Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

מתחדש ב V40 סוף 2015 מנוע וולוו 190 כ"ס. Rdesign. רוצה לעשות לה ישור קו ולהביא חלפים מחו"ל. קראתי את השרשורים של מחזיקי הוולוו אך רציתי עזרה בבקשה בכדי לא לטעות בהזמנת המק"טים, יש שרשורים של XC60 או S60, אני חושש להתבלבל.

 

אשמח להכוונה עם מספרי המקטים/ האתרים שכבר הזמנתם מהם:

 

1. בית נשם מנוע

2. רצועת תזמון

3. מותחנים לרצועת תזמון

מחליפים עם זה משאבת מים ?

4. פילטר אויר

5. פילטר דלק

6. פילטר שמן

7. תושבת מנוע תחתונה (שמאל)

8. תושבת מנוע עליונה גדולה (ימין)

9. משולשים 

10. שמן מנוע

 

כל עזרה תתקבל בברכה !

 

שנה טובה לכולם !

 

@yairw

@אייל

@shilo_v

@zvit

@ד ו ד

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אישית אני לא מזמין חלפים מחו"ל (חוץ מחלפים למכוניות האספנות שלי) כי אני עצלן, וכי בדרך כלל רוב הוולוואים שהיו לי היו באחריות.

 

בדוק את החנות הזאת: https://www.euspares.co.uk/original-parts/volvo/v40-kombi/v40-hatchback/116592-t4

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

 

עריכה: עניתי ליאיר וצבי ענה בו זמנית

לפני 7 דקות, zvit כתב:

 

תודה רבה. אני מהסלולרי (גלקסי), מדף הפתיחה / תפריט ל V40 שום לינק לא נפתח...

 

ד.א.

האם המנוע זהה לחלוטין ל S60 ?

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

הנסיון שלי בהזמנת חלפים מחול מצוצמת מאוד, בעבר הייתי בקשר עם חנות באנגליה שכנראה נסגרה. מציע שתתחיל בבדיקות זמינות ומחירים בחנות CARS245  שמוכרת כאמינה עם מחירים סבירים, שרות לקוחות מעולה וכל שאלה נענית כמעט במיידי. עדכן התפתחויות שעשויות לעזור לחברי הפורום

פורסם (נערך)

@ST12345 שים לב שהיו עדויות לצריכת שמן מוגברת בשנים 2015-2016 במנוע הזה של וולבו שנפתרה באיזור 2017, מצרף לך שרשור מהפורום פה, הייתה איזשהי בעיה עם טבעות האטימה לפי מה שהבחור פה מספר:

 

 

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

דבר ראשון תתחדש ותהנה!

אנסה לעזור לך מחר כמה שאצליח ומהסתכלות קצרה על הרשימה שלך אתה יכול להוריד את השמן שיהיה זול יותר בארץ (עד 200 ש"ח שמן של קסטרול המומלץ ע"י היצרן), בגלל שעלות המשלוח תלוי ישירות במשקל ובנפח המשלוח ולזה יש להוסיף את המע"מ אם צריך ככך שיכול מאוד להיות שגם את המשולשים יהיה עדיך לרכוש מהארץ, ואולי גם את פילטר האוויר בגלל הגודל (אם זה הפילטר העגול שהוא תופס נפח גדול יותר). 

שנה טובה!

"Dust in the wind, All we are is dust in the wind"

 

 The first love - Peugeot 205> Citroen Saxo> Fiat uno> Hyundai Lantra> Suzuki Belano> Peugeot 306> Volkswagen Polo> Seat Cordoba> Honda Accord> Subaru Impreza>Mazda 3 Spirit>VOLVO V40 KINETIC PLUS

פורסם

@Jeka88 הבעיה ברינגים היתה בעיקר ב-2014 ואולי זלגה לתחילת 2015. המכונית המדוברת היא מסוף 2015, ולכן רוב הסכויים שזה לא רלוונטי עבורו. כמו"כ ברוב המנועים התקלה מופיעה באיזור 150000 ק"מ, שהרכב הזה עבר כבר לפני כמה עשרות אלפי קילומטר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה לכולם!

הרכב עבר בדיקה מדוקדקת שלי, עד רמת כל כפתור, לאחר מכן עבר בדיקה ע"י 3 בוחנים בסופרפרונט חדרה, ולאחר מכן נלקח בהמלצת Zvit לבדיקה אצל נור המהיר בקלנסואה שכללה גם פירוק פלאגים. האוטו יצא במצב מעולה מבחינת מנוע, תאונות, גיר וכו', רק עם לא מעט טיפולים ובלאי שמצטבר עם עליית הק"מ.הוא עבר טיפול רגיל לפני כחצי שנה אבל צריך טיימינג מתי שהוא בקרוב. שוב, האוטו כמעט לא נוסע ועיקר המטלה שלו כרגע זה לקחת את הבן שלי לגן מרחק 300 מטר מהבית, ולהעביר לאבא את הגירודים כמובן.

קראתי את השרשור על תקלות אופייניות ואף נכנסתי לפורום בריטי עם אותם הדיווחים. אם האוטו יאכל שמן, אז שיהיה לו לבריאות (נוסע כ 2000 ק"מ בשנה, ועכשיו אולי גם פחות), אצלינו רגילים לאכול הרבה שמן בבית...זה בריא...(:-

 

מי שיוכל להצמיד לי מספרי מק"טים לחלפים- תבוא עליו הברכה:

 

1. בית נשם מנוע

2. רצועת תזמון

3. מותחנים לרצועת תזמון

מחליפים עם זה משאבת מים ?

4. פילטר אויר

5. פילטר דלק

6. פילטר שמן

7. תושבת מנוע תחתונה (שמאל)

8. תושבת מנוע עליונה גדולה (ימין)

9. משולשים 

 

שנה טובה לכולם, ותודה מיוחדת ל zvit  ול yair על ה  Offline support !

  • מצחיק 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קודם כל תתחדש! 

מה קרה ל5008? 

 

ניסית גם חנויות חלפים? פשוט לפנות אליהם עם רשימה - למשל just motor של אבי פרטס. 

מעבר לזה אתה יכול לפנות למחסן של מוסך מורשה ולבקש את המק"טים והצעת מחיר מסודרת. 

 

ומשם כבר לאתר דרך גוגל כל חלק. 

 

ממליץ גם לחפש סרטונים של תחזוקה באתה צינור (דהיינו יו-טיוב), אפשר למצוא ככה בד"כ את רוב המידע אם לא את כולו לגבי המנוע והשנתון והרכב. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

פייי...לא עדכנתי מלא זמן...חייב כאן שרשורים, מקווה שלא תשלחו לי הוצאה לפועל.

בפברואר שנה שעברה הרי הזמנתי 5008 חדשה מהליסינג, מכרתי את שלי וקיבלתי אקסטרייל דיזל כחלופי. לצערי אבא שלי היה במצב בריאותי לא טוב והייתי כמעט כל יום נוסע מעמק חפר לבי"ח פוריה ליד טבריה או לבי"ח השיקומי שם. הניסאן גמר אותי בכל נסיעה, הייתי יוצא עם כאבי גב, ולא יכולתי לחכות ל5008 שהתעכב כל פעם, אז אמרו לי לקחת בינתיים C4  חדשה 7 מושבים עד מרץ 23 וכשיגיע הפיז'ו נעשה החלפה פנימית בחברה. ומאז המחירים עלו בליסינג, לי אין כוח לרדוף אחרי החברה החדשה שקנתה את החברה שלי,  וה C4 עושה עבודה מעולה, עוד מלחכת באגטים בחניה, אז השארנו אותה.

את הבימבה שהחליפה את המונדאו נמכור, ונשים לנו צעצוע בחניה, שיהיה עם מה להתעסק, הרי ממילא אין לי חיים...(:-

תמונות...אוי אוי אוי, בחטאינו. אני אביא את הרכב מחבר רק היום בערב, מחר לא בטוח שאספיק לצלם, שישי על הבוקר עולים צפונה, אז ללא נדרים, בחול המועד שוטף פלוס 90 אפתח שרשור ואוסיף תמונות. בגלל שעושים אצלי עבודות אי אפשר לחנות בחניות, אז  ככל הנראה האוטו יהיה בחצר האחורית של השכן שלי בשבועות הקרובים.

 

ושוב- אם למישהו יש מקט"ים - זכה !

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345
  • אהבתי 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

כנראה שלא התכוונתי כמו שצריך בתפילת הפרנסה ביום כיפור...IMG-20230927-WA0020.thumb.jpg.9bc5d79970142eff409b249c7daf0012.jpg

IMG-20230927-WA0021.jpg

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

קודם כל לרכב ותיק יש 25% הנחה על חלקים במוסכים מורשי יבואן . 

דבר שני נסה ליצור קשר עם אסף אסרף מהפורום ותתיעץ איתו לגבי הטיפול הבא עליך לטובה . 

אם לא הלך תמיד אפשר לטפל במוסכים מתמכים כמו מוסך ישראל בתל אביב או תמיר בקרית עקרון או שי געש בחולון . 

גילוי נאות , לא מכיר אותם רק קראתי עליהם ביקורות טובות, אבל הצעת מחיר שקיבלתי מתמיר מול 25% הנחה במורשה יבואן מבטלת את הצורך להגיע למוסכים מתמחים מבחינתי . 

ההצעה שקיבלת מדבר על מחיק מחירון לעבודה וחלקים ולא כוללת הנחות על עבודה ואת 25% הנחה על חלקים . תבדוק , אולי תופתע לטובה 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפני 51 דקות, ST12345 כתב:

כנראה שלא התכוונתי כמו שצריך בתפילת הפרנסה ביום כיפור...IMG-20230927-WA0020.thumb.jpg.9bc5d79970142eff409b249c7daf0012.jpg

IMG-20230927-WA0021.jpg

 

על מה זה?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...