Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך למעללי השמן אצלי ברכב אני שוקל אולי כן להשקיע ולהחליף את המיכלים של השמן והשמן גיר.

בטח תשאלו למה להחליף אם אפשר לתקן... עד היום כמה פעמים ניסתי לתקן וזה לא החזיק מעמד, אולי בגלל גודל החורים/מיקום החורים/ או שהרכב נמוך מדי וכל נגיעה קלה גורמת לביטול התיקון,

 

ראיתי באינטנרט את המיכלים במחיר יחסית זול, השאלה היא האם עיקר עלות ההחלפה זה העבודה ואז לא כ"כ יעזור שאטרח להביא מיכל או שהמיכל הוא גורם מחיר גדול.

 

אשמח למענה!

תודה רבה

פורסם
לפני 5 דקות, של כתב:

העבודה לא אמורה לעלות יקר רק תדאג להביא גם אטמים תואמים

איזה סדר גודל העבודה?

ואם אחליט לקנות גם את המיכל במוסך כאן בארץ כמה יעלה?

 

המיכל לא אמור להגיע עם אטמים תואמים?

פורסם
לפני 10 דקות, aiib כתב:

איזה סדר גודל העבודה?

לא יודע לתת כיוון של מחיר אבל של השמן מנוע ממש עבודה קלה של הגיר קצת יותר מורכב וכדאי להחליף גם פילטר ויש דעות שגורם לבעיות

לפני 13 דקות, aiib כתב:

המיכל לא אמור להגיע עם אטמים תואמים?

לא תמיד צריך לוודא

  • רעיון טוב! 2
פורסם

זה לא מיכל, אלא אם יש לך עוקה יבשה (מה שאני בספק :)).
זה אגן, כלומר קערה שעל הדרך היא המכסה התחתון של המנוע.
בד"כ מדובר בפעולה ממש פשוטה להחליף: לרוקן שמן, לפתוח ברגים ולפרק את המכסה, לנקות שאריות אטם ישן ולהרכיב חדש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 9.12.2022 בשעה 16:06, Buki כתב:

אתה יכול לשים קישור או תמונה, על איזה חלקים אתה מדבר?

אם אני מבין נכון זה החלק הבא:

 

Oil Pan Toyota Yaris Verso 1.5 105 HP 1NZ-FE from MY 05.2003 cheap in  original quality

בתאריך 9.12.2022 בשעה 18:40, shellcase כתב:

זה לא מיכל, אלא אם יש לך עוקה יבשה (מה שאני בספק :)).
זה אגן, כלומר קערה שעל הדרך היא המכסה התחתון של המנוע.

מה זה עוקה יבשה!?....

כשמרימים את הרכב אני רואה מלמטה 2 מיכלים, אחד של השמן מנוע ואחד של השמן גיר, שניהם נראים מטפטפים ושניהם נראים כמו או דומה לחלק הבא:

 

Oil Pan Toyota Yaris Verso 1.5 105 HP 1NZ-FE from MY 05.2003 cheap in  original quality

בתאריך 9.12.2022 בשעה 17:34, tribel כתב:

אתה בטוח שהנזילה מהאגנים? אולי היא בכלל ממחזיר השמן האחורי (גל ארכובה) ו\או של הממיר מומנט.

בהרמת הרכב במוסך 2 המיכלים נראים מטפטפים

בתאריך 9.12.2022 בשעה 15:32, של כתב:

כדאי להחליף גם פילטר ויש דעות שגורם לבעיות

מה גורם לבעיות?

פורסם
לפני 10 דקות, aiib כתב:

אם אני מבין נכון זה החלק הבא:

אין מה להחליף את החלקים האלו, הבעיה לא בהם. אלא באטם שלהם או באטמים אחרים.

 

צריך לשטוף הכל ואז לראות מאיפה נוזל ולהחליף את האטמים הרלוונטיים. הנזילות תמיד מהאטמים, לא משום מקום אחר.  

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Buki כתב:

הנזילות תמיד מהאטמים, לא משום מקום אחר

למה? לא יכול להיות שנהיה חור במיכל?

בעבר כבר הייתה נזילה והלחימו לי את המיכל הזה אבל נראה שזה לא החזיק מעמד

פורסם
Just now, tribel כתב:

לא סביר שיש חור במכסים.

לא קורה שהם מקבלים מכה חזקה כשעולים על מדרכה או יורדים ממנה?

פורסם
לפני 2 דקות, tribel כתב:

מצב כזה היית נשאר בלי שמן.

זה מה שקרה בסוף...

אבל ברצינות, לא יכול לקרות חור קטן?!

פורסם

אם היה חור היית צריך לראות סימני שפשוף ו\או דפיקה.

אחרת הבעיה היא באטם או במחזיר השמן האחורי \ מחזיר השמן של ממיר המומנט של הגיר.

יש במנוע עוד מקומות שמהם שמן יכול לנזול - אטם מכסה שסתומים (נפוץ מאוד) ומחזיר שמן קדמי של גל הארכובה.

 

 

אם פני השטח של המכסה אחידים בלי סימני מכות הנזילה לא משם ואין שום צורך להחליף אותו

×
×
  • תוכן חדש...