Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האם יש לכם המלצה מנסיון על עגלה לציוד לקמפינג. שתתאים גם לחוף הים?

שיהיה לא יקר מידי, מתקפל קטן, מתאים גם לחול וגם לשבילים ולחורשה.

 

מצאתי כמה קנדידטים.

בניגוד לצ'ימיגג ולכיסאות קמפינג, פה לא מצאתי קוד קופון 😟

 

1) יתרונות: זול 279₪, גלגלים רחבים. חסרונות: מתקפל רק לאורך ולא גם לרוחב.

https://ksp.co.il/mob/item/264781

 

b_1.jpg.20239ae9affcc441014ed062db83d416.jpg

 

2) עגלה של מותג עם שם טוב.

יתרון: מתקפלת גם לאורך וגם לרוחב, גלגלים רחבים. חסרון: מחיר 404₪. 

https://ksp.co.il/mob/item/215540

 

 

b_1(1).jpg.4a23f5669259cc0e9b2791d894c520df.jpg

 

3) יתרונות: מתקפל גם לרוחב וגם לאורך, זול 295₪. חסרון (אפשרי): הגלגלים חלקים יחסית ללא זיזים גדולים לכל רוחב הגלגל (משנה?)

https://ksp.co.il/mob/item/148053

 

b_1(2).jpg.319495b84c43ae7fe12c5abf56e702d9.jpg

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם
לפני 34 דקות, bobi כתב:

b_1.jpg.20239ae9affcc441014ed062db83d416.jpg

עגלה מס' 1 -  חסרון הידית לא זזה, היא קבועה אך ניתן להוריד או להעלות אותה לגובה הרצוי.

 

עריכה:

לכולן הידית מקובעת, משום זכור לי שיש עגלות שטח עם ידית לא מקובעת 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

יש לי את הראשונה, עושה את העבודה. 

כמו שאמרת, תופסת מקום באוטו. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

כמאותגר מקום בבית, אני משתמש בעגלה הזאת. 

היא אמנם פחות נוחה (שני גלגלים ולא ארבעה, בונה מגדל של ציוד וקושר עם הרשת), אבל מעט המקום שהיא תופסת מפצה על כך. 

גם באוטו היא תופסת פחות מקום כשהיא מקופלת (לקחתי אותה גם בג'ימני כמה פעמים).

מספיקה לציוד של בוקר בים או באיזו חורשה.

 

המציג אינו אני 😆

Untitled.jpg

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

אני מישתמש בבלה. אני מבין שפותש לא מחפש פיתרון כזה אבל בכללי זה יכול להיות פיתרון במיוחד במקומות לא מוסדרים 

IMG_4912.png

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני 18 דקות, דובצע כתב:

אני מישתמש בבלה. אני מבין שפותש לא מחפש פיתרון כזה אבל בכללי זה יכול להיות פיתרון במיוחד במקומות לא מוסדרים 

IMG_4912.png

הוא רוצה לקחת ציוד לים. לא חול מהים הביתה.

  • מצחיק 6

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 29 דקות, Night Driver כתב:

הוא רוצה לקחת ציוד לים. לא חול מהים הביתה.

כתבתי שאני מבין שהוא לא מחפש פיתרון כזה

אבל לפתח את הנושא עצמו-העברת הציוד מהרכב ללוקיישן-כתבתי את הפיתרון שלי שאולי יועיל לאנשים מסויימים 

פורסם
לפני שעתיים, bobi כתב:

תודה. 

 

היא נוסעת גם בחול בים?

 

כבדה?

 

סוחבת גם בחול, אבל זה לא כלי לראלי פריז-דאקאר ולא לדיונות.

בחול ים עמוק יבש ודק יהיה לה קשה.

אני בעיקר משתמש בה במקומות שיש בהם הליכה בשטח עד שמגיעים לחוף ואז היא מצויינת. 

לא מאוד כבדה, נסבל ביותר. 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

מה שחשוב לעבירות בחול ים מעבר לרוחב הגלגל זה הקוטר. ככל שהקוטר גדול יותר היא עבירה יותר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, דובצע כתב:

אני מישתמש בבלה. אני מבין שפותש לא מחפש פיתרון כזה אבל בכללי זה יכול להיות פיתרון במיוחד במקומות לא מוסדרים 

IMG_4912.png

 

אם בלה סוחבת לך דברים לים, אני לא רוצה לדמיין למי אתה נשוי/עם מי אתה מבלה.

כולי קנאה!

פורסם

באלה (שק של איקאה שהיה לנו עד עכשיו) לא מתאימה לציוד הנוסף.

רכשתי את העגלה של אצטק בסוף (אופציה 2).

היה באתר קופון הורדת מחיר ל 375₪.

Screenshot_2023-06-24-18-42-06-234_com.android.chrome.thumb.jpg.c7b98d4e1a205b3dca0a6196bbfd45b8.jpg

 

גם לעגלה באופציה 3 יש קופון חדש שמוריד ל 282₪.

Screenshot_2023-06-24-18-44-19-555_com.android.chrome.thumb.jpg.1f989caff63cf8d063417b450d8535af.jpg

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...