Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אני שוקל לקנות ניסאן מקסימה שנת 2020,  רציתי לשאול מה דעתכם על הרכב.

איך הוא מבחינת נושא האמינות, מחלות ידועות אם יש.

ומחירי חלפים פחות או יותר.

התלבטות הגדולה שלי היא בין ה מאזדה 6 למקסימה. הם באותו מחיר פחות או יותר אבל המקסימה נותנת הרבה יותר ״אוטו״ במחיר הזה

פורסם (נערך)

רכב מעולה. חזק מאוד, יציב, מרווח ויפה 

אמינות מעולה של המנוע 3.5 ליטר וגם הגיר למרות שהוא רציף של ניסאן דווקא הדגם הזה יותר עמיד ואמין בסך הכל.

מחירי חלפים ממוצעים כי זה לא רכב יוקרה, אם תזמין מחול יעלה לך זול יותר כמובן. ממליץ להחליף שמן גיר לפי הוראות היצרן דבר שבארץ מדלגים עליו וככה גם תאריך את חיי הגיר ותפקודו. 

מתחרה ראויה מאוד היא שברולט אימפלה 3.6 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם

אשמח לעוד חוות דעת על האמינות ומחיר טיפולים/חלפים.

מבדיקה אצל חבר הוא אמר שמחיר טיפול רגיל זה באיזור ה 2000 שקל, ומחיר משולשים לצורך העניין הוא כ3500 שקל למשולש.

לא יודע עד כמה מה שהוא אמר נכון. איך המחירים האלה ביחס לממוצע בשוק?

ויש לרכב מחלות ידועות? משהו שכדאי לבדוק לפני הרכישה?

פורסם
לפני 4 דקות, KingLBJ23 כתב:

אשמח לעוד חוות דעת על האמינות ומחיר טיפולים/חלפים.

מבדיקה אצל חבר הוא אמר שמחיר טיפול רגיל זה באיזור ה 2000 שקל, ומחיר משולשים לצורך העניין הוא כ3500 שקל למשולש.

לא יודע עד כמה מה שהוא אמר נכון. איך המחירים האלה ביחס לממוצע בשוק?

ויש לרכב מחלות ידועות? משהו שכדאי לבדוק לפני הרכישה?

בלי קשר לחוות דעת נוספת שתחכה לה, החבר שלך טועה או שהוא מטפל במוסך מאוד יקר כי למקסימה אין שום דבר מיוחד בטיפול שצריך להעלות אותו ל2000 שקל, פילטר שמן, אוויר ושמן עולים מקסימום 1400 עם עבודה בארץ במוסך שנחשב יקר, והרבה פחות אם תקנה שמן בנפרד ופילטרים מחול או תטפל במוסך סביר.  אולי הוא מטפל במוסך יבואן הכי יקר ודוחפים דברים או שהם סתם יקרים מאוד בעבודה ובחלפים.

ראה בcars 245 ובאתרי חלפים אחרים כל פילטר או פלאג עולה מחיר ממוצע לגמרי

לפי מה שאני יודע גם משולש פה לא עולה 3500 במחיר רגיל, אפשר להביא חליפי באיזור 450+ עבודה ומקורי לכיוון 1500-1800 + עבודה אז לא רואה איך החלפת משולש היא 2000 שקל עבודה. אם כבר הבעיה פה היא שאין חלקים זמינים בכל המוסכים אז צריך למצוא מקום שיש לו חלקים בהישג יד במחירים טובים

 

פורסם

קרסו הוא יבואן יקרן. הטיפולים והחלפים יקרים בהתאם. ברכב כזה לא הייתי משתמש בחלפים תחליפיים - אבל אפשר לחסוך אם תביא חלפים בחו"ל בעצמך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר בבקשה קישור לקניית חלפים מחול? סתם בא לי להציץ ולראות את מחיר החלפים פחות או יותר..

ומה לגבי מכס ? זאת לא תהייה בעיה להביא מחול? תקינה וכאלה..

פורסם
לפני 5 דקות, KingLBJ23 כתב:

אפשר בבקשה קישור לקניית חלפים מחול? סתם בא לי להציץ ולראות את מחיר החלפים פחות או יותר..

ומה לגבי מכס ? זאת לא תהייה בעיה להביא מחול? תקינה וכאלה..

https://cars245.com/en/catalog/car-nissa.14108.128852/ כל החלפים פה הם באיכות סבבה, והמשלוח הכי זול כמעט, אפשר לראות לפי הכוכבים בצד את הדירוג של כל חלף, אני אצרף פה עוד 2 אתרי חלפים לפי קוד חלק, ואחד שאתה שם את המספר שלדה ברישיון והוא נותן לך את הקטלוג קודי חלפים. 

 

https://burjauto.com/ - אתר חלפים מקוריים בלבד מדובאי

https://partsouq.com/ - אתר חלפים+ שרטוטים וקטלוג קודי חלקים לפי מספר שלדה

https://www.amayama.com/en - אתר חלפים מקוריים 

 

מכס זה תלוי בחלק, פילטרים וחלקים כמו חיישנים, כפתורים, נורות וחלקי פנים עוברים בלי בעיה, דברים כמו רפידות, צלחות, פנסים וחלקים בטיחותיים צריך שיהיה להם תקן לפי דרישות משרד התחבורה, מאמין שלא תצטרך חלקים כאלה להזמין כי יש אותם דווקא בזול בארץ 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 49 דקות, zvit כתב:

קרסו הוא יבואן יקרן. הטיפולים והחלפים יקרים בהתאם. ברכב כזה לא הייתי משתמש בחלפים תחליפיים - אבל אפשר לחסוך אם תביא חלפים בחו"ל בעצמך.

קרסו??  מי זה קרסו???  אמור מעתה - פריזבייייי !!!😉

 

יקרן זה לא מילה... תראו לי עוד יבואן שקיים פה עוד לפני קום המדינה, שמוציא מיליונים על "מיתוג מחדש" שכל תכליתו הוא למחוק את 

השם של קרסו....  מה יש לומר - הם הרוויחו את זה ביושר...

 

לגבי טיפול במקסימה - הייתי שואל גם בפורום הנכבד הזה האם מישהו מכיר מוסך פרטי שמתמחה גם במקסימה, כי ברור שפות"ש יוכל 

לחסוך הון קטן אם יטפל בפרטי שמבין עניין.

  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

לפני שנה שכרתי מקסימה בארה"ב
מבחינת מנוע וביצועים, באמת רמה מעל המאזדה
גם הגיר הרציף - מעולה, מרגיש כמעט גיר רגיל
לדעתי הן לא הגיעו עם מערכות בטיחות מקוריות
תוסיף רכב שנמכר בארץ בכמויות קטנות, שוק חלש, יבואן מאפן, חלקים יקרים, זמינות חלקים... בקיצור טוב ככל שיהיה, לא הייתי נוגע

AIL4fc-3T0aAkj56QBBiuuJfGsbnFZ7Xl9exFf9npHf2Dy0FbTQAYLNwU9M-LrQnaN685z1Ce4_-ZNodOr-Gv20bb3yduk7sZyp0Mjo-qcsiim1kRjIyh1kczjgjp1TP-CzJ0eBXBO6Kw_fH9f_E0qmDkGShYfqHEcrnZ7-vtyg_L1HshuU2JEravSFLtD4FGlZuckGzsKbO9ogcr-2om20FC6dvRYOGn9AuyPbK4ajTw-79qXQHXVRbm14sX2-e4LeJSOZpXaT5qjmQxS-ChdoanfgHHm9iAaA4y-Warcj7J7sJJNrsdEX6w3y-IghPGtEssIUl8q9nlp-VB3ACILc_nZcV-s56gwFHpvzbGlSPA9UXIMRvMbO0x_wvGCozlJvK311_xHznK2pL5I9LQE03iqoiYxtlxEmOeaoiBuOUBuPNQplf75wvq-OUBKM5WeN_hGhSDWXUTZMjk-xyCJxdvUa8hY49FIMeKfCAMjzfF9P2KBWHGH-UE4-bZS4nvhSu8Q_yvhn0Os_kQZpZnQaQ8BgTtEVXc0L3u5s3cVEUSehqqIHNQRLPSjFmMt5XUG24cwmX063uqlJ4GsCIBWJzbcV2RbMSXnJ23fJRjdERcAbkJ6PEQ65ZoqbZXXXR7qnteOfDUUICKA-SZ9AYl8_Z84jT7p7Wbj8OxfQOYvZ-A0nwD4WGapzZAyGyjQi_HLVeTBMitKYO_FcBE-nKbhQNHJKih8adnFXio_5XJ5izar05faiONshz9Zw7uMGbrXhG5Kt-zCKJttMUpraCuxLBaa5j_-h9pUzJNcYKBZEERZTrpJp3EmHUNbWKQ8VkT-w5EYZRFV1R7rvEY7sWPB9q8DWi1-9rIvXRHymKHrYsaZ_eWOsMwfcS4-B9gQQuYwnKZQPhunz-wwqXQmcTq7gH-2M=w1241-h931-s-no?authuser=0

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 6 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

קרסו??  מי זה קרסו???  אמור מעתה - פריזבייייי !!!😉

 

יקרן זה לא מילה... תראו לי עוד יבואן שקיים פה עוד לפני קום המדינה, שמוציא מיליונים על "מיתוג מחדש" שכל תכליתו הוא למחוק את 

השם של קרסו....  מה יש לומר - הם הרוויחו את זה ביושר...

 

לגבי טיפול במקסימה - הייתי שואל גם בפורום הנכבד הזה האם מישהו מכיר מוסך פרטי שמתמחה גם במקסימה, כי ברור שפות"ש יוכל 

לחסוך הון קטן אם יטפל בפרטי שמבין עניין.

לגמרי בעייתיים, אפילו רציתי להשיג ספר רכב לניסאן שלי, שלחתי כמה אימיילים שבסופם התקשרו אליי במיוחד להגיד לי שאיכשהו אין להם עותקים מהספר רכב שלי כי עברו כמה שנים מהשיווק שלו

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 12 דקות, nissan1211 כתב:

שאיכשהו אין להם עותקים מהספר רכב שלי כי עברו כמה שנים מהשיווק שלו

נסה בקישור הזה.

https://cdn.dealereprocess.org/cdn/servicemanuals/nissan/2020-maxima.pdf

 

לא כמו לדפדף בעברית, אבל יותר טוב מכלום...

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

אני אשמח אם מישהו ימליץ לי על הדרך על מוסך שמתמחה במקסימות.

ועוד כמה חוות דעת על אמינות/חלפים/וזמינות שלהם.

 

פורסם

רכב מרשים ומפנק רק שים לב שצריכת הדלק שלו מתאימה לך, לא סתם קונים אותם (או קנו עד לאחרונה) בכמויות בארה"ב.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

בגדול אני קונה את הרכב מחבר.

הוא מוכר לי במחיר ממש מפתה, כ40 אלף שקל פחות מחירון.

אני מודע לזה שהרכב עם קושי בסחירות, אבל עדיין זה יוצא זול יותר משמעותית ממודעות של אחרים ( שגם הם ירדו ממחיר מחירון עקב הקושי במכירה)

הייתם הולכים על הרכב במצב הזה?

שנעסתי עליה יש לציין הרבה פעמים וכל פעם עולה חיוך, אני פשוט רוצה לבדוק את כל העניין של הטיפולים/חלפים/תיקונים מעבר למשהו רגיל של שמן פילטר שמן ואוויר.

כי הרכב עכשיו בן 3, ובגיל הזה מתחילות לרוב הבעיות.

יש כאן מישהו בפורום שמחזיק מקסימה ?

פורסם

אם מטפלים לפי הספר הבעיות יתחילו להגיע עוד לא מעט שנים. אוי ואבוי אם הבעיות היו מתחילות אחרי 3 שנים.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...