Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין איך שאלה תמה הובילה לתגובות כ"כ רבות.

תודה למשיבים. למדתי דבר חדש- מדבקות PPF.

לגבי חו"ל - לא יודע אם יש תקנים אחרים לרוחב חניות, אבל יש יותר כבוד בין אנשים.

פעם יצאתי עם הרכב במלון שהייתי בו ונסעתי בחניה. במרחק ממני, אשכרה אולי 20 מטר, היה אורח שהתהלך בחניה וממש קפץ בהפתעה וברח הצידה כאילו עוד רגע אני דורס אותו...

זה הצחיק אותי כי חשבתי שהוא אהבל, אבל אחרי כמה שעות ראיתי סיטואציה דומה שבה הנהג עצר (גם במקרה הזה הרכב היה רחוק מהולך הרגל), המתין שהולך הרגל יעבור ויעלה על המדרכה ורק אז המשיך.

או כשאני נוהג בארץ עם אחי שחי בארה"ב ויש הולך רגל שהולך לכיוון מעבר החציה (אבל לא קרוב אליה עדיין) ואילו אני עם הרכב כבר קרוב למעבר החציה - אז אני ממשיך בנהיגה. הוא תמיד אומר לי - בארה"ב היית חוטף על כך דוח. מאז אני מקפיד יותר (ואני חושב שגם בארץ הכניסו תקנה שאי מתן כבוד להולך הרגל שרוצה לחצות מעבר חציה יהיה כרוך בדוח).

אז כשיש כבוד בין נהג להולך רגל וזו כנראה התרבות בחו"ל, אני בטוח שגם אם בחניה יש מרווח רכבים מינימלי, מי שיוצא מהרכב בטח מקפיד מאד לא לפגוע בדלת הרכב שלידו.

×
×
  • תוכן חדש...