Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 

הסתכלתי במיכל עיבוי ברכב שלי (מאזדה 3 2014)

ונראה שחסר נוזל קירור. 

 

איך אפשר לדעת בערך כמה ליטר חסר? 

אם הוא ריק לגמרי, כמה ליטר כדאי לקנות? סביבות 4 ליטר של נוזל קירור? 

 

הבנתי שנוזל הקירור המקורי שמומלץ ומגיע עם הרכב הוא FL 22.

רציתי לשאול אם חייב  לשים מקורי או שאפשר להסתפק בתחליפי כמו  Valvoline Zerex?

 

והאם זה יכול לעשות בעיה כאשר יש נוזל קירור מקורי ועליו מוסיפים נוזל קירור תחליפי כמו זרקס? 

 

אשמח לתשובות, תודה

פורסם

מיכל העיבוי מכיל הרבה פחות מ4 ליטר. אם אתה רוצה לדעת במדיוק כמה חסר תוכל לפרק אותו לרוקן את הקיים למיכל כלשהו ולמלא כדי למדוד. אם זה מסובך נוזל מקורי הייתי קונה ליטר, חליפי את הגלון של ה4 ליטר. כנראה שמשניהם ישאר לך עודף. 

עדיף לשים נוזל מקורי, מדובר בעלות גבוהה באחוזים מהחליפי אבל זה מעט בשײח. 

zerex נחשב תחליפי טוב וגם של פרסטון. 

כדאי לבדוק לפני הכל אם יש נזילה ואם לא נמצאה, להחליף פקק רדיאטור. חליפי עולה כשלושים ש"ח. 

  • אהבתי 1
פורסם

FL-22 עולה בערך 50 ש"ח לליטר, אפשר לקנות אותו בכל מוסך מורשה מאזדה, זה נמכר לפי ליטר.
עדיף להשתמש בנוזל המקורי למרות שהוא יקר.

פורסם

השאלה היותר גדולה למה חסר לך נוזל קירור? לפי מה שאתה אומר חסר כמות.

וכן אפשר למלא Valvoline Zerex האדום. אבל מומלץ שהכל יהיה אותו סוג ולמלא רק את הסוג הזה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...