Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רכב חדש עם צבע אפור בטון. אני חושש מהצטברות של פגיעות ע"י פתיחה של דלתות.

האם יש לזה פתרון אלגנטי כמו למשל הדבקת פס גומי כלשהו לאורך הרכב?

פורסם

ניסאן אקס טרייל.

אתמול הייתי בשדה התעופה ונהג מונית טיפש הוריד נוסע במקביל לרכב שלי במרחק מינימלי. ההוא כמובן פתח את הדלת והשאיר לי מתנה.

מעצבן.

אני, מאז ומתמיד, כשיוצא מהרכב ויש רכב שעומד לידי, פותח את הדלת שלי כאילו בעל הרכב שלידי עומד ליד ומתצפת עליי. כי אני יודע כמה זה כואב הדפיקות הקטנות הללו.

וכל אחד משאיר לך דפיקה קטנה במקום אחר...

אוקיי, גם קראתי על הציפוי הזה ולא נותר לי אלא לשאול אם יש המלצה על מישהו שיעשה את זה - בשני הצדדים המועדים לפורענות בלבד.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
  • אחראי פורום
פורסם

PPF לא ימנע דנט מול פתיחה החלטית של דלת על דלת (וכולנו מבינים שהטיפוסים האלה פותחים מכל הלב). זה עשוי למנוע קילוף של הצבע, אבל ממש את הפגיעה - לא. בסוף זה פילם דק.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני כשעה, itaysamurai כתב:

PPF לא ימנע דנט מול פתיחה החלטית של דלת על דלת (וכולנו מבינים שהטיפוסים האלה פותחים מכל הלב). זה עשוי למנוע קילוף של הצבע, אבל ממש את הפגיעה - לא. בסוף זה פילם דק.

אבל לא תמיד זו פתיחה "החלטית".  לפעמים גם נגיעה בעוצמה נמוכה גורמת ל"דנט".

אז PPF יעזור לפגיעות כאלו? כלומר ימנע מהן להופיע, או שקל יהיה להסיר/להסתיר אותן לאחר מכן?

פורסם

רק פס קישוט. PPF לא נועד לזה.

חפש באליאקספרס ובחנויות שעושות ציפויים.

מה גם שPPF יקר.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 5 שעות, usafun כתב:

ניסאן אקס טרייל.

אתמול הייתי בשדה התעופה ונהג מונית טיפש הוריד נוסע במקביל לרכב שלי במרחק מינימלי. ההוא כמובן פתח את הדלת והשאיר לי מתנה.

מעצבן.

אני, מאז ומתמיד, כשיוצא מהרכב ויש רכב שעומד לידי, פותח את הדלת שלי כאילו בעל הרכב שלידי עומד ליד ומתצפת עליי. כי אני יודע כמה זה כואב הדפיקות הקטנות הללו.

וכל אחד משאיר לך דפיקה קטנה במקום אחר...

אוקיי, גם קראתי על הציפוי הזה ולא נותר לי אלא לשאול אם יש המלצה על מישהו שיעשה את זה - בשני הצדדים המועדים לפורענות בלבד.

אתה צודק וה ממש כואב בלב לחוות את זה. 

כמעט רק מי שהרגיש את עגמת הנפש הזו נזהר בזה גם כלפי רכבים אחרים.

לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

PPF לא ימנע דנט מול פתיחה החלטית של דלת על דלת (וכולנו מבינים שהטיפוסים האלה פותחים מכל הלב). זה עשוי למנוע קילוף של הצבע, אבל ממש את הפגיעה - לא. בסוף זה פילם דק.

את האמת אני לא מומחה בזה, אבל ראיתי דברים ש ה ppf הזה הציל, וגם דברים כמו דלתות, ואבנים שנופלות ממשאיות כשאתה נוסע אחריהם.

פורסם
לפני שעתיים, cohen motor 377 כתב:

אתה צודק וה ממש כואב בלב לחוות את זה. 

כמעט רק מי שהרגיש את עגמת הנפש הזו נזהר בזה גם כלפי רכבים אחרים.

את האמת אני לא מומחה בזה, אבל ראיתי דברים ש ה ppf הזה הציל, וגם דברים כמו דלתות, ואבנים שנופלות ממשאיות כשאתה נוסע אחריהם.

יש רכב שאין לו דפיקות כאלו???
 

פורסם

מבאס ביותר, אבל זה כמעט גזירת גורל. השכנים עם הילדים שהחנייה שלהם צמודה לשלנו בבניין, כבר השאירו לי בכנף הרכב צלקות במספר דו ספרתי מרוב פתיחת דלת אחורית לא זהירה. אז אנחנו ביחסי טובים והערתי להם פעם-פעמיים, אבל מה כבר אפשר לעשות. שלא לדבר על חניונים וקניונים, לך תדע מי חסר האכפתיות שנצמד אליך. עם הזמן, התיישנות הרכב וריבוי השריטות - הכאב פוחת ☺️

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

להשתדל לחנות גם בחניונים/קניונים בחניות יותר מרווחות ויותר מרוחקות, זה עוזר אבל לא מונע
מול שכן... איו מה לעשות מלבד חציצה פיזית

תשמע, בסוף כולם חוטפים. זה מעצבן אבל בלתי נמנע
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • אחראי פורום
פורסם
לפני 11 שעות, usafun כתב:

אבל לא תמיד זו פתיחה "החלטית".  לפעמים גם נגיעה בעוצמה נמוכה גורמת ל"דנט".

אז PPF יעזור לפגיעות כאלו? כלומר ימנע מהן להופיע, או שקל יהיה להסיר/להסתיר אותן לאחר מכן?

מן הסתם שהוספת פה שכבת הגנה, לא טענתי שזה לחינם.

דנט זה כבר מעיכה, זו פתיחה ממש לא זהירה.

כל מה שפחות מזה, בוודאי. יש כאלה שנגמרות בשפשוף קל שגם בלי PPF תוכל להעלים בפוליש.

דנט כזה שהסתיים רק במעיכה, אפשר להוציא ב-PDR וסביר שלא תזהה איפה הוא היה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מהרכב הראשון שלי התרגלתי לחנות רחוק מכולם, ממש לא בכל חניה אלא רק פינתית ובעדיפות מבודדת, גם אם זה דורש הליכה ארוכה אח״כ. זה המצב במדינה ובסוף זו בחירה שלך האם לוותר ולסבול משריטות או לא... עם כמה שזה כואב. בהתאם לכך יכול לספור על יד אחת את כמות הפעמים שחטפתי שריטות.

  • אהבתי 1

Miata ND2

 

פורסם

מעדיף להחנות מעט רחוק בפינה מבודדת וללכת קצת ברגל מאשר להידחף לחניה קרובה שבה שני רכבים צמודים אליך משני הצדדים. 

 

זה מה שאני עושה, והאמת שזה מוכיח את עצמו. 

נדיר שאני מחנה בין שני רכבים. 

×
×
  • תוכן חדש...