Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המכונית המגוייסת - היה מנוע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 6.11.2023 בשעה 16:32, orankohn כתב:

אני גם מגויס בצו 8 למילואים במפקדה מסוימת שם יש המון אנשי מילואים במסגרות שונות. דווקא בסיס מסודר אבל כמובן עקב הגיוס הנרחב יש אולי פי 20 כח אדם מבשיגרה. 

שמתי לב שאנשי המפקדה והלוגיסטיקה של הבסיס , חברה סדירים בחובה וקבע צ'ופרו בעשרות רכבים מגויסים - רובם טנדרים אמריקאיים גדולים  ("רכבי קבלן") - דודג' ראם, שברולט סילברדו ופורדים. כמה מועדפים פונקו בג'יפי מרצדס G500. 

שמו על כולם מדבקות "רכב בשימוש צה"ל". 

הרכבים משמשים אמנם לשינוע אפסניה וחבילות צ'ופר מאזרחים למילואימניקים אבל אי אפשר היה להתעלם מהמחזה הלילי של מספר ג'יפי G-CLASS שעומדים מונעים כל הלילה עם גרגור דיזל מעודן בזמן שהנגדים שרועים בהם בכורסאות מושענות אופקית עם מזגן פועל ומוזיקה מזרחית מענגת.... 

מוזיקה מזרחית לא יכולה לענג. כנראה יש שם אלמנט אחר

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 8.11.2023 בשעה 22:58, yor2 כתב:

נתקלתי אתמול בכתבה בדמרקאר.  שלתנובה גיסו 40 משאיות.

 

 

לא כדאי לך לדעת לאן מדאחות הקירור גוייסו

פורסם

לצערנו זה פורסם. הן לא יוכלו לשוב לתפקידן המקורי

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 8.11.2023 בשעה 23:44, om2 כתב:

ככה שיכול להיות שתקבל בסוף המלחמה 4000-7000 אלף, אבל יצרו לך ברכב נזק של 10 אלף

ואז לך תרדוף אחריהם, וזה לא פשוט

להבנתי הכול מתועד טרם קבלת הרכב.

כלומר אם צה"ל גרם לנזק הוא יצטרך לדאוג לתקן אותו.

בנוסף ראיתי במסמכים של רכב מגויס כלשהו שיש גם תהליך של שמאי במידת הצורך בהחזרת הרכב. לא יודע איך זה יעבוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

ככה נראה טופס קליטה / שחרור. למשאיות קירור שלא הובילו רק מוצרי מזון, יש תהליך ניקוי ספציפי, רק לאחר מכן שחרור.

 

 

Screenshot_20231110_181733_Gallery.jpg

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 7.11.2023 בשעה 17:04, dorsht כתב:

לא מבין למה לא יכלו לשכור איזו ברלינגו או קנגו מאחת מחברות ההשכרה בארץ

לא צריכים "לשכור" מהם, אפשר פשוט לגייס כמו שמגייסים את הרכבים הפרטיים (התשלום יהיה משמעותית פחות מהשכרה). היה על זה איזשהו אייטם - משהו אדיוטי שלא ממש הבנתי את ההיגיון מאחוריו, שלפי תנאי הביטוח של חברות הליסינג אסור לרכבים שלהם לצאת מחוץ לשטחי ישראל ולכן לא ניתן לגייס את הרכבים האלו. צה"ל, לדעתי, לא ממש צרך להסתמך על הביטוח הרגיל, ולכן לא הבנתי איך רכבים פרטיים כן ניתן לקחת מחוץ לגבולות ישראל ורכבים של חברות השכרה/ליסינג לא ניתן.

פורסם
בתאריך 8.11.2023 בשעה 23:44, om2 כתב:

בערך

100 ש"ח ליום למכונית קטנה

300 לטנדר מסחרי

500 למשאית קטנה

זה מדהים, כי לא רק שמגייסים להם את הרכב וקורעים אותו, גם משלמים להם הרבה פחות ממה שיעלה להם לשכור רכב חלופי זמני לצורכים השוטפים שלהם. אז בעצם אלו שמגייסים להם את הרכב משלמים מכיסם על זה שהרכב שלהם מגוייס.

פורסם
לפני 31 דקות, Fazer כתב:

נאי הביטוח של חברות הליסינג אסור לרכבים שלהם לצאת מחוץ לשטחי ישראל ולכן לא ניתן לגייס את הרכבים האלו.

מבחינת צה"ל זה כבר שטח ישראל

1500807-d75cdbcd435473b2ba085739ff09a7cf.jpg

לא יודע מה יהיה אח"כ

פורסם
לפני שעה, yuvalganim כתב:

אבל סיטרואן ברלינגו וג'אמפי אלו סוסי עבודה רציניים שמשתמשים בהם בכל מקום

 

בהחלט, קיבלנו ברלינגו ידנית עם 560,000 ק"מ, נוסעת כמו גדולה.

פורסם

רק אותי מצחיק שם המשפחה של האלוף משנה בכתבה ? 😆

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...