Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש רכב עם 2 קרבורטורים כפולים של וובר.

המנוע רועד מאוד וכשחיפשנו את הסיבה עלינו על משהו מעניין...

 

כשמנתקים את החוט הצתה של הבוכנה השלישית- לא קורה כלום!!! wub.gif

המנוע ממשיך לעבוד "כרגיל" (עדיין רועד...). זה כאילו הבוכנה השלישית לא עובדת.

 

אז החלטנו לבדוק יותר לעומק...

יש לציין שהרכב אחרי טיפול בו הוחלפו גם פלגים ככה שהם תקינים (לא היה שינוי בהתנהגות המנוע לפני ואחרי הטיפול).

בדקנו ניצוץ- יש! (התחשמלתי ממנו פעמיים טוב מאוד!!! ranting.gif )

 

אח"כ בדקנו קומפרסיה בצילינדר. אם היינו מוצאים קומפרסיה נמוכה זה היה מסביר למה הוא לא עובד.

התפלאנו למצוא שיש קומפרסיה אחידה בכל הצילינדרים (165 בכולם).

 

אם כך נשאר לנו רק לבדוק את הקרבורטור.

הוצאנו וניקינו את הדיזות, החלפנו דיזות... כלום לא עוזר.

 

מה זה יכול להיות?

 

תודה,

 

ערן.

פורסם
לחבר שלי יש רכב עם 2 קרבורטורים כפולים של וובר.

המנוע רועד מאוד וכשחיפשנו את הסיבה עלינו על משהו מעניין...

 

כשמנתקים את החוט הצתה של הבוכנה השלישית- לא קורה כלום!!! wub.gif

המנוע ממשיך לעבוד "כרגיל" (עדיין רועד...). זה כאילו הבוכנה השלישית לא עובדת.

 

אז החלטנו לבדוק יותר לעומק...

יש לציין שהרכב אחרי טיפול בו הוחלפו גם פלגים ככה שהם תקינים (לא היה שינוי בהתנהגות המנוע לפני ואחרי הטיפול).

בדקנו ניצוץ- יש! (התחשמלתי ממנו פעמיים טוב מאוד!!! ranting.gif )

 

אח"כ בדקנו קומפרסיה בצילינדר. אם היינו מוצאים קומפרסיה נמוכה זה היה מסביר למה הוא לא עובד.

התפלאנו למצוא שיש קומפרסיה אחידה בכל הצילינדרים (165 בכולם).

 

אם כך נשאר לנו רק לבדוק את הקרבורטור.

הוצאנו וניקינו את הדיזות, החלפנו דיזות... כלום לא עוזר. למה?!

 

מה זה יכול להיות?

 

תודה,

 

ערן.

ערן שלום רב צור קשר בפרטי או בטלפון זה ישתלם לך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

:shock: :shock: :shock:

 

זה כאילו התגנבת לבית שלי וראית את מה שעשיתי באוטו שלי :shock:

 

אצלי המנוע רועד בסרק (1000 סל"ד, רעידות בתחום הסביר). להזכיר: יש לי 2 ווברים כפולים 40 מ"מ.

במסגרת ניקוי דיזות (8 במספר, 4 קטנות, 4 גדולות) וכיוון קרבורטורים ניתקנו חוטי הצתה.

לפני הניקוי קרבורטור ימין (צד הנהג) כמעט ולא עבד בטורים נמוכים, המנוע עבד על 2 בוכנות. לאחר הניקוי המצב השתפר, אבל עדיין צילינדר 3 עבד חלש. אצלי זה קצת יותר מוסבר כי הקומפרסיה בו היא הנמוכה ביותר (מעט יותר נמוכה מהאחרות). בכל אופן, כשהוצאתי פלאגים, באופן לא מפתיע (כי כבר ידעתי את זה) הם היו שחורים מפיח כתוצאה מתערובת עשירה מידי. לא ניקיתי אותם אבל זה בהחלט עשוי לעזור.

 

נ.ב

גם אצלי כל הפלאגים מקבלים וואחד ניצוץ (חוטים ופלאגים SPLIT FIRE חדשים).

 

תנסה ותרשום איך היה, אני פשוט מתעצל כרגע (ואין לי זמן לזה).

 

בהצלחה !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
:shock: :shock: :shock:

 

זה כאילו התגנבת לבית שלי וראית את מה שעשיתי באוטו שלי :shock:

 

אצלי המנוע רועד בסרק (1000 סל"ד, רעידות בתחום הסביר). להזכיר: יש לי 2 ווברים כפולים 40 מ"מ.

במסגרת ניקוי דיזות (8 במספר, 4 קטנות, 4 גדולות) וכיוון קרבורטורים ניתקנו חוטי הצתה.

לפני הניקוי קרבורטור ימין (צד הנהג) כמעט ולא עבד בטורים נמוכים, המנוע עבד על 2 בוכנות. לאחר הניקוי המצב השתפר, אבל עדיין צילינדר 3 עבד חלש. אצלי זה קצת יותר מוסבר כי הקומפרסיה בו היא הנמוכה ביותר (מעט יותר נמוכה מהאחרות). בכל אופן, כשהוצאתי פלאגים, באופן לא מפתיע (כי כבר ידעתי את זה) הם היו שחורים מפיח כתוצאה מתערובת עשירה מידי. לא ניקיתי אותם אבל זה בהחלט עשוי לעזור.

 

נ.ב

גם אצלי כל הפלאגים מקבלים וואחד ניצוץ (חוטים ופלאגים SPLIT FIRE חדשים).

 

תנסה ותרשום איך היה, אני פשוט מתעצל כרגע (ואין לי זמן לזה).

 

בהצלחה !

הפלאגים חדשים... הוא החליף לפני שבוע. אין שינוי...

 

אנחנו שוברים את הראש!!!

פורסם
לחבר שלי יש רכב עם 2 קרבורטורים כפולים של וובר.

המנוע רועד מאוד וכשחיפשנו את הסיבה עלינו על משהו מעניין...

 

כשמנתקים את החוט הצתה של הבוכנה השלישית- לא קורה כלום!!! wub.gif

המנוע ממשיך לעבוד "כרגיל" (עדיין רועד...). זה כאילו הבוכנה השלישית לא עובדת.

 

אז החלטנו לבדוק יותר לעומק...

יש לציין שהרכב אחרי טיפול בו הוחלפו גם פלגים ככה שהם תקינים (לא היה שינוי בהתנהגות המנוע לפני ואחרי הטיפול).

בדקנו ניצוץ- יש! (התחשמלתי ממנו פעמיים טוב מאוד!!! ranting.gif )

 

אח"כ בדקנו קומפרסיה בצילינדר. אם היינו מוצאים קומפרסיה נמוכה זה היה מסביר למה הוא לא עובד.

התפלאנו למצוא שיש קומפרסיה אחידה בכל הצילינדרים (165 בכולם).

 

אם כך נשאר לנו רק לבדוק את הקרבורטור.

הוצאנו וניקינו את הדיזות, החלפנו דיזות... כלום לא עוזר.

 

מה זה יכול להיות?

 

תודה,

 

ערן.

 

שלום.

אני לא יודע מה ליכתוב כי אים הרכב הוא למבורגיני אז הבעיה בציפלונגים ואים הרכב הוא סוסיתא טורבו ו4 קרבורטורים אז זה מסובך מידי.

אולי תיכתוב על איזה רכב אתה מדבר איין בפורום קוסמים!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

אני לא יודע מה ליכתוב כי אים הרכב הוא למבורגיני אז הבעיה בציפלונגים ואים הרכב הוא סוסיתא טורבו ו4 קרבורטורים אז זה מסובך מידי.

אולי תיכתוב על איזה רכב אתה מדבר איין בפורום קוסמים!!!

 

 

בברכה בני ל.

בני יידידי מדובר על פורד פיאסטה, עם מנוע מוגדל מושתל, בעל סעפת עם שני קרבורטורים וויבר 40 כפולים,

כמו בAX ספורט!

דיברתי עם בעל הרכב ומדובר ביניקת אוויר בתושבת קרבורטור, הצעתי לו פתרון, הוא אמור לישם אותו ולעדכן אותי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...