Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להמלצה של @EliC25 על סוזוקי SX4.  היתה לי כזו שהחזיקה 12 שנה ו-185,000 ק״מ עם אפס תקלות, מתה מיתת נשיקה כשאחד הבנים נישק רכב אחר, אחרת היתה נשארת בשימוש. מה שחשוב הוא לבחור בדגם 2010 ומעלה (עליה לכביש החל מאמצע 2009), שקיבל מנוע מעודכן עם הספק 120 כ״ס (נדמה  לי שברשיון כתוב 119). 

 

לגבי המאזדה 3 - היתה לי כזו בליסינג (מנוע 1600), היתה מאוד לא נוחה וקצת חלשה בעליות של חיפה, וגם תא המטען קטן עם פתח לא נוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 6.1.2023 בשעה 14:02, yulianx כתב:

Vag הכוונה לפוולסוגן,אודי,סיאט,סקודה.

לכולם תיבה רובוטית.

אוקי, זה משנה לי את התמונה בראש.. מהזיכרון שלי תיבת הילוכים רובוטית מרגיש כמו עייפות בין הילוכים - כמו אובדן מומנטום תוך כדי הנסיעה. כמו כן הבנתי שלתיבת הילוכים רובוטים נטייה גדולה יותר להתקלקל, אלה הסיבות שאני נמנע, כמובן שבקניית רכב בן 10+ תמיד יש סיכון..

אז הדגמים שנשארו ממה שנאמר פה ללא תיבה רובוטית הם בעצם היונדאי ה״עצלה״, סוזוקי sx4 crossover והמאזדה 3 עם מנוע 2000?

המידע שחולקים פה פרייסלס לחסר ידע כמוני, המון תודה!

עריכה אחרונה על ידי Leead
פורסם

דיברנו על sx4 לא קרוסאובר (עד 2014, בסוף חיי הדגם נמכר לצד הקרוסאובר) זה מה שיכנס לך בתקציב.

אתה צריך להבדיך בין גיר רובוטי חד לדו מצמדי. אתה יכול לקרוא עוד על כך במדריך לרכישת רכב שכתבתי, הוא מופיע בחתימה שלי.

פורסם
לפני 10 שעות, Leead כתב:

אוקי, זה משנה לי את התמונה בראש.. מהזיכרון שלי תיבת הילוכים רובוטית מרגיש כמו עייפות בין הילוכים - כמו אובדן מומנטום תוך כדי הנסיעה. כמו כן הבנתי שלתיבת הילוכים רובוטים נטייה גדולה יותר להתקלקל, אלה הסיבות שאני נמנע, כמובן שבקניית רכב בן 10+ תמיד יש סיכון..

אז הדגמים שנשארו ממה שנאמר פה ללא תיבה רובוטית הם בעצם היונדאי ה״עצלה״, סוזוקי sx4 crossover והמאזדה 3 עם מנוע 2000?

המידע שחולקים פה פרייסלס לחסר ידע כמוני, המון תודה!

זה נכון לתיבה רובוטית עם השהיות מורגשות, ל dsg יש שני מצמדים, והיא מאוד מהירה.

אמינות? פחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

SX4 תהיה ישנה יותר ולדעתי מיושנת לתקציב, אפשר למצוא רכב טוב יותר ולא פחות אמין.

למשל יונדאי I30/I35 תהיה הרבה יותר מודרנית, נוחה לנסיעה, חסכונית ומעט חזקה יותר בנוסף לזה היא כנראה תהיה צעירה יותר במספר שנים.

הונדה סיוויק גם לדעתי אופציה עדיפה בכל מונה.

בנוסף יש גם את הטיפו, רכב צעיר מאוד ואמין בכלום כסף.

 

ואם אתה מוכן לבדוק דיזל הייתי ממליץ להעיף מבט על הC3 פיקאסו 1.6 דיזל, החסרון שהיא מצויידת בגיר רובוטי משתהה ולא כ"כ נעים, ההיתרון שמקבלים רכב שיחסוך אלפי שקלים על הוצאות דלק, עם מנוע מאוד אמין וחזק, ורכב עם נוחות נסיעה ומרווח טובים.

פורסם

חפש לך בתקציב הזה הונדה סיוויק האצבק 5 דלתות 1800 סמק 142 כ"ס

רכב אמין, צריכת דלק 1-11/12

קל לאחזקה וטיפולים.

במידה ואתה רוכש את החלפים אז לא ביג דיל, לעומת זאת מחירי החלפים בחברה הם שחיטה!

 

×
×
  • תוכן חדש...