Jump to content

KingLBJ23

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של KingLBJ23

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

12

מוניטין

  1. בשורה תחתונה, אם כל שאר המדדים תקינים מלבד גזים במיכל קירור. הייתם מבצעים ראש מנוע? או שמחכים עם זה?
  2. הצינור התפוצץ לדעתי בגלל המאוורר מנוע התקלקל , כמובן שזה ביצה ותרנגולת ולא באמת ניתן לדעת. אבל במהלך השבוע שנסעתי מאז שהחלפתי צינור ואת המאוורר מנוע , אין התחממות , אין ״טחינה״ בנוזל קירור אן בשמן מנוע, אין עשן לבן מהאגזוז . בעצם כל התסמינים של ראש לא קיימים , מלבד הבדיקה הכימית שהמוסכניק עשה מהנוזל קירור
  3. הרכב המדובר הוא פורד מונדאו 2012 מנוע 2000 טורבו. ומה לדעתכם המחיר הסביר לשיפוץ ראש מנוע ?
  4. כן אני מבין שזה מהמנוע , אבל האם הדבר אומר בהכרח שצריך לבצע שיפוץ ראש ? והאם אפשר להמשיך לנסוע ככה כל עוד אין תסמינים אחרים ? כגון התחממות , איבוד מים וכו ..?
  5. אהלן חברים , לפני מספר ימים התפוצץ לי צינור מים, כנראה עקב מאוורר מנוע שהתקלקל. הצינור התפוצץ לא בנסיעה אלא דווקא לאחר שהחנתי את הרכב. כמובן שגררתי את הרכב למוסך , ולא נסעתי בן יותר. במוסך החלפתי צינור מים , ושמתי נוזל קירור מחדש, והחלפתי מאוורר מנוע. שהמסוכניק בדק לי את הרכב הוא אמר שצריך לשפץ ראש מנוע , עקב בדיקה של גזי CO2 דרך הנוזל קירור, לטענתו הבדיקה הזאת בלבד מספקת כדי לקבוע שצריך לשפץ ראש. יש לציין שנסעתי מאז מספר ימים תוך מעקב צמוד אחר הטמפרטורה , וכמות הנוזל קירור במיכל והכל היה תקין. אין הנעה קשה בבוקר , אין איבוד נוזל קירור , חימום מנוע. האם לדעתכם בדיקה של פליטת גזי CO2 לבדה מספיקה כדי לאבחן שצריך לשפץ ראש ?
  6. אהלן חברים, יצא לי לטעות מה ההבדל שבין רכב לצורך העניין עם מנוע 3500 סמ״ק , ללא טורבו, לבין רכב עם מנוע 2000 סמ״ק מוגדש טורבו. ללא קשר לדגם/חברה ספיצפית , לרוב הנתון היבש של כוח סוס יהיה שווה בינהם , כאשר הקג״מ בדרך כלל יהיה קצת יותר גדול ברכב עם הטורבו. כמובן שקשה להשוות בין רכבים היפוטטים ללא דגם וחברה ספיצפית, אבל סתם עניין אותי ההשוואה הזאת שכן איכשהו הנתון היבש דיי דומה בינהם. איזה מבין המנועים יותר ״מומלץ״ לנהיגה ספורטיבית? אז בכל זאת יהיו ההבדלים בין הרכבים ? ומה אתם הייתם מעדיפים?
  7. מיותר לחלוטין , פשוט תשמור על מיכל תמיד מעל החצי , ההוצאות שלך על הדלק בסופו של דבר הם אותו דבר בין אם אתה ממלא כל יום או פעם בשבועיים
  8. אל תחסוך בצמיגים, תחשוב שזה הדבר היחידי שבמגע בכל רגע נתון בנסיעה שלך עם הכביש , בין אם הוא רטוב , נותן ברקס חירום , פונה פניה חדה וכו... ההבדל הוא לא עצום , ו ל4 צמיגים זה יצא פחות או יותר 500 שקל יותר שזה ל 2-3 שנים לרוב
  9. מאייבי תנסה לבדוק, לפעמים גם יותר זול מבארץ למרות עלויות הובלה ומכס ובאמת תנסה קודם לעשות קצת דייטלינג
  10. גש למוסך לצורך הורדת המפלס, זה עניין פשוט שלא אמור לעלות יותר מ 100 שקל בהגזמה. בנוסף חשוב להבין את הפרטים שהובילו למפלס הגבוה ? זאת פעם ראשונה שאתה בודק?
  11. אני הייתי ממשיך לחפש, יש הרבה רכבים בחוץ , אתה לא צריך להתפשר על משהו
  12. גם אני בדעה שהספורטג היא כדאית בהתאם לדרישות שלך
  13. גם אני לקחתי את ה 70 , סתם בשביל הביטחון והשקט הנפשי שלי
  14. KingLBJ23

    צריכת דלק במאזדה 3

    הייתה לי תקופה את הרכב המדובר, וגם לי הייתה צריכת דלק דומה
×
×
  • תוכן חדש...