Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המקסימה מכונית מרשימה ודי אמינה למיטב ידיעתי. החיסרון היחיד הוא היבואן המחורבן שלה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

טוב אני ממשיך ללכת לכיוון המקסימה.

מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד ספר טיפולים של הרכב?

אני רוצה קצת לחשב פחות או יותר מה עלויות הטיפול הסטנדרטיות פחות או יותר לבד

פורסם
לפני 42 דקות, KingLBJ23 כתב:

טוב אני ממשיך ללכת לכיוון המקסימה.

מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד ספר טיפולים של הרכב?

אני רוצה קצת לחשב פחות או יותר מה עלויות הטיפול הסטנדרטיות פחות או יותר לבד

דואג לך😉

מדריך מקוצר מקסימה.pdf ספר טיפולים מקסימה.pdf אחריות ותנאים.pdf תפעול מערכת מולטימדיה.pdf ספר רכב.pdf

פורסם

אוף, ככ הרבה שטויות כתובות כאן.

שמי ליאור, ואני בעל מקסימה 2016 כבר ארבע שנים.

קניתי רכב בן שלוש עם מאה אלף. כרגע הרכב אצלי עם 147 אלף.

ראשית - לגבי החלפת שמן גיר - אין בכלל הוראה יצרן מפורשת לגבי זה - ממליצים רק לקחת דגימה ולפי ההרכב הכימי של מה שנדגם בודקים אם צריך להחליף או לא. מברור שעשיתי במוסך זה לא קורה לפני 180 אלף, אם בכלל.

שנית - הרכב מאוד אמין - לי לא הייתה שם תקלה ברכב, וחוץ מטיפולים שוטפים - שמן ופילטר, מסנן אוויר ורפידות אחוריות וקידמיות שגם החלפתי צלחות פעם אחת  - כלום. הכל חלק.

את הטיפולים אני עושה לבד - מזמין חלקים מאבי בכמה מאות שקלים בודדות וזהו. גם הצלחות והרפידות - לא מקורי אבל חברות איכותיות כמו ברמבו לא עלו הרבה.

ביטוח ממש זול. על XV 2020 שיש לי שלמתי יותר.

מה שכן - רשיון רכב יקר - קח את זה בחשבון. ודלק. הרכב שותה בכמויות. כמו שהבנת, אני לא נוסע הרבה אז לא ממש משנה לי, אבל בתוך העיר 1:6 זה ביום טוב!

חוץ מזה חסרונות - יושבים נמוך מאוד, גם במושב הנוסע וגם מאחור. אם אתה גבוה תתכונן לדפוק את הראש בתקרה. כניסה ויציאה בגלל זה לא נוחות.

יתרנות כבר הבנת לבד - מנוע מטורף. למרות שהיום כבר יש הרבה חשמליות שנותנות פייט...לפני עידן החשמליות כמעט ללא מתחרים בכביש. ומערכת מטורפת של BOSE.

תרגיש חופשי לשאול שאלות.

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, bjlb כתב:

אוף, ככ הרבה שטויות כתובות כאן.

שמי ליאור, ואני בעל מקסימה 2016 כבר ארבע שנים.

קניתי רכב בן שלוש עם מאה אלף. כרגע הרכב אצלי עם 147 אלף.

ראשית - לגבי החלפת שמן גיר - אין בכלל הוראה יצרן מפורשת לגבי זה - ממליצים רק לקחת דגימה ולפי ההרכב הכימי של מה שנדגם בודקים אם צריך להחליף או לא. מברור שעשיתי במוסך זה לא קורה לפני 180 אלף, אם בכלל.

שנית - הרכב מאוד אמין - לי לא הייתה שם תקלה ברכב, וחוץ מטיפולים שוטפים - שמן ופילטר, מסנן אוויר ורפידות אחוריות וקידמיות שגם החלפתי צלחות פעם אחת  - כלום. הכל חלק.

את הטיפולים אני עושה לבד - מזמין חלקים מאבי בכמה מאות שקלים בודדות וזהו. גם הצלחות והרפידות - לא מקורי אבל חברות איכותיות כמו ברמבו לא עלו הרבה.

ביטוח ממש זול. על XV 2020 שיש לי שלמתי יותר.

מה שכן - רשיון רכב יקר - קח את זה בחשבון. ודלק. הרכב שותה בכמויות. כמו שהבנת, אני לא נוסע הרבה אז לא ממש משנה לי, אבל בתוך העיר 1:6 זה ביום טוב!

חוץ מזה חסרונות - יושבים נמוך מאוד, גם במושב הנוסע וגם מאחור. אם אתה גבוה תתכונן לדפוק את הראש בתקרה. כניסה ויציאה בגלל זה לא נוחות.

יתרנות כבר הבנת לבד - מנוע מטורף. למרות שהיום כבר יש הרבה חשמליות שנותנות פייט...לפני עידן החשמליות כמעט ללא מתחרים בכביש. ומערכת מטורפת של BOSE.

תרגיש חופשי לשאול שאלות.

חוות דעת יפה מאוד אבל חייב לציין שהמוסכים בישראל וגם בעולם לא מקפידים על החלפת נוזל גיר למרות שכן צריך וזה בריא לתיבה. אין דבר כזה נוזל שמחזיק מאות אלפים בלי להישחק ולאבד מהיעילות, הנוזל מאבד את היכולות המקוריות שלו לסכך היטב ואת העמידות בטמפרטורות שונות, גם אם אין בו חלקי מתכת בדגימה. הוא הופך לרוב מאדום לחום ואז משחיר ועדיף פשוט להחליף כל 60-80 אלף קמ כדי לשמור עליו. החברה לא רושמת להחליף כי מבחינתם זה יותר משתלם, הנוזל המקורי מחזיק את ה200 אלף שלו ואז יש פגיעה במכלולי הגיר והם מרוויחים על גיר חדש או שהלקוח קונה כבר רכב חדש. לכן עדיף להשקיע כמה שקלים ולרענן 2-3 ליטר מהבורג של הקרטר, אחרת גם אחרי הרבה קמ שלא הוחלף הנוזל בכלל התיבה מפתחת בנוזל הישן והמלוכלך תלות בזה שגלגלי השיניים רגילים לעבוד עם נוזל מלוכלך בחלקיקים ואז כשמחליפים מאוחר מדי זה יכול לגרום להחלקה ולבעיות. 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...