Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי ייצוא רכב מישראל לאירופה


Pioneer_93
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, 

אז ככה אני מתכנן רילוקיישן בקרוב לאירופה, אני רוצה לקחת איתי את הרכב, אולי מישהו עשה זאת בעבר ויכול לשתף בתהליך כגון : טפסים,מסמכים, החלפת לוחיות רישוי , מכס , חברת ספנות  וכו' כל מידע באשר הוא יעזור .

 

הרכב לא אספנות אוטו רגיל, לא רוצה למכור כאן ולקנות אחר, אני יודע שזה תהליך מורכב מבחינה ביורוקרטית וגם מבחינה כלכלית לא הכי משתלם אבל הוא אפשרי. 

בבקשה מי שיכול לתת עצה בעניין אשמח ;) תודה לכולם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, הדבר הכי נכון זה לפנות למשלח בינלאומי ולקבל ממנו הצעת מחיר מפורטת. תוך כדי כך, להתייעץ עמו האם זה האם בכלל ניתן לקבל רישוי אירופאי על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שהבנתי בהרבה מדינות המקבילה לאספנות מתחילה כבר ב25 שנים או זמנים אחרים, אז אולי הלא אספנות שלך כן נכלל באספנות במקום אחר.

אני לא יודע לתת פרטים על העניין אבל סיכוי גדול שאעשה אותו בעצמי כשהדרכון הפורטוגלי יגיע כבר.

בכל מקרה תן פרטים ספציפיים. איזה מדינה או מדינות רלוונטיות, ואיזה אוטו בדיוק. יש נציגי קארזפורום בהרבה מדינות והם יוכלו לתת את דעתם אם ידעו שמחפשים אותם.

 

אם הכוונה שלך סתם להעביר איזה רכב לא מיוחד שנראה לך במצב טוב ואמין וכו' - וותר על זה ומהר, באירופה יש פי 1000 יותר אופציות ביד2, של מכוניות יותר שוות בפחות כסף בהרבה, עם ק״מ נמוכים ברמה מצחיקה וכמעט בלי שריטות ונזקים. בארץ המכוניות מקבלות חיים קשים ביותר.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על הונדה HR-V 2020 , ק''מ ממש נמוך 10,000 , הבנתי ש מישראל אפשר להגיע ליוון ומשם להמשיך הלאה,

מה לגבי לוחיות רישוי ? על זה איזה לוחיות נוסעים באירופה ? 

מדינת יעד כרגע לא סגור יכול להיות רוסיה , בלרוסיה , פולין , ליטא או משהו באזור בקיצור 😂🤣😂 

הפרטים שמסרתי עוד יותר לא ספציפיים 🤣

מה שכן הרכב לא יחזור לישראל זה בטוח 200% 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין אותך.

בכסף שתקבל כאן על הרכב שלך, בכל המדינות שכתבת תוכל לרכוש רכב חדש מהסוכנות, ברמה יותר גבוהה, ועוד תישאר עם עודף רציני.

  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

בכל המדינות שכתבת תוכל לרכוש רכב חדש

חוץ מרוסיה ששם בגלל הסנקציות נעצרה כמעט לחלוטין מכירה של מכוניות חדשות תוצרת אירופה, ארצות הברית והמזרח (יפן, קוראה) ומה שנשאר זה היצרנים הרוסים והסיניים ויבוא אפור ולא מסודר של כל מיני מותגים דרך מדינות או גופים צד שלישי. 

 

נראה לי שאם הרילוקיישן לרוסיה יש הגיון לקחת לשם רכב מישראל...

 

 

ספציפית לגבי רוסיה יד אנשים שעשו מדריכים מפרוטים לייבוא ורישום רכב משומש מאירופה, כולל איזה מסמכים צריך להציג, איזה מסים צריך לשלם, עד לקבלת לוחית רישוי מקומיות. 

אם זה יהיה רלוונטי, תרשום, אפנה אותך לכזה מדריך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...