Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומדים לרכוש רכב ממוכר פרטי.

נבצע העניין באינטרנט.

יש לי מספר שאלות.

מה לגבי שיעבודים ומשכונות?

בהזדהות אפשר לכתוב שני בעלים? (אני ואשתי) או שאני רוכש ומוסיף אותה? (לא מוסיף יד, נכון?)

פורסם

שיעבודים ומשכונות אפשר לראות באזור האישי הממשלתי של המוכר וייתכן שכדאי גם לבדוק ברשם המשכונות.

 

לפני 9 שעות, razi_pazi כתב:

בהזדהות אפשר לכתוב שני בעלים? (אני ואשתי) או שאני רוכש ומוסיף אותה? (לא מוסיף יד, נכון?)

לפי מה שאני מבין מכאן, אי אפשר לרשום על שם שניכם אלא אתה מוסיף אחר כך. לא מוסיף יד.

פורסם

באזור האישי הממשלתי לא ניתן לבצע העברת בעלות לשני בעלים, או להוסיף בעלים נוסף לרכב,

האפשרות היא או לבצע העברת בעלות בדואר, ואז הרישום מראש יהיה על שם שניכם,

או לבצע באזור האישי הממשלתי העברת בעלות על שמך ואז ללכת לדואר/ משרד הרישוי ולהוסיף בעלים (לא מוסיף יד),

כמו"כ יש להזכיר שבעברת בעלות דרך האתר דרישת תשלום האגרה עבור העברה היא למוכר, ההיפך מהמקובל שהקונה משלם,

ככה שזה יוצר לפעמים סתם התכתשויות מוזרות, לכן כדאי לסגור זאת לפני.

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

יש אכן נוהג (לא גורף) לפיו הקונה משלם.

אבל למה אתה חושב שהוא צריך לשלם?

 

לשני הצדדים אינטרס בשינוי הרישום. גם למוכר שלא רוצה דוחות על שמו ועוד שיקולים אחרים (מיסים, הלבנת הון). שלא נדבר על השלמת העסקה והתשלום.

 

אני מניח שהתשלום מוגדר במערכת על המוכר כדי לבטא את הסכמתו. אבל אולי יש שיקול אחר או שזה סתם אקראי

×
×
  • תוכן חדש...