Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מהמורשה יבואן, מבקשים ממני ליישור קו רק כיליה אחת וחצי אונת כבד, לא משהו רציני. ביקשתי את הצעת המחיר בכדי לקבל מקט"ים של החלקים, להזמין מחול, ומה שאפשר להחליף במוסך מתמחה, אז מחליף שם.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אז עושה רושם שקיבלת את המק"טים הדרושים,

עד כמה אתה מוכן לעשות בעצמך דברים? עוצר בהחלפת פילטר מזגן/אוויר או שמתקדם יותר?

 

שים לב שנוזל בלמים דחפו לך שם בשני שורות נפרדות! מריח כמו כפילות

 

במחיר שנתנו לך על פילטר מזגן, קניתי מחו"ל את הרמה הגבוהה ביותר של MAHLE, לא רק פחם פעיל אלא גם שכבה אנטי בקטריאלית ונשאר לי עודף של יותר מ50% העלות לאחר משלוח

אני גם החלפתי את לוכד השמן באחד מקורי בהמלצת מומחה, אבל בדיעבד, יכלתי לקנות קיט תיקון או אחד שלם חלופי במחיר נמוך דרסטית!

המון חלקים שהמומחה כיוון אותי למקורי בלבד, יכלתי לקנות זול משמעותית כתחליפי, לרוב מהחברה שמייצרת עבור וולוו, רק בלי הטבעה של וולוו.

 

חיישן לחץ דלק מיוצר ע"י בוש עבור וולוו, רכשתי של בוש ללא הלוגו של וולוו (רבע מחיר), אחד לאחד אותו המוצר, עובד ללא דופי עד כה.

 

פילטרים למינהם, רכשתי את הראשונים מקוריים, כאשר סופקו ראיתי איזו חברה ייצרה אותם עבור וולוו וקניתי ישירות את המוצר שלה ללא הלוגו, משמעותית יותר זול, עושה את אותה העבודה.

 

 

 

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)

וואוו, תודה רבה. אז אפשר פרטים בבקשה? אם לוכד השמן זהה זה מצוין בשבילי ( החלופי) ואם אפשר בבקשה לינקים לפילטרים כי פרסמת כמה לינקים ואני לא בטוח לאיזה אתר אתה מתכוון, תודה. 

 

באמאזון Novaparts פחות מ 50 דולר

 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.amazon.com/NOVAPARTS-2014-2021-Cylinder-32140004-32242753/dp/B09NDH3KK6&ved=2ahUKEwi1is3BqMuBAxXb0wIHHeXnDGIQFnoECBMQAQ&usg=AOvVaw2rRDrAHk-mMfPctvCJbpr4

 

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)

ומצאתי סרטון להחלפת הנשם / Oil Trap.

 

 

את פילטר הדלק ראיתי ליד הגלגל האחורי, לא נראה לי מסובך, רק צריך ליפט או בור שתהיה גישה, וכרגע קצת אין לי כזה. אולי להרים עם ג'ק מאסיבי - זה יש...

שמן מנוע צהוב ויפה, עבר טיפול לפני כחצי שנה ו 3,000 ק"מ; אז פילטר שמן לא חייב כרגע.

 

האם החלפת טיימינג מחייבת גם החלפת משאבת מים בדגם הזה ?

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 32 דקות, ST12345 כתב:

האם החלפת טיימינג מחייבת גם החלפת משאבת מים בדגם הזה ?

 

לא, אבל יש שמחליפים כתחזוקת מנע.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

תודה. אני גם רואה שבחלק מהמקרים היא נמכרת עם הקיט טיימינג. שאלת הדיוט: מה מהרשימה שיש לי עלול להשפיע על נוחות הנסיעה והרגשת בורות קטנים ופידבקים של כביש משובש בעיר?

תושבות המנוע? המשולשים? או שילוב של שניהם ?

 

מוסיף גם את @misterb

ואת @banji man שהחזיקו כאלה.

 

תודה לכולם !

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
לפני 22 שעות, ST12345 כתב:

זה מהמורשה יבואן, מבקשים ממני ליישור קו רק כיליה אחת וחצי אונת כבד, לא משהו רציני. ביקשתי את הצעת המחיר בכדי לקבל מקט"ים של החלקים, להזמין מחול, ומה שאפשר להחליף במוסך מתמחה, אז מחליף שם.

ונראה לי שוולבו ירדה מהפרק... 

 

תודה לך! אמנם החג הזה קצת כואב אבל שתדע שהצלת יהודי אחר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 57 דקות, lanosforce כתב:

ונראה לי שוולבו ירדה מהפרק... 

דווקא אתה? שעושה כל כך הרבה ברכב לבד?

החלפים המקוריים יקרים יותר מהרגיל, נכון, אבל את רוב העבודות אתה יכול לבצע בעצמך ולחסוך המון

כבר חתמתי...

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

ונראה לי שוולבו ירדה מהפרק... 

 

תודה לך! אמנם החג הזה קצת כואב אבל שתדע שהצלת יהודי אחר. 

 

אני נוסע על וולוו והגבתי מקודם לגבי העלויות . 

לא ראיתי מה המחיר הזה כולל אבל לדעתי יש טיפול טיימינג שעולה כמה אלפים ובלי קשר כתבתי גם מקודם שלרכבים מעל גיל 5 יש 25% הנחה על חלקים ובד"כ גם 5% על עבודה . 

הרכב שלי בן 6 וחצי כמעט קניתי אותו לפני שנה וחצי והוא כבר עבר שני טיפולים . 

לא הרבה יותר יקר מטויוטה אוריס שיש לנו , מנוע וגיר סופר אמינים ויתר המכלולים של ה V40 אחרי שחפרתי הרבה (לפני הקניה) גם לא יכניסו אותך למוסך על גרר .

המחיר שפותח השרשור הציג לדעתי לא כולל שום הנחה ואם אתה שוקל רכב כזה אז גם את זה כתבתי מקודם , יש כמה מוסכים מתמחים של וולוו (כמו רון ל VAG או גבע ל PSA ) במחירים נמוכים יותר עם המון ביקורות טובות ברשת . אתה מוזמן לבדוק מול אותם מוסכים עלויות של טיפולים ואז תחליט . 

 

עורך כי עשיתי גוגל לחפש משהו ופתאום צץ לי השרשור הזה מלפני 5 שנים שגם בו אני כותב אותם דברים בלי לדעת ש 4 שנים אחרי אותו שרשור גם לי תהיה וולוו 2017. 

 

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
לפני 59 דקות, nepet כתב:

ובלי קשר כתבתי גם מקודם שלרכבים מעל גיל 5 יש 25% הנחה על חלקים ובד"כ גם 5% על עבודה . 

נשמע מעניין, נכון גם במוסכים מורשי  יצרן. תוכל לתת פרטים , בכל זאת מדובר בחיסכון משמעותי .

פורסם
לפני 4 שעות, ST12345 כתב:

http://www.handsfree.co.il/pl_product~854861~43~0.htm

 

למה? ה DS מסיימת שרות? או הסובארו ?

 

דבר אחר:

תושבת פרוקליפ לטלפון סלולרי לוולוו V40

 

image.thumb.png.95cc813bb7208d64db19179a972cac26.png

נראה לי שאני יוצא משירות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 4 שעות, ST12345 כתב:

http://www.handsfree.co.il/pl_product~854861~43~0.htm

 

 

דבר אחר:

תושבת פרוקליפ לטלפון סלולרי לוולוו V40

 

image.thumb.png.95cc813bb7208d64db19179a972cac26.png

 

תושבת מעולה. ממליץ בחום!  

שמח לראות שהשרשורים הישנים  שלי מועילים לקהילה. 
כשאני התחלתי היה מעט מאוד מידע מקומי רלוונטי,  היום יש כבר קהילה תוססת שמשתפת את המידע.
אגב, צריך לעדכן את הפוסט עם התקלות האופייניות לדגם.    נתקלתי בבעיות נוספות, לא משהו קריטי אבל עדיין קורה פה ושם.

 

 


 

S60 Rdesign

פורסם
לפני 3 שעות, ד ו ד כתב:

נשמע מעניין, נכון גם במוסכים מורשי  יצרן. תוכל לתת פרטים , בכל זאת מדובר בחיסכון משמעותי .

פרטים :

אני מטפל במוסך הראשי של וולוו בראשלצ, כשאני מקבל הצעת מחיר לטיפול היא לא כוללת הנחה , רק מחיר רגיל של שעתון יצרן וחלקים. 

רכב מעל גיל 5 מקבל הנחה של 25 אחוז על חלפים במוסכי היבואן ובטיפול האחרון בלי לבקש קיבלתי גם 5 אחוז הנחה על העבודה . 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

טוב, אז מצאתי והזמנתי oil trap/ בית נשם אבל מתקשה עם התושבות. נראה שגם אצטרך להחליף שמן גיר.

 

יש למישהו לידים?  

 

עדיין לא מזהה מציאות עבור:

 

31359642 תושבת מנוע עליונה
32222136 תושבת מנוע שמאל
31359635 תושבת B4204T11/19

 

31430015 רצועת אביזרים 
32213096  קיט טיימינג

 

תודה לכולם !

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...