.

זאת הכתבה.

https://www.themarker.com/dynamo/cars/2023-11-07/ty-article/0000018b-a485-dc0b-a1cb-e5c782080000

 

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 10 דקות, yor2 כתב:

נתקלתי אתמול בכתבה בדמרקאר.  שלתנובה גיסו 40 משאיות.

זה די אירוני שתנובה מגוייסת למאמץ המלחמתי
כי תנובה ברובה תחת חברה סינית
והסינים ימ"ש בצורה הכי ברורה עומדים לצד החמאס (הממשל וגם חברות כמו שיין ואליבבא)
מעניין אם עשו להם דווקא🤔

פורסם
בתאריך 7.11.2023 בשעה 09:01, מיץ פטל כתב:

יש פרסום כלשהו שניתן ללמוד ממנו? אולי זה כדאי ;-)

 

בכל אופן, מין הראוי שיתפרסמו קריטריונים. אפילו שישתנו לפי הצורך. אבל תחושה שסתם בגלל גחמה יפלו על הרכב שלך היא מטרידה

בערך

100 ש"ח ליום למכונית קטנה

300 לטנדר מסחרי

500 למשאית קטנה

 

לכאורה יכול להיות שווה לחלק מאנשים

הבעיה שאין לי מושג מי כמה ואיך ינהגו ברכב

ומה יעשו איתו

 

ככה שיכול להיות שתקבל בסוף המלחמה 4000-7000 אלף, אבל יצרו לך ברכב נזק של 10 אלף

ואז לך תרדוף אחריהם, וזה לא פשוט

 

  • אהבתי 1

.

פורסם

@אבי ים עזוב את הסינים. המשאיות של תנובה חיוניות למשק ולמאמץ המלחמתי - הרי אספקת מזון היא תפקוד חיוני, המשאיות האלה נדרשות יום יום הן לצבא והן לאזרחים תחת הבעלות המקורית.

 

@om2 מה רע בלקבל 4 מיליון (כפי שכתבת, 4,000 אלף ש״ח) תמורת המשאית בסוף המילואים? 😉. מכל מקום, הסיפור של גיוס רכב לצרכי מלחמה ותיק כימי המדינה. המערכון המוזכר בכותרת מבוסס על ההווי של שנות ה-60, ואני זוכר אימונים בשנות ה-70 עם טרנזיטים שהוסבו לצרכי הצבא, חזרו לבעליהם עם כל מיני קידוחים, שמן הסתם הפכו למוקדי חלודה.

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 6.11.2023 בשעה 16:32, orankohn כתב:

אני גם מגויס בצו 8 למילואים במפקדה מסוימת שם יש המון אנשי מילואים במסגרות שונות. דווקא בסיס מסודר אבל כמובן עקב הגיוס הנרחב יש אולי פי 20 כח אדם מבשיגרה. 

שמתי לב שאנשי המפקדה והלוגיסטיקה של הבסיס , חברה סדירים בחובה וקבע צ'ופרו בעשרות רכבים מגויסים - רובם טנדרים אמריקאיים גדולים  ("רכבי קבלן") - דודג' ראם, שברולט סילברדו ופורדים. כמה מועדפים פונקו בג'יפי מרצדס G500. 

שמו על כולם מדבקות "רכב בשימוש צה"ל". 

הרכבים משמשים אמנם לשינוע אפסניה וחבילות צ'ופר מאזרחים למילואימניקים אבל אי אפשר היה להתעלם מהמחזה הלילי של מספר ג'יפי G-CLASS שעומדים מונעים כל הלילה עם גרגור דיזל מעודן בזמן שהנגדים שרועים בהם בכורסאות מושענות אופקית עם מזגן פועל ומוזיקה מזרחית מענגת.... 

 

הלכתי להקיא. בי.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לא יודע מאיפה מגיע המידע השגוי שיש בחלק מהכתבות / תגובות. משאיות היר"מ עוברות בדיקה דקדקנית בקבלתן, מצולמות והכל נרשם. כל תקלה מטופלת במוסך הייעודי לאותו מותג. שימו לב שמרבית החברות שולחות את הרכבים היותר ישנים שלהם שמלכתחילה לא נראים משהו ועם 600 אלף עד מיליון ק"מ על השעון, ככה שהכלה שהם שלחו יותר מזכירה לי גרושה פעם חמישית עם 17 ילדים שדווקא אצלינו תקבל טיפול קפדני וגם יקר. חלק קטן מאוד מגוייס מקבלנים קטנים ואנחנו עומדים איתם בקשר ישיר על כל תקלה או בעיה. הביקוש הגדול הוא למשאיות קירור, ואילו שאר סוגי המשאיות פחות קריטי או שאין מגבלה בכמות. 

 

תנו לצהל לנצח !

לא תתנו? אנחנו באים לקחת...(;-

 

 

  • מצחיק 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...