Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הוצאתי דו"ח סליקה על רכב שאני מעוניין לקנות (קודיאק 2017)

מישהו יודע להסביר מה אומרת השורה המסומנת בצהוב?

האם צריך לקזז ממחיר הרכב את האמור?

image.thumb.png.8afb0b34ee669a7e2091108673294f95.png

 

פורסם

להבנתי צד ג' פגע ברכב ונפסקה גם ירידת ערך
מה אומר המוכר על המקרה? מה יצא בבדיקה?
ע"פ אם זה המקרה יש לחשב את אחוז הירידה שנפסק בשנת 2018 ולתרגם אותו למחירון הנוכחי
מצד שני ירידת הערך המסחרית עשויה להיות שונה מירידת הערך שנפסקה כתלות בנדירות הרכב,  מצב השוק ואופי התאונה
אם תספק פרטים נוספים נוכל אולי לעזור יותר

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

להבנתי צד ג' פגע ברכב ונפסקה גם ירידת ערך
מה אומר המוכר על המקרה? מה יצא בבדיקה?
ע"פ אם זה המקרה יש לחשב את אחוז הירידה שנפסק בשנת 2018 ולתרגם אותו למחירון הנוכחי
מצד שני ירידת הערך המסחרית עשויה להיות שונה מירידת הערך שנפסקה כתלות בנדירות הרכב,  מצב השוק ואופי התאונה
אם תספק פרטים נוספים נוכל אולי לעזור יותר

אני לפני בדיקה

המוכר אומר שמישהו נכנס בו ושהחליפו דלת 

ביקשתי את ספר הטיפולים שם זה מה שהוזכר 

זה מקדם במשהו?

image.png.87a00a38c0cf05f0964881bb370f0ba3.png

פורסם

אוקי... עושה שכל.
נראה שהוחלף הכל במקורי, צריך בבדיקה לבדוק שלא היתה פגיעה בשלדה - ע"פ נראה שלא
תבדוק את איכות הצבע והתיקון. האם ניתן להבחין בגוון אחר של הדלת? האם הדלת יושבת בקו אפס והמרווחים סביב הדלת שווים וישרים?
האם חלקי הפלסטיק והדיפון יושבים במקומם באופן תקין ללא חופש ומרווחים?

אם הכל תקין, אז תאונה מסוג זה היא לגמרי סבירה ורק צריך לדאוג שתבל את ירידת הערך
אם לדוגמא הפיצוי היה ~ 3% מערך הרכב בשנת התאונה, אז זה צריך לבוא לידי ביטוי במחיר המכירה

אם זה רכב נדיר ומבוקש כמו גולף GTI, אף אחד לא יוריד לך שקל
אם זה רכב עם שוק חלש כמו רנו... אפשר להוריד יותר מ 3%

אם תציין את סוג הרכב, שנת יצור, נפח מנוע, וכד... נוכל להחוות דעה על מצב השוק וההפחתה ההגיונית לתאונה שכזו

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 דקות, סולל הדרך כתב:

אם תציין את סוג הרכב, שנת יצור, נפח מנוע, וכד... נוכל להחוות דעה על מצב השוק וההפחתה ההגיונית לתאונה שכזו

כתב

קודאיק 2017

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 2 דקות, איש שמח כתב:

כתב

קודאיק 2017


בגילי....

רכב די מבוקש עם שוק ער.
עם הנתונים שלו טובים (ק"מ, יד, מצב, טיפולים)
אני כמוכר לא הייתי מוריד יותר מידי

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 51 דקות, סולל הדרך כתב:


בגילי....

רכב די מבוקש עם שוק ער.
עם הנתונים שלו טובים (ק"מ, יד, מצב, טיפולים)
אני כמוכר לא הייתי מוריד יותר מידי

יד 1

164 אלף ק"מ

לפי ספר הטיפולים - הרכב היה מתוחזק ברמה טובה

פורסם

ק"מ לא להיט
קח בחשבון שהאמינות של הרכבים האלו היא לא טויוטה ובגיל הזה ובק"מ הזה יהיו תקלות
מה המחירון וכמה הוא מבקש?

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 12 דקות, סולל הדרך כתב:

ק"מ לא להיט
קח בחשבון שהאמינות של הרכבים האלו היא לא טויוטה ובגיל הזה ובק"מ הזה יהיו תקלות
מה המחירון וכמה הוא מבקש?

 

מחירון לוי יצחק 130,300 משוקלל 115,337

מחירון יד 2 135,500 משוקלל 134,150

 

הוא רוצה 112 לפני בדיקה

פורסם (נערך)

זה שהמחירון הזוי לרכב בן 7... זה נושא שלא קשור לדיון

לעניינך, נראה שהוא הוריד ~3%  במחיר, אז נשמע סביר

 

מעניין שיד 2 מציג משוקלל גבוה יותר אולי מתוך תפיסת מציאות שהרכב מבוקש וגם לרכבים עם נתונים פחות טובים ימצאו קונים מהר

יש המלצה גורפת על מוסך רון לבדיקה ושרות לרכבי VAG

ממליץ לך לבדוק אצלו ולהתייעץ איתו

סתם לשם השוואה חבר רכש רנו סניק 2020 7 מקומות הכי מפוארת, יד ראשונה ק"מ 100K במאה אלף שקל.
רכב משגע... אבל שוק של רנו, שם לק"מ יש משמעות הרבה יותר גבוהה במחיר עקב שוק מת

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תבקש מהמוכר צילומים ודוח שמאי (שמכיל פרות הנזק והתיקון, וגם צילומים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 שעות, סולל הדרך כתב:

זה שהמחירון הזוי לרכב בן 7... זה נושא שלא קשור לדיון

לעניינך, נראה שהוא הוריד ~3%  במחיר, אז נשמע סביר

 

מעניין שיד 2 מציג משוקלל גבוה יותר אולי מתוך תפיסת מציאות שהרכב מבוקש וגם לרכבים עם נתונים פחות טובים ימצאו קונים מהר

יש המלצה גורפת על מוסך רון לבדיקה ושרות לרכבי VAG

ממליץ לך לבדוק אצלו ולהתייעץ איתו

סתם לשם השוואה חבר רכש רנו סניק 2020 7 מקומות הכי מפוארת, יד ראשונה ק"מ 100K במאה אלף שקל.
רכב משגע... אבל שוק של רנו, שם לק"מ יש משמעות הרבה יותר גבוהה במחיר עקב שוק מת

תודה רבה!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...