Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה ג'אז והמחשב מזהה שהתקלה בחיישן שליד המזגן שזה הנורה של הביטול כרית אויר נוסע

מישהו נתקל בזה?

האם צריך לקנות חיישן חדש 

או לבדוק שהפיוז שלו עובד

פורסם

עשיתי את הבדיקה במוסך 

לא אמר לי מדוייק את הקוד תקלה

אבל אמר שהבעיה היא בחיישן הזה

כמובן שהבדיקה נעשתה כי נורת כרית אויר דולקת

מצרף לכם פה תמונות

20230619_121543.jpg

20230619_121555_011.jpg

פורסם

אז מה בעצם אתה שואל?

אם יכולות הדיאגנוסטיקה שלנו מאחורי המקלדת טובות יותר משל המוסך?
המוסך אמר לך שזה החיישן... אז למה לא להחליף אותו?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 10 שעות, סולל הדרך כתב:

אז מה בעצם אתה שואל?

אם יכולות הדיאגנוסטיקה שלנו מאחורי המקלדת טובות יותר משל המוסך?
המוסך אמר לך שזה החיישן... אז למה לא להחליף אותו?

לא

ראשית אני שואל אם למישהו יש מושג איפה משיגים את זה

שנית

אני אומר אולי הבעיה בכלל בקונקטור שלו ולא בחיישן עצמו או שהפיוז שלו בלוח שרוף

(או שבמחשב כתוב ברור מאד מה תקול????🤔)

פורסם (נערך)

אתה רוצה שנאבחן פיוז שרוף?

הרכב היה במוסך ותפקיד המוסך לאבחן את הבעיה
אם המוסך קבע שמדובר בחיישן, ויקום פלוני אלמוני בפורום שיגיד אחרת מבלי לבדוק את הרכב למי תאמין?

איפה רוכשים? המוסך לא הציע לך תיקון?
אם לא, אתה מחפש בגוגל מוסך מורשה של הונדה קרוב לביתך, ניגש, מתיעץ ומזמין את החלק.
אם יש לך את מספר הפריט, אתה יכול להזמין באינטרנט מחו"ל
אתה יכול לחפש משומש בפירוק

כולה חיישן של הונדה, לא ראש נפץ גרעיני

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 23.6.2023 בשעה 07:04, סולל הדרך כתב:

אתה רוצה שנאבחן פיוז שרוף?

הרכב היה במוסך ותפקיד המוסך לאבחן את הבעיה
אם המוסך קבע שמדובר בחיישן, ויקום פלוני אלמוני בפורום שיגיד אחרת מבלי לבדוק את הרכב למי תאמין?

איפה רוכשים? המוסך לא הציע לך תיקון?
אם לא, אתה מחפש בגוגל מוסך מורשה של הונדה קרוב לביתך, ניגש, מתיעץ ומזמין את החלק.
אם יש לך את מספר הפריט, אתה יכול להזמין באינטרנט מחו"ל
אתה יכול לחפש משומש בפירוק

כולה חיישן של הונדה, לא ראש נפץ גרעיני

הכל טוב

אבל בלי זה אין טסט

לכן זה גרעיני

השאלה גם איך אני יכול להשיג את מספר הפריט או מקט של זה

ולכן שאלתי אם מישהו נתקל בזה

וגם שאלתי את המוסכניקים שפה בקבוצה

אם הם יודעים להגיד אם המחשב מצביע על תקלה מאד מדויקת וספציפית או שמראה משהו כוללני
תודה

פורסם
בתאריך 22.6.2023 בשעה 14:10, אילולי כתב:

עשיתי את הבדיקה במוסך 

לא אמר לי מדוייק את הקוד תקלה

אבל אמר שהבעיה היא בחיישן הזה

כמובן שהבדיקה נעשתה כי נורת כרית אויר דולקת

מצרף לכם פה תמונות

 

 

אין לך את הכלים והידע לטפל בתקלה לבד לכן גש למוסך לבצע את התיקון. עם כריות אוויר לא משחקים.

 

איזה כייף לי :)

פורסם
בתאריך 27.6.2023 בשעה 16:17, מרק10 כתב:

 

 

אין לך את הכלים והידע לטפל בתקלה לבד לכן גש למוסך לבצע את התיקון. עם כריות אוויר לא משחקים.

 

ב"ה בסוף הסתדרתי לבד 
קניתי רק את החיישן מפירוק
והכל הסתדר.....

פורסם
לפני כשעה, אילולי כתב:

ב"ה בסוף הסתדרתי לבד 
קניתי רק את החיישן מפירוק
והכל הסתדר.....

 

הוקוס פוקוס והכול הסתדר לך.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...