Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם,

ישנם כמה דגמים שאני מסתכל עליהם - סיאט איביזה סקודה פאביה ומאזדה 3, ממה שראיתי שנכנס בתקציב זה בעיקר מהשנים 2011-2013. יצא לי לראות גם סוזוקי בלנו 2016 ב~38 אלף.

השימוש הוא בעיקר נסיעה של 40 קמ לעבודה ובחזרה אבל יש הרבה עליות בדרך אז מחפש רכב יחסית זריז, עם צריכת דלק סבירה ואמין.

אשמח לקבל דעות והמלצות

 

 

פורסם

איבוזה ופאביה בעלות מנוע טורבו, לכן יהיו זריזות. אבל הגיר פחות אמין, בין מצמדים או מח גיר, כ 3.5 אלף כול אחד.

המזדה אופציה טובה, אפשר גם לשקול מזדה 2 דינמיק שנחשבת לזריזה ואמינה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו יוליאן הייתי ממליץ על המאזדה, צריכת הדלק לא מהטובות אבל עדיין עדיף על משפחתית ומדובר ברכב אמין וזריז.
לבאלנו יש גיר בעייתי ומחלה עם מערכת ההיגוי, האיביזה והפאביה מעבר לזה שיש להן גיר "בעייתי" גם המנוע דורש טיפול קפדני ויש לו תקלות כאלו ואחרות.

אם ידני בא בחשבון אתה יכול לבדוק אחלה רכבים עם מנועי דיזל שיהיו חזקים, חסכוניים ואמינים.

פורסם (נערך)

אחלה. אז אוסיף את מאזדה 2 לרשימה.

מה דעתכם על המאזדה 3 עם מנוע 2000?

ואין לי נסיון בכלל עם רכבי דיזל אבל אני פתוח לדעות והצעות🙂

עריכה אחרונה על ידי Leead
פורסם

באופן כללי רכב משפחתי כמו מאזדה 3 יהיה תמיד יותר נוח מרווח ויציב, אבל צריכת הדלק כמובן תהיה גבוהה יותר,

ובכלל מאזדה הוא רכב פחות חסכוני יחסית.

ובקשר לרכבי דיזל הם מצד אחד יותר חסכוניים וגם יותר אמינים בטווח הארוך ובד"כ מועדפים למי שנוסע הרבה מאד ק"מ,

ומצד שני הם בד"כ קצת יותר יקרים.

פורסם

תוסיף לרשימה SX4. רכב משעמם אומנם אבל יתן לך אחלה של נסיעה מא' לב' במינימום הוצאות.

יש לנו כזו 3 שנים (ובעבר הייתה אצל שכנה שלי ז"ל) אז אני יכול להגיד לך שעד כה טפו טפו - אפשר לראות בדיוק מה היה בתחזוקה של הרכב.

 

פורסם (נערך)

מה דעתכם על סקודה ראפיד, פולקסווגן פולו, יונדאי i25 של אותם שנים 2011-2014,  לגבי הונדה או יונדאי, האם יש דגמים שמומלץ להסתכל? תודה על העזרה.

עריכה אחרונה על ידי Leead
פורסם

ראפיד מרווחת וזריזה אך כמו הפולו- הגיר נקודת החולשה.

I25 נחשבת למוצלחת, אך כדאי לחפש עם מנוע 1.6, ה 1.4 מרגיש עצל, נוחות בינונית.

איזה הונדה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 29.12.2022 בשעה 18:34, Leead כתב:

אחלה. אז אוסיף את מאזדה 2 לרשימה.

מה דעתכם על המאזדה 3 עם מנוע 2000?

ואין לי נסיון בכלל עם רכבי דיזל אבל אני פתוח לדעות והצעות🙂

יש לי אחת כזאת בשחור שרכשתי לפני שנה,2011, 97 אלף קילומטר. נרכשה ב37K.
שותה בקטנה אבל באמת לא משהו רציני.

בובה של רכב, ואם אשתי מבסוטית אני מבסוט.

 

 

פורסם (נערך)

תודה על השיתוף כולם

בנוגע להונדה, האמת שאני בכלל לא מכיר את המכוניות שלהם אז אם יש להם דגמים אמינים ומנוע יחסית על הצד החזק אשמח להמלצות.

 

יש לי תהייה לגבי ״מחלות״ ידועות של רכבים, ולפי מה שהזכירו פה בנוגע לגיר או ראש מנוע - אם אלך להסתכל על לדוגמא סקודה ראפיד, האם יש דברים ספציפיים שאמורים לבדוק עבור רכבים כאלה? והאם זה משהו שאפשר לראות בעין כשמסתכלים על מנוע או משהו? סליחה על הבורות. על הדרך אשמח להמלצה לאיזה מוסך באיזור חיפה שעושה בדיקות לרכבי יד שנייה לפני הקניה. תודה לכם!

 

עריכה: הייתי צריך לציין לפני - אני נמנע מרכבים עם תיבת הילוכים רובוטית. אשמח לדעת אם אחד מהדגמים שהועלו בפוסט הזה בעלי תיבה כזו (ישמצב שהסקודה ראפידו?)

עריכה אחרונה על ידי Leead
פורסם (נערך)

היי אלי, תוכל לפרט למה התכוונת? חיפשתי ואג וקיבלתי Volkswagen Audi Group, האם הכוונה היתה לגבי מחלות ידועות של רכבים השייכים לקבוצה הנ"ל? תודה.

עריכה אחרונה על ידי Leead
פורסם

Vag הכוונה לפוולסוגן,אודי,סיאט,סקודה.

לכולם תיבה רובוטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 2.1.2023 בשעה 19:43, Leead כתב:

i25 של אותם שנים 2011-2014

אולי הוא אמין, אבל עצל מאוד, פנימית נראה כמו עשור אחורה, שלא נדבר על נוחות נסיעה, בידוד רעשים וכיוצ"ב.

כל מה שתוצרת ואג או מאזדה באותן שנים יהיה 3 רמות מעל בכל קטגוריה.

לאור הדרישות שלך הייתי הולך על המאזדה3, 2000 סמק - תהיה אחלה.

×
×
  • תוכן חדש...