Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רבעון שיא לשוק הרכב בישראל כמעט 110000 כלירכב מתוכם יותר מ-17000 חשמליות


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, NINJMNKY כתב:

מאוד מפתיע מסירות של ORA  וליפמוטור, חשבתי שיהיו הרבה יותר

 

 

בשיחת מסדרון בעבודה השווינו BYD מול ג'ילי, הטענה המרכזית של אנשי BYD היא "ראית את המסך המסתובב הזה?!" ובמקום שני המראה החיצוני של הרכב, 

כאשר היתרון המרכזי של ג'ילי זה הטווח.

בשני המקרים מדובר על רכבים טובים, כל אחד עם היתרונות היחסיים שלו.

 

 

אותי מפתיע שליפמוטור מכרו כזאת כמות, ראיתי כזאת מקרוב, שמע זה ניראה כמו רכב מאלי אקספרס, עיצוב מוזר, אין מערכות בטיחות, פשוט רואים שזה רכב זול.

  • אהבתי 7
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

אותי מפתיע שליפמוטור מכרו כזאת כמות,

 

אותי לא מפתיע בכלל. הרכב מככב בחברות הליסינג השונות למרות שהוא מוגבל ל-400 יחידות בשנה. אני מהמר שנמכר במספר קטן מאוד ללקוחות פרטיים. 

 

וזה בדיוק העניין, אי אפשר ללמוד כלום מהרשימת מסירות. 

לא מתי הם נמכרו בפועל, ולא אם נמכרו לליסינג או לפרטיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קצב של 440 בשנה

בלתי סביר בעליל

 

ואנשים יפטרו מהמכוניות הנוצצות הללו לפני שיפטרו מהדירות שלהם, למי שחושב שמחירי הדירות הולכים לרדת ב30% השנה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, IsraCar כתב:

יש בישראל רובר?  מכרו 35 מכוניות ?

מופיע יצרן רובר בטבלה הראשונה שורה 50.

ל MG ו לאנד רובר יש שורות נפרדות. (מספר 17 ו 38 בהתאמה)

 

רובר ולנדרובר זה אותו יצרן עם קודים שונים - כל יבואן רושם עם איזה קוד שבא לו.

כנ"ל גבי קרייזלר וג'יפ. בד"כ אני עורך לפני פרסום - אבל אתמול הייתי עייף - אז אני מבקש את סליחת הגולשים.

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

 

אותי לא מפתיע בכלל. הרכב מככב בחברות הליסינג השונות למרות שהוא מוגבל ל-400 יחידות בשנה. אני מהמר שנמכר במספר קטן מאוד ללקוחות פרטיים. 

 

וזה בדיוק העניין, אי אפשר ללמוד כלום מהרשימת מסירות. 

לא מתי הם נמכרו בפועל, ולא אם נמכרו לליסינג או לפרטיים

 

כל הנתונים קיימים - אבל אי אפשר להעמיס. ההימור שלך מוטעה. מתוך 262 יחידות ליפמוטור שעלו על כבישי ישראל מתחילת השיווק בסוף 2022. 62 נמכרו לציי רכב (אף לא אחת בליסינג) ו-200 לפרטיים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

אותי מפתיע שליפמוטור מכרו כזאת כמות, ראיתי כזאת מקרוב, שמע זה ניראה כמו רכב מאלי אקספרס, עיצוב מוזר, אין מערכות בטיחות, פשוט רואים שזה רכב זול.

 

מצד שני הם משקיעים חזק בפרסום, הייתי מצפה שזה יעשה משהו

מאמין שהרכב הזה ייעלם לגמרי ברגע שתגיע דאצ'יה ספרינג בייבוא רשמי ומחיר נורמלי

 

לפני 4 שעות, tan tan כתב:

זה כבר יתרון גדול של BYD על פני ג'ילי לא?!

 

זה יתרון תאורטי, הג'ילי לא יותר ולא פחות בטיחותית, כל עוד לא הוכח אחרת. (כמו החתול של שרדינגר)

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

אותי מפתיע שליפמוטור מכרו כזאת כמות, ראיתי כזאת מקרוב, שמע זה ניראה כמו רכב מאלי אקספרס, עיצוב מוזר, אין מערכות בטיחות, פשוט רואים שזה רכב זול.

אתה יודע מה הכי מעצבן אותי ברכב הזה? הבחור שכל לילה יורד ברחוב שלי עם הרכב הזה. הרמקול החיצוני כל כך חזק ועם סאונד מעצבן שבכל פס האטה ברחוב הבחור מעיר את כל השכונה, לא רוצה לדמיין איזה מעצבן זה לנהוג ברכב כזה בעיר עם כזה רעש :-) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, tan tan כתב:

מה קרה לטסלה?

אין להם מלאי זמין ל3+Y.  יש לא מעט שסגרו הזמנות עוד בינואר אחרי ירידת המחירים ועוד לא קיבלו את הרכב.

זה מתכתב עם שיאי המכירות שלהם בעולם, ובמיוחד באירופה - אני מהמר שפשוט לא היה מלאי אחרת הם היו מעלים על הכביש עוד כמה מאות (אם לא יותר מזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, NINJMNKY כתב:

זה יתרון תאורטי, הג'ילי לא יותר ולא פחות בטיחותית, כל עוד לא הוכח אחרת. (כמו החתול של שרדינגר)

מה מונע ממני להסיק מסקנה הפוכה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, davemustaine87 כתב:

תוכל בבקשה להראות את הנתונים הללו? או לפחות להגיד איפה כן אפשר לראות? בעיקר את החלוקה לליסנג/פרטיים

 

https://data.gov.il/dataset/private-and-commercial-vehicles/resource/053cea08-09bc-40ec-8f7a-156f0677aff3

 

בילוי נעים...

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, tan tan כתב:

מה מונע ממני להסיק מסקנה הפוכה?

 

היגיון בריא, i guess

הרכב לא משווק באירופה (בניגוד ל ATTO3) ולכן לא נבדק על ידי euroncap

אם וכאשר ישווק, נראה את התוצאות ונתמודד 

  • אהבתי 1

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך עדיף ללכת על משהו שנבדק מאשר על סימן שאלה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, NINJMNKY כתב:

 

היגיון בריא, i guess

הרכב לא משווק באירופה (בניגוד ל ATTO3) ולכן לא נבדק על ידי euroncap

אם וכאשר ישווק, נראה את התוצאות ונתמודד 

 

הג'ילי לא משווקת באירופה, אבל בעלת תקינה אירופאית מלאה.

לפי מה שהבנתי, הסיבה היא שיוניון מוטורס בעצמם השקיעו כדי שהרכב יעבור תקינה אירופאית והם לא יהיו מוגבלים ל-400 יחידות בשנה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, נקודה טובה כתב:

האם זה שלטיוטה יש שיתו"פ עם byd לא נותן להם יתרון מסויים? בכל זאת טיוטה זה מותג נחשב.

זה ש-BYD ספק לחלק מהסוללות שלהם? הצחקת.
בחשמליות טויוטה זה מותג מאד לא נחשב. כל 3 החשמליות שיצרו עד היום היו גרועות עד גרועות מאד במאפיינים החשמליים, וערך גרוע עד נוראי עבור הכסף (במיוחד הדור הראשון של הלקסוס) . זה לא שאין להם מהנדסים טובים -- אין להם נסיון בתחום, וההנהלה עד עכשיו היתה עויינת. ניראה איך יהיה המנכ״ל החדש, אבל הם לא סגרו חוזים למספיק סוללות, ועכשיו הם בצרות מאד רציניות (אפילו לפלאג-אין אין להם מספיק סוללות). היו יכולים למכור בעולם בערך פי 10 מה-RAV4 PHEV ממה שמכרו (היתה הקצאה של אלפים בודדים לכל שוק ראשי).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...