Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. מחפשת לקנות רכב חדש. אני אוהבת את המכוניות הקטנות יחסית. מה דעתכם על מיצובישי ספייס סטאר החדשה? כדאי לרכוש?

תודה!

פורסם

רכב עירוני בסיסי,  די חלש.

אבל אמין וחסכוני, במחיר לא יקר.

כדאי לציין כמות וסוג הנסיעות, תקציב ודרישות מהרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על תגובתך. אני לא נוסעת הרבה. לרוב נסיעה עירונית. תקציב עד 100 אלף ש"ח.  כשאתה אומר " די חלש"- למה הכוונה?

פורסם

זה רכב עם מעט כוחות סוס, תאוצה איטית.אבל יכול להתאים לנסיעות שלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם תוכלי תוכלי לחיות עם גיר רובוטי, יונדאי I10 רכב טוב יותר, שקט יותר, נוח יותר, מרגיש מודרני יותר אבל גירשלדעתי מאוד לא נעים בסביבה עירונית.

אופציה לרכב מעט גדול יותר כמו מזדה 2 מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם את רוצה רמה בטיחותית גבוהה עם תיקון אקטיבי של סטיה מנתיב (לא קיים בספייס סטאר), יש לך את זה בקיה פיקנטו כולל גם בקרת שיוט רגילה.

בטויוטה אייגו איקס יש לך גם את כל הנ"ל וגם בקרת שיוט אדפטיבית (שזה שימושי מעט בעיר, אבל מאוד מאוד שימושי בבינעירוני).

 

שתיהן מתחת ל-100,000 שקל ושתיהן קטנות.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 30.7.2023 בשעה 11:35, wildlands2019 כתב:

ממליץ לנסות נסיעת מבחן על i10, אח שלי קנה לאשתו, ודי מסתדרת ומרוצה מהרכב, שאמנם קטן אך לא חסר לו כמעט כלום במחיר שלו.

ואין קפיצות? זה לא מורגש?

 

בתאריך 31.7.2023 בשעה 12:30, harhanegev כתב:

אם את רוצה רמה בטיחותית גבוהה עם תיקון אקטיבי של סטיה מנתיב (לא קיים בספייס סטאר), יש לך את זה בקיה פיקנטו כולל גם בקרת שיוט רגילה.

בטויוטה אייגו איקס יש לך גם את כל הנ"ל וגם בקרת שיוט אדפטיבית (שזה שימושי מעט בעיר, אבל מאוד מאוד שימושי בבינעירוני).

 

שתיהן מתחת ל-100,000 שקל ושתיהן קטנות.

בטויוטה אייגו החלונות מאחורה לא נפתחים עד הסוף. זה מפריע

בתאריך 30.7.2023 בשעה 09:44, yulianx כתב:

אם תוכלי תוכלי לחיות עם גיר רובוטי, יונדאי I10 רכב טוב יותר, שקט יותר, נוח יותר, מרגיש מודרני יותר אבל גירשלדעתי מאוד לא נעים בסביבה עירונית.

אופציה לרכב מעט גדול יותר כמו מזדה 2 מתאים?

חשבתי על  מאזדה 2- למרות שהיא נראית מעט גדולה כרכב מיני.  היא מקבילה ליונדאי  i 10?

בתאריך 30.7.2023 בשעה 00:15, razi_pazi כתב:

סוזוקי איגניס

 

מיקרו ג'יפון חביב מאוד

היא לא מאסיבית מידי? אני גם לא גבוהה חחח

פורסם
לפני 23 דקות, luliy כתב:

ואין קפיצות? זה לא מורגש?

 

בטויוטה אייגו החלונות מאחורה לא נפתחים עד הסוף. זה מפריע

חשבתי על  מאזדה 2- למרות שהיא נראית מעט גדולה כרכב מיני.  היא מקבילה ליונדאי  i 10?

היא לא מאסיבית מידי? אני גם לא גבוהה חחח

מזדה 2 דומה בכל מיני דברים לאיי 10, אבל הבטיחות שלה בפיגור גדול- 

אם תסטה מנתיב תקבל מקסימום התראה, היחיד שמזיז את ההגה זה הנהג.

חיסרון גדול לדעתי.

יש לה כמובן גם יתרונותקטנים פה ושם,אפשר וכדאי לעשות השוואה מפורטת ב www.icar.co.il/compare .

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

מזדה 2 זאת קטגוריה מעל i10.

היא חזקה יותר, גיר פלנטרי הרבה יותר נעים, הוא תהיה הרבה יותר נעימה.

האיגניס לא גדולה, היא קטנה אך גבוה, ובפנים די מרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...